Kompressorin korjausta...

Aloittaja tärpätti, 16.06.16 - klo:23:59

« edellinen - seuraava »

tärpätti

Välillä laitteesta loppuu voima kesken, sammuu käynnissä ollessa ja lämpövaroke heittää päälle. Varsinkin tekee tuota kun paine on yli 8 Bar. Lisäksi kone kuumenee kovasti. Joskus teki myös sitä ettei lähteny käyntiin kuin pyöräyttämällä tuulettimen pyörästä. Kondensaattorilla tekemistä muihin vaivoihin, kuten ettei jaksa? Ei kehtais vielä romikselle viedä.

Kone on valovirta fiac vx50 304. Valurauta sylinterillä ja hidaskierros moottorilla. Kyseistä konetta aikoinaan markkinoitiin hiljaisena, ehkä kauheimman kuuloinen kone mitä oon kuullu. Maaseudulla kun asutaan niin useimmat naapurit tietää talvisaikaan milloin minulla on kompressori käynnissä, valot vilkkuu.
Octavia BKD

Hsippe

#1
Konkkaa veikkaisin, niitä noista 1-vaihe vehkeistä usein menee, osasta tosi uutenakin.
Tietenkin jos mekaaniset äänet on kovat niin voisihan siellä olla myös laakerivikaakin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy