Bora 1.9TDI moniurahihnan vikinä

Aloittaja timppaduuda, 10.12.14 - klo:07:52

« edellinen - seuraava »

timppaduuda

Terve.Olisi tuollainen Bora 4Motion vm00 ilmastoinnilla jolla rullailtu 450000km.

Olisi seuraavaa ongelmaa:
Tuo moniurahihna on nyt vikissyt yllättävän paljon

Autoon vaihdettiin automaattikiristin noin 1000km sitten,hihnan vaihdoin itse samoihin aikoihin (GATES) ja viimeviikolla vaihdettiin vapaakytkin laturiin.
-Vapaakytkimellä ei ollut mitään vaikutusta
-Eikä myöskään kiristimellä
-Hihnan kun vaihdoin,oli pari päivää aivan hiljaa,kunnes alkoi taas pikkuhiljaa vikisemään.
-Tehostin kokonaisuudessaan vaihdettiin myös kesällä

Korjaamon kaverikaan ei oikein keksinyt mikä tuossa olisi. Onko tossa enää kauheasti vaihtoehtoja? Pitääkö se vaan alkaa kaikki hihnapyörät katsomaan läpi+ että hihna kulkee suoraan,vai voiko se edes kauheasti vinoon pyöriä tuolla?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy