Sedanin penkit Variantiin: heittämällä?

Aloittaja Jamo, 20.02.15 - klo:14:28

« edellinen - seuraava »

Jamo

Nyt olisi iänikuisella korjaus-/huolto-/päivityslistalla sisusta, joka on ottanut itseensä iän ja ikäistään nuorempien lasten touhujen johdosta. Moottorin ja alustan päivityksen jälkeen romusta on tullut sen verran rakasta (=kallista suhteessa markkina-arvoon), ettei tätä nyt heti olla hukkaamassakaan. Siis elvyttämään. Kartoitettuani purettuja jakkara- ja ovipahvisarjoja, olen kuitenkin huomannut, että farkkujen tilaajat ovat olleet varsin stereotyyppistä kansaa mieltymyksiltään ja lähes kaikki sarjat ovat mustia. Mieli tekisi jotain muuta - siis jakkaroiden väriksi - ja sedaneista onkin ollut jonkin verran purettuina niitä pirteämpiä vaihtoehtoja.

Siis ongelmaan: sopivatko sedanin takaovipahvit sekä taka-istuin kokonaisuudessaan suoraan variantin vastaavien tilalle? Kuvat olisivat kivoja, jotta asian voisi todeta myös silmin tai todeta erot ennen kuin tekee tästäkin projektin itselleen.
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

pasuunaC3

Moi mulla olisi vaalean harmaat 2007 passat variantin takapenkki kokonaisuudessaan ja kyynärnoja ylimääräisenä olisitko sie kiinostunut? Kunnoltaan nämä ovat täysin uudenveroiset ei monesti ole takapenkillä istuttu :) joonas 0405671069
Skoda Kodiaq 2.0tsi DSG 4X4 style panorama + sport leather
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -13 corrida red

vwmies

Lainaus käyttäjältä: Jamo - 20.02.15 - klo:14:28
Nyt olisi iänikuisella korjaus-/huolto-/päivityslistalla sisusta, joka on ottanut itseensä iän ja ikäistään nuorempien lasten touhujen johdosta. Moottorin ja alustan päivityksen jälkeen romusta on tullut sen verran rakasta (=kallista suhteessa markkina-arvoon), ettei tätä nyt heti olla hukkaamassakaan. Siis elvyttämään. Kartoitettuani purettuja jakkara- ja ovipahvisarjoja, olen kuitenkin huomannut, että farkkujen tilaajat ovat olleet varsin stereotyyppistä kansaa mieltymyksiltään ja lähes kaikki sarjat ovat mustia. Mieli tekisi jotain muuta - siis jakkaroiden väriksi - ja sedaneista onkin ollut jonkin verran purettuina niitä pirteämpiä vaihtoehtoja.

Siis ongelmaan: sopivatko sedanin takaovipahvit sekä taka-istuin kokonaisuudessaan suoraan variantin vastaavien tilalle? Kuvat olisivat kivoja, jotta asian voisi todeta myös silmin tai todeta erot ennen kuin tekee tästäkin projektin itselleen.

Asia voi selvitä liikkeessä helpoiten vaihtoautopuolella. Käsittääkseni ainakin takapenkki on erilainen limusiinissa ja variantissa.
Onko sedanissa edes ylös kippaavia istuinosia tai kaatuvaa selkänojaa ?   :o
Yritetään pärjätä.

pasuunaC3

Juu ei käy sedanin selkänoja farkkuun
Skoda Kodiaq 2.0tsi DSG 4X4 style panorama + sport leather
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -14 rallye green
EX Octavia RS lll 2.0tsi DSG -13 corrida red

Jamo

Kiitos vastauksista. Tämä selventää paljon eli joutunen tyytymään mustaan sisustaan jatkossakin, jos ei jostain pompsahda pirteämpää eteen.

Joonas: kiitos, mutta ei kiitos. Päivitän joko koko sisustan tai sitten korjautan tuon vanhan. Lopulta tuosta on vain kuskin penkin kulma rikki vaahtomuoveja myöten sekä takapenkin selkänojan verhoilu, johon on hankautunut reikä. Ei mahdoton korjata, mutta tuppaa tuo käsityö sekä alkuperäiskankaat maksamaan helposti sen sisustasetin verran.
D4RD / F800ST / 4Motion / Special / GTI / P221

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy