Mistä edullisesti pyyhkijänsulkia pääkaupunkiseudulla?

Aloittaja Jyri, 25.08.10 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Jyri

VW Polo 2005 kaipaisi uusia sulkia, onko vinkkejä mistä kannattaa hakea?

Emil

Veikkaan, että Motonetistä.

Itse olen tosin Skodiin ostellut merkkiliikkeestä, koska hintaero ei ole suuren suuri. Jostain syystä merkkiliikkeestä ostetut sulat ovat kestäneet pidempään, varsinkin verrattuna huoltoasemilta ostettuihin sulkiin. Ainoa syy minkä ole tähän keksinyt on se, että merkkiliikkeessä sulat eivät ehdi seistä hyllyssä niin kauaa kuin vaikkapa Teboilin hyllyssä. Kai se kumi kovettuu aikaa myöden. Huonoin sulkapari sai hangata mun ikkunoita vain kolme viikkoa, kunnes meni vaihtoon. Merkki oli Bosch ja ostopaikkana bensiinin jakeluasema. Tiiä sitten kauanko olivat hyllyssä seisseet.

Lisäys: linkit meinasivat unohtua, ne kai pitää tällä alueella ilmoittaa?

www.motonet.fi www.teboil.fi ja www.metroauto.fi  ;)
Tähänkö listataan entiset autot? Entä jos niitä on ollut niin paljon, ettei itsekään muista kuinka monta?

ATM

En tiedä onko Polossa lakut vai tavalliset sulat, mutta ainakin itse meinaan edes yhden kerran kokeilla Bilteman lakuja. Siinä ei paljon häviä jos ne osoittautuvat huonoiksi. On ne varmaan paremmat kuin kuluneet ja vanhat.

Jyri

Lakuthan siinä, vaimo sanoi että pyyhkivät ihan eri lailla kuin edelliset (5v orkkissulat), ihme ;)

Ironic32

Useammatkin henkilöt on moittineet noita Boschin sulkia kalliiksi ja huonokestoisiksi, mutta itse ostin volleen motonetista boschin lakut viime syksynä ja vieläkin pyyhkivät ihan hyvin, eli en tiedä, mistä moiset valitukset kantautuvat. Kalliitahan ne kyllä ovat.

Itse asiassa volskuaikana merkkiliikkeestä sai ainakin Oulussa jopa halvemmalla noita lakuja kuin tarvikeliikkeistä, joten sieltäkin kannattaa joskus kysyä. Merkistä ei ole tietoa, mutta tuskin ihan sutta myyvät merkkiliikkeessä ::)

Arska F

Hivenen ehkä offtopicci, mutta katsokaapa merkkiliikkeestä ostetun sulkaparin laatikon sisällä olevaa ruskeaa muovia, johon sulat on "pakattu", ja verratkaa sitä esimerkiksi varaosaliikkeestä ostettuun Boschin sulkaparin vastaavaan muovikaukaloon... Näyttää samalta, koska on peräisin luultavasti samasta muotista, kuten ovat sulatkin... ;D
Boeing 737
      &
M/S Cinderella

Kennedy

Alle 3v ikää joten uskaltaa nostaa ylös :)

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 26.08.10 - klo:07:31
Useammatkin henkilöt on moittineet noita Boschin sulkia kalliiksi ja huonokestoisiksi, mutta itse ostin volleen motonetista boschin lakut viime syksynä ja vieläkin pyyhkivät ihan hyvin, eli en tiedä, mistä moiset valitukset kantautuvat.

Kyselin viime kesänä tuosta paikallisesta varaosaliikkeestä.
Boschit tulee saksasta ja saksassa pitää kumissa on tietty määtä muovia seassa, että on lainmukainen. Eli ei ole täysluonnonkumi sulkia kuten ennen oli tai Valeo:t tälläkin hetkellä on.

Itsellä meni Boschit vuodessa huonoon kuntoon. Valeot oli 3v vanhat kun auto vaihtui eikä mitään ongelmia ollut näkyvyyden kanssa vielä silloin.
300ZX
Passat Variant 2013

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy