Uudella Tiguanistilla kytkin murheita

Aloittaja Tigulaari, 29.12.14 - klo:18:46

« edellinen - seuraava »

Tigulaari

Elikkäs tuli tuollainen 2008 manuaali tiguaani 2.0Tdi ostettua 246 tkm ajettuna, kytkin/massapyörä ja laatikko vaihdettu 200tkm huitteilla (kolmosvaihde kuoli).

Sitten joulupäivänä piti töihin pyrkiä, kolmosta tupaan ja kytkinhän se alkoi hienosti luistamaan (vitutti ihan oikeesti). Auton historia tiedossa uudesta asti, appiukolta juuri ostettu, maantieajoa on paljon ja vähintään 35kmx2 töihin ja takaisin eli ei mistään nurkkapyörityksestä, kärryä muisteli vetäneensä kerran laatikon vaihdon jälkeen.

Mitenkä ihmeessä kytkin voi olla loppu ~50tkm ajonaikana, käyttäjässä en ole havainnut mitään vikaa ihan normaalia ajoa.
Kävin tänään kiukuttelemassa laatikkorempan tehneessä virmassa lupasi palailla huomenna asiaan.

Kytkimen kun painaa pohjaan kuuluu selvä klonk ääni...

pomo

Jos on tehty merkiiliikkeessä oem osista niinnsilloinhan noilla on 2 vuoden takuu?

Tigulaari

Ei tehty "merkkiliikkeessä" HLS-auto Tampereella. Nyt on soiteltu ja tilanne on nyt että purkaisivat kytkimen ja lähettäisivät vanhan Sachille "tutkimuksiin" ja sitten joko Sach tai minä minä maksumieheksi, jotenkin tuntuu että tässä "tutkimuksessa" häviäjäksi valikoidun minä. Joten tän hetkinen ajatus on että tilaan ebaystä http://www.ebay.com/itm/VW-TIGUAN-2-0-TDi-4motion-Clutch-Kit-3pc-140-09-07-CBAB-CFFB-CLJA-for-Sachs-DMF-/121467976428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1c480e3aec

Ja vaihtelen ominkäsin onneen metodeilla  :'(

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy