Kahiseva ääni jostain

Aloittaja smolami, 07.06.16 - klo:09:30

« edellinen - seuraava »

smolami

Vika ei selviä spekuloimalla mutta....
-03 / 1.8T/160tkm Superb pitää lievää/häiritsevää kahinaa liikkeellä ollessa joka voimistuu jonkin verran vauhdin kasvaessa.
Ei vaikuta pyöränlaakerilta, kuullostaisi vaihdelaatikon suunnalta, ehkä?
Vaihdevipua vasemmalle /oikealla kääntäessä voimistuu.(vapaalla)
Ei merkitystä onko vaihde silmässä tai kytkin pohjassa.

Eka Golf

Viittaa vaihdevipujen/-vaijereiden säätöongelmaan, siis kummat on kun ei tietoa!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy