vw passat 2.0tdi 2006takalaakeri

Aloittaja miuku1984, 26.12.15 - klo:21:24

« edellinen - seuraava »

miuku1984

APUA!!! oli alkuperäinen laakeri ja otimme sen pois ja sen takana oli "hela" pitääkö se hela ottaa pois kun tilalle laitettii SKF.n laakeri Abs anturi ei ota kehää nyt kiinni?!?!?!??!?!?

MarkoL

Vertasitko uutta ja vanhaa laakeria, onko korkeuseroa? Jos ei ole, niin on se hela siellä silloin oltava. Muuten napa asettuu väärään kohtaan. Ja ABS-anturi ei saa ottaa kehään kiinni, siinä pitää olla ilmaväli.
Skoda Octavia RS -11
Skoda Octavia RS -01

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy