Vakioalusta ja 18"

Aloittaja Tsibage, 10.09.15 - klo:13:34

« edellinen - seuraava »

Tsibage

Onko kombinaatiosta kokemuksia, vai meneekö hullun näköiseksi? Juuri hommattussa variantissa on 16":set kesänakit, jotka lähtee puhtaasti ulkonäkösyistä vaihtoon. Mutta onko se sitten 17" vai 18", niin sitä tässä pähkäilen

VWVW

Tuo on täysin mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni 16" näyttää jotenkin väärältä koolta ja 18" taas "tuunatulta" joita nuoriso suosii ja 17" näyttää normaalilta. Itse tuota samaa pähkäilin, kun omaani tilasin ja kävin paikallisessa VW autossa erikokoja katsomassa, kun oli kaikki koot autojen alla nähtävissä. (Olin auton jo muuten päättänyt, niin varmaan VW:llä ihmettelivät, kun äijä on kiinnostunut vain renkaiden ja vanteiden koosta, eikä edes auton sisälle katsele). Päädyin 17".

Tsibage

Oliko se 18" vakioalustala? Meneekö sillä liian korkeaksi? Alla on nyt tosissaan 16" ja mun mielestä ne näyttää huonolta vitsiltä siinä pyörätilassa.

Stenfors

Suberb Combi III

Ocu_P

Käyttöautosta linkitetty yksilö on biturboTDI ja siinä on aina DCC-alusta.

VWVW

Lainaus käyttäjältä: Tsibage - 11.09.15 - klo:09:45
Oliko se 18" vakioalustala? Meneekö sillä liian korkeaksi? Alla on nyt tosissaan 16" ja mun mielestä ne näyttää huonolta vitsiltä siinä pyörätilassa.
Ei ole alustoista tietoa, kun kaikki autot oli hallissa ja en niistä muuta kuin renkaita/vanteita katsellut. Itselläni on Sedan vakioalustalla ja Singapore 7J x 17 vanteet, Continental PremiumContact 5 215/55 R17 renkailla.

buckethead

Vakioalusta ja 18" pyörät.

Tsibage

Hmm, siedettävä. Näyttää ainakin paremmalle kuin 16" pullukat.

hauki12

Hyvän näköiset ovat 18" vanteet b8:ssa , kieltämättä!
Eilen tuli haettu pasuuna liikkeestä. Kesä ja talvi kiekot vakio 16" sepangeilla.
Kesärenkaat taitaa kyllä vaihtua tuumaa tai kahta isompiin.  ;D

hauki12

Vakioalusta ja bbs sr (et45)  +235/45 r18.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy