Käyttäjätilastot - kommentteja ja analyysiä

Aloittaja Quality, 30.09.10 - klo:14:05

« edellinen - seuraava »

Quality

Tänään sivusto on saavuttanut yhden merkkipaalun, kun tilaston mukaan on "Keskimäärin eniten käyttäjiä paikalla" nyt jo 100. Päivittäiset maksimiluvut pyörivät nykyään siellä 150n paremmalla puolella.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tlindstr

#1
Kahden sadan kävijän rikkoontuminen tapahtui tänään  :)
Kävijäennätys: 201 - tänään kello 21:12
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

Reneto

Tänään uusi käyttäjäennätys, 218  :)

Kommenttia ja analyysiä kovasti kasvaneesta jäsenmäärästä: Kun vilkaisee esim. 30 viimeistä rekisteröitynyttä jäsentä, siellä on melko eksoottisen kuuloisia (ja yleensä pitkiä) tunnuksia. Toisin sanoen botit ovat löytäneet tännekin tiensä.
VW Golf 1.5 eTSI 110 First Edition Style 2020

Quality


Löytääkö kukaan selitystä tämän päivän korkealle samanaikaiselle katselijamäärälle, 398, joka on noin kaksinkertainen normilukemaan (siis päiväaikaan) verrattuna? Onko ollut jokin viittaus mediassa tms.? En ole kaikkia ketjuja jaksanut kahlata läpi.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

jf

LC 150, maasturi vammaisella lämmityslaitteella!

Wilburi

Olisi mukava nähdä ketkä ovat viettäneet eniten aikaa Areenalla? Nythän yhden käyttäjän kohdalla tuota voi katsoa, mutta mitään listaa ei ole saatavissa? Viestien määrätyän saa kätevästi järjestettyä, joten luulisi tuonkin onnistuvan?
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

Quality


En tiedä, pystyykö kaikki käyttäjät järjestämään kirjautumiskeston perusteella. Luulen, että pitäisi tuonne jäsenlistaan lisätä yksi sarake, josta asia käy ilmi, jolloin järjestäminenkin luultavimmin onnistuu.

Kymmenen aktiivisintahan näkyy tuolta: http://www.vagarena.fi/index.php?action=stats .
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Skula

Paikallaolon suhde aktiivisuuteen ei oo mitenkään selvä.. Kuten vaikka jäsen T0911A  ;D
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Quality

Lainaus käyttäjältä: skula - 27.07.12 - klo:16:17
Paikallaolon suhde aktiivisuuteen ei oo mitenkään selvä.. Kuten vaikka jäsen T0911A  ;D
No ei todellakaan. Tuli hutaistua vähän epätarkka ilmaus.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: skula - 27.07.12 - klo:16:17
Kuten vaikka jäsen T0911A  ;D

Oiskohan tuo Keskon käyttämä profiili ( johon heillä on KAIKILLA salasana tiedossa) ?  ;D
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Quality


Hauska arvaus :D. Eikä olisikaan mikään turha nicki siinä tapauksessa.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

duke7

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 27.07.12 - klo:17:10
Oiskohan tuo Keskon käyttämä profiili ( johon heillä on KAIKILLA salasana tiedossa) ?  ;D
Tai sitten se voi olla poliisi. Ne käy täällä lukemassa kenellä on kalvot etuikkunoissa, ledit parkeissa tai liian pienen kantavuuden renkaat katsastamattoman alustan kera ja tulevat ihan kohta sakottamaan ;D

RTWteam

Foorumillahan on porukkaa enemmän kuin pienessä kylässä.  :)

Quality

Olisiko sensaatiohakuisuutta? 507 käyttäjää on ylivoimainen kaikkien aikojen ennätys. Myös viestien määrä (vaikkakin osin kyseenalaisten) on pompannut harvinaisen korkealle (ei korkealle tasolle, vaan korkeaan lukemaan ::)).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: Quality - 23.10.12 - klo:22:19
Myös viestien määrä (vaikkakin osin kyseenalaisten) on pompannut harvinaisen korkealle (ei korkealle tasolle, vaan korkeaan lukemaan ::)).

No mutta kyllähän määrä korvaa laadun. Tai ei yks yhteen, mutta jos määrää on aivan tolkuttomasti, niin onko laadulla niin väliä? Jos siis yhden laaduttoman viestin arvo on 1% sellaisen oikein todella laadukkaan, analyyttisen ja verbaalisen viestin arvosta, niin vastaisiko 100 tosi kehnoa viestiä yhtä oikein hyvää? ;D

Kasis

Tuo läsnäolo(kirjautuneena) tuskin kertoo totuutta.  Olen vain laiskin ja huono muistisin, mutta en aktiivisin.  ::)
Jotenkin unohdan aina kirjata itseni ulos, kun en oikeasti ole läsnä ja laitan aina ruksin kohtaan "pysy aina kirjaantuneena" tjsp. :-[ (pahoitteluni siitä)
Huomasin sellaisenkin asian, että vaikka kirjaan itseni ulos, on "kirjautuneena" osiossa nimeni ekana(jos se kertoo siitä?), eli ilmeisesti on joku masiina vielä, jolla olen kirjautunut sivustolle.
Loppuu kotoota kohta laitteet kesken, jolla olisin kirjautunut sisään sivustolle.  ???
Scirocco & VI Golf Variant

Quality

LainaaTuo läsnäolo(kirjautuneena) tuskin kertoo totuutta.

Tuo erottelu kirjautuneisiin ja kirjautumattomiin läsnäoleviin näkyy ainoastaan normaalin etusivun alareunassa. Tilastosivulla ei erotella, onko kirjautuneena vai ei, siellä näkyy siis läsnäolevien kokonaismäärä.

LainaaNo mutta kyllähän määrä korvaa laadun. Tai ei yks yhteen, mutta jos määrää on aivan tolkuttomasti, niin onko laadulla niin väliä? Jos siis yhden laaduttoman viestin arvo on 1% sellaisen oikein todella laadukkaan, analyyttisen ja verbaalisen viestin arvosta, niin vastaisiko 100 tosi kehnoa viestiä yhtä oikein hyvää?

;D ;D ;D
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 23.10.12 - klo:22:36
Tuo läsnäolo(kirjautuneena) tuskin kertoo totuutta.  Olen vain laiskin ja huono muistisin, mutta en aktiivisin.  ::)
Jotenkin unohdan aina kirjata itseni ulos, kun en oikeasti ole läsnä ja laitan aina ruksin kohtaan "pysy aina kirjaantuneena" tjsp. :-[ (pahoitteluni siitä)
Huomasin sellaisenkin asian, että vaikka kirjaan itseni ulos, on "kirjautuneena" osiossa nimeni ekana(jos se kertoo siitä?), eli ilmeisesti on joku masiina vielä, jolla olen kirjautunut sivustolle.
Loppuu kotoota kohta laitteet kesken, jolla olisin kirjautunut sisään sivustolle.  ???


Kyllä se kirjaa sinut ulos kun suljet selaimen tai poistut sivulta, vaikka olisikin raksi ruudussa "pysy aina kirjautuneena". Nimimerkki näkyy hetken vielä listalla kirjautuneena vaikka olisit jo poistunut palstalta, tuo kirjautuneiden lista ei ole täysin reaaliaikainen.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Pekka T

Lainaus käyttäjältä: Kasis - 23.10.12 - klo:22:36
Loppuu kotoota kohta laitteet kesken, jolla olisin kirjautunut sisään sivustolle.  ???

Kuuluuko myös jääkaappi ja kahvinkeitin tähän joukkoon?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Skula

Käyttäjätilastoista.. En löytäny parempaa topikkia  ;D

Mitä outoo?

Romurautaa ja paalivehkeitä.

joukose

HOHOHOHHOH, oho. Taitaa syyskuun 11 olla kiva päivä laittaa. Mutta en minäkään kyllä nettisaitille oikeaa syntymäaikaa laita. Facessa olen muistaakseni 103 vuotias. :)
*Sitä saa mitä tilaa"

Kosti K Kelju

Lainaus käyttäjältä: joukose - 04.01.13 - klo:12:18
HOHOHOHHOH, oho. Taitaa syyskuun 11 olla kiva päivä laittaa. Mutta en minäkään kyllä nettisaitille oikeaa syntymäaikaa laita. Facessa olen muistaakseni 103 vuotias. :)
Ei taida olla ihan syntymäpäivistä kyse. ::)

Peräkylän Pertti

Hmm, vaikuttavat joltakin roskapostittajaboteilta, kummallinen nimi ja sama syntymäaika 8)

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Peräkylän Pertti - 04.01.13 - klo:17:45
Hmm, vaikuttavat joltakin roskapostittajaboteilta, kummallinen nimi ja sama syntymäaika 8)

Hyvin pitkälti epäilen itsekin samaa...  ::)
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Korvaton

bottejehan noi on. Kotisivuina viagra pilleri sivuja jne...

Jyri

Siitottu noita bottitunnuksia pois, en ole nähnyt enää noita rekisteröityvän sen jälkeen kun otimme suomenkielisen lisäkysymyksen käyttöön.

clima

^ Kalenterissa 1.1. synttärisankarit näyttävät olevan myös melkoisen kaukaista väkeä.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: clima - 06.01.13 - klo:03:30
^ Kalenterissa 1.1. synttärisankarit näyttävät olevan myös melkoisen kaukaista väkeä.
Kiitos, siivottu.

Cyclic Stig

#28
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 06.01.13 - klo:03:37
Kiitos, siivottu.
Ihan mielenkiinnosta; Isäni on syntynyt oikeasti tuona päivänä ja sattuu asumaan pääsääntöisesti Suomen ulkopuolella. Jos hän olisi tänne rekisteröitynyt niin olisiko saanut "kenkää" syntymäpäivänsä perusteella? Aika törkeää. No toisaalta, heitettiinhän mutkin täältä jo kertaalleen pihalle kera n.1000 postauksen sen kummempia kyselemättä, että ei olisi ollut edes ensimmäinen suvussa. Aika mielivaltaista toimintaa vaikka toki yksityisten ylläpitämä palsta onkin. Jos syntymäaika on syy pihalle heittämiselle niin jo on teillä suppea elämä.
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 06.01.13 - klo:04:26
Ihan mielenkiinnosta; Isäni on syntynyt oikeasti tuona päivänä ja sattuu asumaan pääsääntöisesti Suomen ulkopuolella. Jos hän olisi tänne rekisteröitynyt niin olisiko saanut "kenkää" syntymäpäivänsä perusteella? Aika törkeää. No toisaalta, heitettiinhän mutkin täältä jo kertaalleen pihalle kera n.1000 postauksen sen kummempia kyselemättä, että ei olisi ollut edes ensimmäinen suvussa. Aika mielivaltaista toimintaa vaikka toki yksityisten ylläpitämä palsta onkin. Jos syntymäaika on syy pihalle heittämiselle niin jo on teillä suppea elämä.

Ei täällä ketään pelkän syntymäpäivän perusteella aleta poistamaan. Tällä kertaa syntymäpäivä vaan sattui olemaan yhdistävä tekijä. On siellä aina jotain muutakin selkeästi haitalliseen toimintaan viittaavaa taustalla kuten tässäkin tapauksessa todella outo nimi, sähköpostiosoite, kotisivun osoite jne. Aiemmat postaukset kanssa katsotaan eli millaista kirjoitushistoriaa sieltä löytyy. Näistä aika helposti näkee onko kyseessä oikea henkilö vai botti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy