1.8t käyntiongelmat

Aloittaja peltja, 27.05.15 - klo:15:22

« edellinen - seuraava »

peltja

Terve!

Löytyisikö apuja Octavian kylmäkäyntiongelmiin? Osaako joku kertoa, mitä oireita koneeseen tulee, jos lisäilmapuhallin on kaput? Onko tällä oma vikakoodinsa? Onko puhallin elvytettävissä, vai Saksasta uusi?

Maffi on putsattu, lämpöanturi vaihdettu...

-JP

ram1

Vikakoodit taitanee olla aika ylimalkaisia noissa.Mulla oli monesti samat vikakoodit eri autoissa, missä 1.8T kone.Voit vaihtaa kaikki osat, mutta vika voi olla ihan jossain imupuolen letkussa.Itse ajelin vaan.Tai sit etsit pajan mikä erikoistunut nimenomaan tohon moottoriin.Tiedän monia, jotka vaihtanu Maf, lambdat, kaikki anturit yms, mutta vika ei poistu.Ja Suomessa kyllä hyviä turbohuoltoja.Loppuhinta lienee sama kinukkipuhaltimessa, tai korjatussa orkkiksessa.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

sepu79

Lisäilmapumpun tarkoitus on nopeuttaa katin lämpeämistä.
Itsellä on kylmänä käynti aika surkeeta mutta taitaa vaan johtua harisen paskasta kylmäkartasta..

ram1

Ja mä luin ihan vituiks, ja luulin et kyse turbosta  ;D
Mutta jos ei valoja syty, niin ei kait siitä kannata huolehtia.Mut veikkaisin et toi antaa aikas samat koodit kuin lambdakin.Ja silloin taas mahdollinen vika voi olla ihan missä vaan.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

peltja

Tämä on sillai hauska tapaus, että käyntiongelma on aina poistunu, kun on korjattu ja sitten tulut takaisin. Eka kerta oli MAF. Toisella kertaa lämpöanturi. Kolmannella kertaa vaihdettiin takuuseen kaikki puolat. Ja nyt alkoi taas. Täytyy tilata letkusatsi ja vaihtaa kaikki...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy