T4 AUF Automaatti ulvahtaa

Aloittaja Rodisko, 21.11.15 - klo:21:35

« edellinen - seuraava »

Rodisko

Hei

Onko kellään tietoa mistä päin voisin hakea vikaa kun automaattilaatikko ulvahtaa 1kköseltä kakkoselle vaihdettaessa.
Ã,,äni kuuluu jos kiihdyttää reippaammin. Kevyesti kiihdyttäessä ääntä ei kuulu.
Testeri ei ehdi mukaan kun yritin katsoa laittaako se ensin momentinmuuntimen lukkoon vai vaihtaako vaihdetta. Mielestäni se vaihtaa 1H -> 2H Eli välistä puuttuu se teoreettisesti mahdollinen 1M.

Olisko tuo momentinmuuntimen ääni?

T4 Auf eqg
2001 2,5 Tdi 102hv

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy