Ilkivallan todistaminen vakuutusyhtiölle

Aloittaja opar, 07.12.15 - klo:17:21

« edellinen - seuraava »

skriko

Lainaus käyttäjältä: TerhoP - 08.12.15 - klo:09:06
Nyt hinta 1750â,¬ molemmissa autoissa kasko ja kämpässä laaja kotivakuutus.

Pirun kalliit ovat vakuutusmaksut. Meillä molemmissa autoissa kasko, kämpässä ja vapaa-ajan asunnossa laaja kotivakuutus sisältäen oikeusturvavakuutuksen ja perheen vastuuvakuutuksen 1050â,¬/v. Ilman vapaa-ajan asuntoa olisi 893â,¬/v
Sitten on tietysti lisäksi vielä moottoripyörän vakuutus kaskoineen.

TerhoP

#61
Lainaus käyttäjältä: skriko - 12.12.15 - klo:21:33
Pirun kalliit ovat vakuutusmaksut. Meillä molemmissa autoissa kasko, kämpässä ja vapaa-ajan asunnossa laaja kotivakuutus sisältäen oikeusturvavakuutuksen ja perheen vastuuvakuutuksen 1050â,¬/v. Ilman vapaa-ajan asuntoa olisi 893â,¬/v
Sitten on tietysti lisäksi vielä moottoripyörän vakuutus kaskoineen.

Miten toi on edes mahdollista?  Johan nuo liikennevakuutukset maksaa kahteen autoon minimissään 500â,¬. esim yaris vm 2006 70% bonuksilla 350-450â,¬ vuosi   ::)

bustedi

Ottamatta sen kummemmin kantaa juuri tähän asiaan, nimimerkillä Skriko on ollut paljon juttuja palstalla, jotka ovat ihmetyttäneet monia. Mieleen painuvin lienee kuvat hänen keittiöstään; jotenkin ihmeellisesti netistä löytyi samat kuvat jonkun asunnon myynti-ilmosta.. (En tiedä onko tämä case jossain käsitelty loppuun) :D
Skoda Kodiaq 1.5tsi dsg 4x4 ambition (vm. 2019)

TerhoP

Lainaus käyttäjältä: bustedi - 13.12.15 - klo:19:16
Ottamatta sen kummemmin kantaa juuri tähän asiaan, nimimerkillä Skriko on ollut paljon juttuja palstalla, jotka ovat ihmetyttäneet monia. Mieleen painuvin lienee kuvat hänen keittiöstään; jotenkin ihmeellisesti netistä löytyi samat kuvat jonkun asunnon myynti-ilmosta.. (En tiedä onko tämä case jossain käsitelty loppuun) :D

Joo kyllä mäkin torppaan nämä paskapuheeksi.. Ei vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä paitsi jos autoina on jtn 1000â,¬ kippoja ja kämpät on 9neliön yksiöitä Rovaniemellä.

skriko

Lainaus käyttäjältä: TerhoP - 13.12.15 - klo:19:10
Miten toi on edes mahdollista?  Johan nuo liikennevakuutukset maksaa kahteen autoon minimissään 500â,¬. esim yaris vm 2006 70% bonuksilla 350-450â,¬ vuosi   ::)
Vastaus kommenttisi "johan nuo liikennevakuutukset maksaVAT kahteen autoon minimissään 500â,¬"
Opel Astra GTC 200 rekisteröity   2015 187,81
Peugeot 206 1,4      rekisteröity  2006 212,16
Eivät maksa siis minimissään 500â,¬ vaan 399,97â,¬
Kaskot ensimmäiseen  198,11
Kasko jälkimmäiseen   141,27   
Kaskot siis yhteensä 339,38
Liikenne ja kasko kahdesta autosta yhteensä 739,35â,¬.                     

skriko

#65
Lainaus käyttäjältä: TerhoP - 13.12.15 - klo:19:18
Joo kyllä mäkin torppaan nämä paskapuheeksi.. Ei vaan yksinkertaisesti ole mitään järkeä paitsi jos autoina on jtn 1000â,¬ kippoja ja kämpät on 9neliön yksiöitä Rovaniemellä.

Minulle on ihan sama torppaat paskapuheiksi vai et. Opelin ovh syksyllä varusteineen oli 35 000â,¬, ostin uutena ja Peugeotin rahat heti käteen arvo noin 5 000â,¬. Eivät ihan ole 1000â,¬ kippoja.
Lisäksi laaja kotivakuutus vuodelle 2016 311,95â,¬ sisältäen vapaa-ajan asunnon täysarvovakuutuksen sekä irtaimistovakuutuksen, rivitalon irtaimistovakuutuksen, oikeusturvavakuutuksen ja perheen vastuuvakuutuksen.
Kämpät eivät ole 9 neliön yksiöitä Rovaniemellä, vaan 2009 rakennettu 90 neliön rivitalo kasvukeskuksessa ja Honkarakenteen 1990 rakennettu omakotitalo, jota käytämme vapaa-ajan asuntona. Sijaitseen siis järven rannalla 34 km Tampereen keskustasta ja on kaikilla mukavuuksilla.
Yhteensä nuo kaikki 1051,30â,¬. Pyydän anteeksi suurta paskan puhumistani, kun sanoin, että on 1050â,¬, heitti 1,30â,¬.
Lisäksi vielä moottoripyörän liikennevakuutus ja kasko, joista neuvotellaan vasta kun saavat valmiiksi sääntönsä moottoripyörän liikennekäytöstä poistosta.
Jos kiinnostaa ja vittuiluiltasit ehdit, niin tarkempia summia ja bonustietoja kyseisistä vakuutuksista saa ihan kysymällä.

TerhoP

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:20:00
Vastaus kommenttisi "johan nuo liikennevakuutukset maksaVAT kahteen autoon minimissään 500â,¬"
Opel Astra GTC 200 rekisteröity   2015 187,81
Peugeot 206 1,4      rekisteröity  2006 212,16
Eivät maksa siis minimissään 500â,¬ vaan 399,97â,¬
Kaskot ensimmäiseen  198,11
Kasko jälkimmäiseen   141,27   
Kaskot siis yhteensä 339,38
Liikenne ja kasko kahdesta autosta yhteensä 739,35â,¬.                     
Miten helvetissä tuo on mahdollista 30v asiakassuhde samaan yhtiöön vaiko miten?  Omilla tiedoilla ja täysillä bonuksilla laskettuna puhutaan ihan eri summista  ;D  EI vakuuta edelleenkään  varsinkaan kun kertojana on kuulemma satuiluun  taipuvainen kaveri.   

skriko

Lainaus käyttäjältä: TerhoP - 13.12.15 - klo:20:19
Miten helvetissä tuo on mahdollista 30v asiakassuhde samaan yhtiöön vaiko miten?  Omilla tiedoilla ja täysillä bonuksilla laskettuna puhutaan ihan eri summista  ;D  EI vakuuta edelleenkään  varsinkaan kun kertojana on kuulemma satuiluun  taipuvainen kaveri.

Minkä hintaa nyt ihmettelet? Peugeotin vai Opelin? Kaskoa vai liikennevakuutusta?
Nuo hinnat ovat muuten ihan netissä vakuutuslaskurilla laskettavissa

Golfauto

Hieno ketju :) Mä oon vähän odotellut miten aloittajalle on käynyt. Jengi sekos jossain vaihein todistustaakassa, niin jaksanut sen enempää vääntää. Toki yhtiö voi korvata mitä vaan, mutta ilkivallan todistaminen on käytännössä mahdotonta jos korvausta ei ala kuulua. Puolet luulee, että poliisille tehtyrikosilmoitus todistaa muka jotain :)

TerhoP

#69
Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:20:21
Minkä hintaa nyt ihmettelet? Peugeotin vai Opelin? Kaskoa vai liikennevakuutusta?

Koko setin hintaa.   Kaskotkin autoissa varmasti laajoja, omilla tiedoilla täysillä bonareilla  Opel+ pösö combo tulisi maksamaan yhteensä yli 1100â,¬, pop/ lt laskurin mukaan.   Huonommalla kaskolla saataisiin tiputettua pari sataa pois.

Mutta ei tästä sen enempää  ::)

skriko

#70
Lainaus käyttäjältä: TerhoP - 13.12.15 - klo:20:25
Koko setin hintaa.   Kaskotkin autoissa varmasti laajoja, omilla tiedoilla täysillä bonareilla  Opel+ pösö combo tulisi maksamaan yhteensä 1100â,¬.. Huonommalla kaskolla saataisiin tiputettua pari sataa pois.

Asuntojen vakuutuksien hinnatkin kuulostavat liian halvoilta.. Mutta niinkuin sanoin ei pysty tietämään mitä alennuksia sinulla on tai kytköksiä. Jos ei ole normaalista poikkeavaa niin en usko sekuntiakaan.

Opelissa perusmaksu kaskossa 674,37, siitä alennukset niin tulos 198,11( jos olisi ilman rahoitusvakuutusta, niin 176,59 olisi kaskon hinta )
Liikenne alennuksineen 187,81

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:20:28
Opelissa perusmaksu kaskossa 674,37 siitä alennukset niin tulos 198,11
Liikenne alennuksineen 187,81

Mä uskon tän vakuutus casen, mut se asunnon keittiökuva juttu jäi kiinnostamaan :D

-karppa-

1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

skriko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 13.12.15 - klo:20:43
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=10033.msg355444#msg355444

Virheellinen sanonta "ämmät juoruaa". Oliskos palstalla vielä muita ämmiä, täältä sais hamekankaita.

-karppa-

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:20:54
Virheellinen sanonta "ämmät juoruaa". Oliskos palstalla vielä muita ämmiä, täältä sais hamekankaita.

Kun ei ole enään mitään sanottavaa itse asiaan mennään henkilökohtaisuuksiin.

Ja kyllä minustakin sinun jutut tuntuu joskus vähän liian hyvältä ollakseen totta (Varmaan päädyin nyt mustalle listalle).
1.8 Tbo sedan luupää (Tupla tehot/vääntö)
1.9 TDI Skoda Octavia Combi Laurin & Klement  (Melkein tupla tehot/vääntö)
Suzuki GSX-R 1100 (Lama-ajan Ohjus -Vase)
2.4 D5 Volvo XC70 AWD (Traktori)
2.0 TDI Skoda Octavia Scout (MTM)

skriko

Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 13.12.15 - klo:20:57
Kun ei ole enään mitään sanottavaa itse asiaan mennään henkilökohtaisuuksiin.

Ja kyllä minustakin sinun jutut tuntuu joskus vähän liian hyvältä ollakseen totta (Varmaan päädyin nyt mustalle listalle).

Minulla ei tarvitse enää olla kyseiseen asiaan mitään sanottavaa. Sain aikoinani 2,5 vuotta sitten bannin kyseisestä asiasta, jonka olen siis kärsinyt jo 2,5 vuotta sitten.
Minua ei kiinnosta onko kirjoitukseni mielestäsi vähän liian hyviä ollakseen totta.
Eihän täällä uskottu edes, että olen 175 cm/53 kg tai väitettiin että kun en ole sivari, eikä minulla ole terveydellistä haittaa miksi en käynyt armeijaa, niin päässäni varmaankin heittää, kun en ole käynyt armeijaa.

skriko

Lainaus käyttäjältä: opar - 07.12.15 - klo:17:21
Kävipä tuossa niin, että moottoritien sillan ali ajaessani "joku" heitti sillalta kiven joka osui konepeltiini. Vakuutusyhtiön mielestä tämä menee kolarivakuutuksen piikkiin jossa on yllättäen 300 eur suurempi omavastuu kuin ilkivaltavakuutuksessa.

Auttaako rikosilmoituksen tekeminen? Muita ideoita?
Rikosilmoituksen teko riittää. Vakuutusyhtiön pitää todistaa, millainen kolari aiheuttaa kivellä heitetyn lommon konepeltiin.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:20:54
Virheellinen sanonta "ämmät juoruaa". Oliskos palstalla vielä muita ämmiä, täältä sais hamekankaita.

Joku sai aikanaan oikeudessa jonkin verran maksettavaa, kun lähetti hamekangasta toiselle. Et tässäkin on varmaan ok ainekset tienata bicmac aterian verran :)

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:21:17
Rikosilmoituksen teko riittää. Vakuutusyhtiön pitää todistaa, millainen kolari aiheuttaa kivellä heitetyn lommon konepeltiin.

En ala jankata, mutta sama tilanne kun toisilla vakuutusten hintojen kanssa. Eli en usko :)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 13.12.15 - klo:21:22
Joku sai aikanaan oikeudessa jonkin verran maksettavaa, kun lähetti hamekangasta toiselle. Et tässäkin on varmaan ok ainekset tienata bicmac aterian verran :)

Itse olen lähettänyt miehille monetkin hamekankaat. Toisaalta sehän on loukkaus naisia kohtaan, mutta tieto siitä kuinka miestä ärsyttää ämmäksi kehuminen ja hamekankaan saanti on vienyt voiton.
Hamekankaat ovat lähteneet täysin aiheesta.

skriko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 13.12.15 - klo:21:23
En ala jankata, mutta sama tilanne kun toisilla vakuutusten hintojen kanssa. Eli en usko :)

Jotta uskosi ei noin kovasti horjuisi, kannattaisi lukea illalla raamattua ja tutustua uskonkappaleisiin siellä. Tämä ei ole uskonkappale.

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:21:28
Jotta uskosi ei noin kovasti horjuisi, kannattaisi lukea illalla raamattua ja tutustua uskonkappaleisiin siellä. Tämä ei ole uskonkappale.

Uskon heti, kun joku täällä oleva on työskennellyt vakuutusalalla pidempään kuin minä :)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 13.12.15 - klo:21:31
Uskon heti, kun joku täällä oleva on työskennellyt vakuutusalalla pidempään kuin minä :)

Eihän minuakaan kukaan usko, vaikka olen myynyt autoja enemmän kuin kukaan täällä oleva.

Olisivatko moderaattorit ystävällisiä ja siivoaisivat tästä ketjusta pois kaikki kirjoitukset jotka eivät koske ilkivallan todistamista vakuutusyhtiölle. Vai onko täällä edes enää moderaattoreita.


Golfauto

Lainaus käyttäjältä: skriko - 13.12.15 - klo:21:33
Eihän minuakaan kukaan usko, vaikka olen myynyt autoja enemmän kuin kukaan täällä oleva.

Mutta kun kaikki automyyjät on huijareita. Pitäis olla tyhmä jos uskois automyyjän juttuja :D Mä myönnän tyhmyyteni. Uskon sun juttuja enemmän kun monien muiden täällä, mutta se nyt on vaan halpaa olla tyhmä.

Golfauto


skriko

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 13.12.15 - klo:21:36
Mutta kun kaikki automyyjät on huijareita. Pitäis olla tyhmä jos uskois automyyjän juttuja :D Mä myönnän tyhmyyteni. Uskon sun juttuja enemmän kun monien muiden täällä, mutta se nyt on vaan halpaa olla tyhmä.

Ehkä sinä olet sitten vain hieman viisaampi kuin useat pikkupojat tällä palstalla ja osaat erottaa totuuden valheesta. On se kumma jos kaskosta saa alennusta 70%+20%+10%+10% niin kaskon hinnan pitäisi sitten mukaa alkaa kakkosella. Sciroccossa oli erikoisalennus 30%, mutta kun vaihdoin autoa oli johtajalta tullut noottia, että ei saa antaa enää 30% erikoisalennuksia. Mikä sitten on erikoisalennus?

costner82b

#87
Vai satusetä  :)
Hiton hyvä tietää niin osaa suhtautua kaikkiin kirjoituksiisi samanlailla. Taisinkin vähän ihmetellä joskus kirjoituksiasi jossain TSI tai webasto ketjussa..

Skriko laittaa varmaan kuvan tuosta vakuutuskirjastaan, sultahan kuvien postaaminen sujuu, muistat vaan tällä kertaa tarkistaa ettei löydy täsmälleen samaa kuvaa netistä jonkun täysin muun ottamana.
Jollain ihmisillä on sellanen "ominaisuus" (kuten takuu korjaamoissa on tapana sanoa)  että satuillaan ihan jatkuvasti..
01/16 alkaen Octavia Combi Style 1.4 TSI man. mm. winterpack, dynamicpack, sport-alusta, acc.
Lisäksi Octavia HB elegance -05 1.6 mpi.
Ex Avensis -11
Ex Golf Variant Sportline TSI 90kW 11/08


skriko

Lainaus käyttäjältä: costner82b - 13.12.15 - klo:22:18
Vai satusetä  :)
Hiton hyvä tietää niin osaa suhtautua kaikkiin kirjoituksiisi samanlailla. Taisinkin vähän ihmetellä joskus kirjoituksiasi jossain TSI tai webasto ketjussa..
Jollain ihmisillä on sellanen "ominaisuus" (kuten takuu korjaamoissa on tapana sanoa)  että satuillaan ihan jatkuvasti..

Täysin samaa mieltä kanssasi. Minäkin ihmettelin kyseisen sedän eli herran kirjoituksia jossain missä se nyt oli....

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy