Profiilin muokkaaminen

Aloittaja Quality, 02.12.09 - klo:19:14

« edellinen - seuraava »

Quality

Avatessasi oman profiilisi saat koko joukon muokkaustoimintoja, joista keskustelualueen muokkaus on yksi tärkeimmistä. Siinä saa mm. muutettua viestien järjestyksen loogiseksi siten, että uusimmat ovat ylinnä. Hieno toiminne!

Edit/Ironic32: Muokkasin tuon linkin, että toimii kullekin käyttäjälle oikein.

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

clima

Tuosta sähköpostiosoitteen näkymisestä:
Kun menee "jäsenet" palkin alle josta näkee hienosti kaikki jäsenet, osalla näkyy kirjekuori sähköpostiosoitteen merkkinä, osalla ei. Profiilista olen koittanut muuttaa kohtaa "Piilota sähköpostiosoite muilta", tällä hetkellä kyseinen käsky on ruksittuna mutta niin vain kirjekuori tuolla jäsenlistassa kohdallani möllöttää.

Miten tuota näkyvyyttä oikein pystyy säätämään?

Kiviharju

^Jokin tuossa mättää, minullakin osoite näkyy profiilissa, vaikka asetuksissa on valittu ettei näkyisi...

Josko Jyri saisi selvitettyä asiaa.
Audi A4 Allroad quattro -17

Erkka

^Osoite näkyy teille itselle. Ei ulkopuolisille. Profiilissanne teksti- piilotettu. Kävin tsekkaamassa, että näin on.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Kiviharju

Kiitoksia.
Aika hassu juttu toisaalta...
Audi A4 Allroad quattro -17

Karvis

Lainaus käyttäjältä: clima - 02.12.09 - klo:21:36
Tuosta sähköpostiosoitteen näkymisestä:
Kun menee "jäsenet" palkin alle josta näkee hienosti kaikki jäsenet, osalla näkyy kirjekuori sähköpostiosoitteen merkkinä, osalla ei. Profiilista olen koittanut muuttaa kohtaa "Piilota sähköpostiosoite muilta", tällä hetkellä kyseinen käsky on ruksittuna mutta niin vain kirjekuori tuolla jäsenlistassa kohdallani möllöttää.

Miten tuota näkyvyyttä oikein pystyy säätämään?
Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 02.12.09 - klo:21:41
^Jokin tuossa mättää, minullakin osoite näkyy profiilissa, vaikka asetuksissa on valittu ettei näkyisi...

Itselle se oma sähköpostiosoite näkyykin, mutta ei muille  ;) Katsoin juuri teidän molempien profiilia ja sähköpostiosoitteen kohdalla on "piilotettu".

e. hidas :-[
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

clima

Tuon profiilinäkyvyyden vain itselle ymmärrän. Viestien vieressä (ja ylhäältä jäsenlistaa katsomalla) näkyy osalla jäsenistä kirjekuori sähköpostin lähettämiseksi, osalla ei. Kirjekuoren päälle menemällä näkyy alapalkissa mailto sekä kyseisen jäsenen osoite.

Esim. Erkalla ja Qualitylla (ja minulla) kirjekuori näkyy, Karviksella ja Kiviharjulla ei.

Miten tätä voi halutessaan muuttaa?

Jyri

Se on juuri se kohta "Piilota sähköpostiosoite muilta" joka tuohon vaikuttaa. Kannattaa muistaa että noita sähköpostiosoitteita ei palstalle rekisteröitymättömät näe ne näkyvät korkeintaan muille jäsenille vaikka asetus olisi mikä.

clima

LainaaSe on juuri se kohta "Piilota sähköpostiosoite muilta" joka tuohon vaikuttaa.

No kun ei ainakaan minulla vaikuta...

Siis vielä kerran, kyse ei ole näkyvyydestä profiilissa, vaan tämänkin viestin vieressä ja jäsenlistassa olevasta kirjekuoresta.

Quality

clima: Ole huoleti, ei sinun profiilissasi ainakaan minulle mitään kirjekuorta näy  :)
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: clima - 03.12.09 - klo:14:12
LainaaSe on juuri se kohta "Piilota sähköpostiosoite muilta" joka tuohon vaikuttaa.

No kun ei ainakaan minulla vaikuta...

Siis vielä kerran, kyse ei ole näkyvyydestä profiilissa, vaan tämänkin viestin vieressä ja jäsenlistassa olevasta kirjekuoresta.

Sama täällä. Kirjekuorta profiilisi vasemmassa reunassa ei näkyvissä.
VW Passat Variant Elegance Business eHybrid 200 kW DSG vm. 2025
Ex. Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Quality

Vielä rautalankaa: Erkalla ja minulla näkyy, climalla ei.

Leben und leben lassen.

clima

Heh, heh, uskotaan jos "kirjekuortani" ei teille näy.

Tosi hämäävää feature, että itse oman kuoreni (ja siitä osoitteeni) jäsenlistassa ja viestien vieressä näen.

Kiitokset rautalankaselvennöksestä, ei oikein tahtonut mennä perille että näkee jotain mitä muut eivät.  :)
Case closed.

VodmarVortex

Forumsoftan profiiliasetuksista puuttuu yksi pois ruksittava juttu, tai sitten se on vaan tässä versiossa piilotettu paikkaan mistä en sitä löydä:
Näytä muille kun olet paikalla. [  ]

Saisko ton toiminnon käyttöön / mistä se jo löytyy?

Quality

Minulla ainakin näkyy profiilissa rivi: Tila:   Paikalla / Poissa  -  jossa on joko väritön tai vihreä laatikko, samoin kuin tuossa vieressäkin. Eikö se sinulla näy jommassakummassa tai kummassakaan?

Leben und leben lassen.

VodmarVortex

Lainaus käyttäjältä: Quality - 07.12.09 - klo:22:09

Minulla ainakin näkyy profiilissa rivi: Tila:   Paikalla  -  jossa on joko väritön tai vihreä laatikko, samoin kuin tuossa vieressäkin. Eikö se sinulla näy jommassakummassa tai kummassakaan?

Näkyy, näkyy. Mä haenkin toimintoa, jolla voin olla paikalla piilotettuna, eli ilman että muut sitä näkevät (pl. admin-oikeuksien haltijat).

Marko_K

Onko tuohon VodmarVortexin kysymykseen löytynyt ratkaisua? Itsekin kaipaan tuota ominaisuuttaa -- jostain syystä koen omaksi asiakseni, milloin olen linjoilla, milloin en. Täällä kun kaikkea ei edes pääse lukemaan kirjautumatta, kuten UVW:llä pääsee...

Jyri

Nyt onnistuu tuo paikallaolostatuksen näyttämisen määrittely profiilin alta...

Marko_K

vincent

Kuinkas tämä kuvan lisääminen omalta koneelta oikein tapahtuu ? ( siis profiiliin )
Muutamaa formaattia ja kuvakokoa olen kokeillut, mutta aina vaan näkyy punainen ruksi laatikossa kuten tuosta vierestä voi todeta...
Ex-VAG : Kupla, Golf, Jetta, Golf, Passat, Passat, Golf

skula

-> profiili -> profiilin ulkoasu -> lataa oma tiedosto!

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: vincent - 10.04.10 - klo:22:15
Kuinkas tämä kuvan lisääminen omalta koneelta oikein tapahtuu ? ( siis profiiliin )
Muutamaa formaattia ja kuvakokoa olen kokeillut, mutta aina vaan näkyy punainen ruksi laatikossa kuten tuosta vierestä voi todeta...

Muille ei näy mitään kuvaa. Minkäkokoisia kuvia olet kokeillut ja missä formaatissa?

skula

Koko kannattaa pienentää tuonne jonnekin 200x200 ...

vincent

Kokeilin jpeggiä ja giffiä.
Jpegit oli kyllä liian isoja varmaankin, mutta viimeisin gif 217 kbyteä vai onko vieläkin liian 'raskas' ?
( Skula : tuolla kuviolla nimenomaan yritin )

skula

Tuo nyt minulla oleva kuva on kooltaan 124kt.

JPG ja koko 400x200 tjsp..

Ironic32

Kyllä pitäisi 217kb tulla läpi, mutta tosiaan sen kuvan resoluutio kannattaa säätää esim. tuohon 200x200, kuten Skulakin tuossa sanoi.

Edit: <- Oma on PNG, 100x75, 12,37kb

Ironic32

skula

Olis kiva tollanen "vaihtuva" kuva.. :) Ei tarttis itse vaihdella tuota..

vincent

Niin teki, koko se oli tässä se ratkaiseva tekijä.

Kiitos.

Ironic32

Skula: Oletko kokeillut, tukeeko GIF-animaatiota? Saattaisi toimiakin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy