Millä autolla sinä ajat ?

Aloittaja pondicorner, 20.11.14 - klo:16:01

« edellinen - seuraava »

pondicorner

Olisi kiva tietää millä autoilla vag-arena tyypit ajelee ? <;

1. Auton malli ajettu määrä ja vm ?

2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto?

3. Mitä kiitäät/moittit autosi.

Hyvä joulun odotusta VAG kansalle.  ;D

heifetz

Allekirjoituksen mukainen auto.

74tkm.

Kiitän: se on Skoda -> hinta-laatusuhde täysi kymppi.
Moitin: se on Skoda -> ei minusta sitten ollutkaan Skoda-mieheksi.

MB W246 B200 -12
Ex. A1 Sportback Ultra -16
Ex. Renault Kadjar TCe 130 Zen S17 -17
Ex. Volvo V40 D2 -13
Ex. BMW E61 525dA Touring LCI -08
Ex. Octavia II Combi 1.6TDI DSG -12
Ex. BMW E81 118d -09
Ex. A3 CC 1.6 -04

skriko

1. Volkswagen Scirocco 1,4TSI 118 kw manuaali. _vm 2010 ja ajettu 43 600 km.

2. Auto ollut minulla 4 v 2 k 10 pv

3. Hieno moottori, ajettavuus, ulkonäkö, halva ylläpitokustannukset esim. vakuutukset, huollot ja pieni polttonesteenkulutus.

  Liikaa vikoja.

joukolainen

1. Audi A4 avant 3.0 tdi tip q s-line. Vm 2010 ja ajettu 153 tkm.
2. Auto ollut 2,5 vuotta
3. Loistava moottori, joka kestää, pieni kulutus tehoon nähden, hyvä ajettavuus, säädettävä alusta, neliveto, hyvät istuimet(s sportistuin), paljon varusteita

Maavaraa enemmän, surkeat lukot pohjoisen olosuhteisiin, mukavuusavaimen lähettimien laatu,  pienet takatilat aikuiselle ja tavaratila.
Audi A4 avant 3.0 tdi quattro tiptr. S line -10

Spacedude

1. Audi S5, 110 tkm, 2008
2. Helmikuusta 2010 lähtien
3: hyvää: ajettavuus, saundit, ulkonäkö
    huonoa: kallis virittää

hapelton1

1) BMW E92, 57 tkm
2) Joulukuu 2013
3) hyvää: ovien määrä, pieni takakontti, 6-moottori, hiljaisuus ja ajettavuus
    huonoa: nelivedon puute.

Rauska

Tuossahan tuo allekirjoituksessa.
Eli A3 lokakuu 2013 alkaen.
17000 km
Kiva auto ja lämmin. Toki Eberikin on silti ;-)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

ML1

1) VW Golf VI 1,4 DSG Highline 2011 90 kw
2) Uudesta asti olllut 5/2011
3) 68000 km

Menee vaihtoon tammikuussa kun olen kyllästynyt vikoihin.
Tilalle tulee Volvo V40 D2 Aut Ocean Racing.
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

makelja

1. Audi A4 Avant 2007 2.7 V6 TDI. 178tkm. Itse ajettu 4tkm. Olen toinen omistaja.
2. n.2kk.  Hain Saksasta. (Seuraavakin tulee samasta maasta).
3. Mukava vrt. edellinen A3. Hieman pienet sisätilat ulkomittoihin verrattuna.

Eppu H

1. Skoda Superb Combi 1,4 TSI Comfort Busines Greentec vm.2012, ajettu 34000km.
2. Ollut minulla 2v 10kk.
3. Hyvää: Hyvä ajaa, tilava, hyvä varustelu, pieniruokainen ja minun käyttööni riittävän tehokas moottori, tyylikkään näköinen, viat eivät ole kiusanneet.
Huonoa: Kovanpuoleinen rengasmelu karkealla pinnalla, kytkinpolkimen pitkä liike.

Raiden

1. Skoda Octavia 1.6FSI Elegance vm. 2005, ajettu 116tkm joista mun ajossa tullut 44tkm. (Toinen omistaja)
2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto?
2. n. 4v3kk
3. Plussat: Tilat, Mukavuus, Suhtkoht vähän ongelmia. Miinukset: Pientä nykimistä (Ongelma takanapäin)
Skoda Octavia 1.6 Elegance 2006

Ex-kulkineet:
Peugeot 5008 Sport THP 156 Business 2010
Skoda Octavia 1.6FSI Elegance 2005
VW Golf IV 1.6SRI 1998
Toyota Corolla Hatchback 1.3 1987
VW Golf III Variant 2.0 1994

jkarha

1. VW Touran 1.9 TDI DSG6, vm. 2005,   ajettu noin 182 tkm

2. 3,5 vuotta / 80 tkm

3.      Kiitokset
         + Ajettavuus
         + Tilat, sisältä suuri mutta ulkoa "optimaalinen"
         + DSG6 laatikko

         Miinukset
        - Vikoja jollaisia ei muissa autoissani koskaan tarvinnut edes miettiä
        - Takaluukku ruostuu
        - VW:n suhtautuminen asiakkaisiinsa

Latexi

Allekirjoituksen mukainen kulkine.

-Vuodesta -12

-Tilat riittäviä 2 hengen talouteen. Menisi tarvittaessa vaikka 4:n tavarat.

-Ongelmia ei ole ilmaantunut, ne normaalit takaisinkutsut. Ei öljyongelmia.

-Saisi olla pakkasilla vähän lämpimämpi, mutta kyllä tuossa juuri tarkenee.

-Ajettu jotain 38 tkm.

- Saisi olla vähän äänettömämpikin...

-Kulutus menee 8 litran molemmin puolin riippuen kaasujalasta. Sanotaanko että 7,5 - 10...
Latexi

Wilzu

Allekirjoituksen mukainen peli täälläkin.

1. Volkswagen Golf Variant 1,6 TDI vm. 2014 (rekisteröity ja varmaan varsinainen vuosimallikin). Mittarissa 19tkm.
2. 6½ kuukautta.
3. Hyvää: varustelu, ajettavuus, taloudellisuus (kulutus pyörinyt 4-4,5l/100 km hujakoilla) ja yleinen käytännöllisyys. Huonoa: no voisi se vähän hiljaisempikin olla, ajotietokoneen sekoilut.

Erittäin tyytyväinen olen tähän autoon.
M-B A180 Suomi Edition

hermi1

passat w-8 2002 210000 thk
n.puoli vuotta
lutunen 8-kone neliveto
vikoja suht.koht.paljon.alustaan kohta uusittu lähes kaikki

JLa

Lainaus käyttäjältä: pondicorner - 20.11.14 - klo:16:01
Olisi kiva tietää millä autoilla vag-arena tyypit ajelee ? <;

1. Auton malli ajettu määrä ja vm ?

2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto?

3. Mitä kiitäät/moittit autosi.

Hyvä joulun odotusta VAG kansalle.  ;D

1. Audi A4 Avant 2.0 TFSI quattro S tronic S line Land of quattro Edition vm. 2014, jolla olen ajanut nyt noin 6700 km. Allekirjoituksessani on linkki auton esittelysivulle.

2. Huhtikuun 2014 lopusta eli noin puoli vuotta.

3. Kiitän laadun tuntua, ajettavuutta, äänieristystä, ulkonäköä, istuimia, nopeusmittarin tarkkuutta ja varustelua. Moitittavaa löytyy ainoastaan polttoaineen kulutuksen suuruudesta, joka sekin on kilometrien myötä vähenemässä.  :D

Petri M

1. VW passat 1.6 tdi farmari 255tkm

2. Ostin 6/2012 140 tkm ajettuna

3. Kiitän keskikulutusta 5,2 l/100km. Luotettavuutta, 140tkm - 255tkm välillä vikoja nolla kappaletta.
Halpaa omistaa ja ajaa, mutta ei tuossa mitään ajamisen iloa tarjoilla...

Mr Vice

1. VW Passat 1,6 TDI Comfortline 112 tkm, sedan

2.  Uudesta asti minulla eli alk. 9/11

3. Plussat: tilat, kulutus, ajo-ominaisuudet pitkälläkin matkalla eli kelpo työkalu, hiljainen etenkin kitkoilla, siedettävät vakuutus- ja huoltokulut, ei kitise tai natise yli 100 tkm ajettunakaan, lähes viaton yksilö sattui tämä

Miinukset: tasapaksu ja siten hieman 'sieluton' , tähän autoon ei muodostu minkäänlaista viha- tai rakkaussuhdetta (tiedä sitten pitäisikö edes?), kynnykset kerää likaa huonosti suunnitellun ovitiivistyksen takia
”Nopeudesta ei ole hyötyä, jos suunta on väärä”

Zaasa

1. Seat Cupra 280 DSG
2. Luovutus Syyskuun alussa 2014
3. Hyvä suorituskyky hyvillä ajo-ominaisuuksilla
4. Ajovalot tunnetusti huonohkot, ei kuitenkaan kelvottomat. Ovat kuitenkin hyvän näköiset, en vaihtaisi pois  :) Muuta moitittavaa en keksi.

Nudde

1. Audi A3 SB 1.8 Quattro, 25.000 km vm 2013.

2. Uudesta saakka, eli 14.6.2013 asti, eli puolitoista vuotta.

3. Kiitän, suorituskykyä ja ajettavuutta, moitin, kulutusta.

Daatta

1. Seat Leon Cupra 265 2015. 4700km mittarissa

2. Luovutus elokuussa 2014

3. Kiitän: Ajettavuus, suorituskyky, alusta, viimeisin VAG-teknologia (DCC, ACC), sisusta, äänentoisto (Sound System), omistamisen ilo
    Moitin: Pito-ongelmat kitkoilla märällä asfaltilla. ::) Led-valot pitää säädättää seuraavassa huollossa
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Mikko

1. VW Scirocco 1.4 TSI DSG, 65 000 km, vuosimallia 2011
2. Uudesta asti eli aika tarkalleen neljä vuotta
3.    Positiivista: ulkonäkö, penkit, ajettavuus, voimalinja, äänentoisto (ei oem)
       Negatiivista: liikaa aikaa vietetty korjaamolla, räminät ja kolinat,
       meluisuus, penkeistä puuttuva reisituki, xenonien puute


3.6 V6

1. BMW 530d x-drive touring 2014, ajettu 10 000km.

2. Puoli vuotta tuli just täyteen.

3. Positiivista: voimalinja, adaptive drive, penkit ja sisämelu.
    Negatiivista: kulutus omalla ajotyylilläni :) , pito-ongelmat ajoittain (Sport +).

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 20.12.14 - klo:19:25

    Moitin: Pito-ongelmat kitkoilla märällä asfaltilla. ::) Led-valot pitää säädättää seuraavassa huollossa
Pito-ongelmaa voi säätää kaasujalalla  ;) Valojen säätö kannattaa todellakin teettää, omassani pitkät näytti liian korkealle. Näkyvyys parani säädön jälkeen.

UR_

GM Chevrolet Daewoo Epica LS 2.0 16v VCDI Super Hyper Turbo Winter Editon 2007

3. päivä meneillään...










xmasa

1. Toyota Auris farkku -14, 1.6 tomaatti priimium varustelulla. Aj.4100km

2. Ollut n.6kk

3. Hyvää: Luotettavan tuntuinen vekotin ja lämpiää niin prkl hyvin. Ihan jees perus kulkine. Varusteita ym härpäkkeitä itselleni riittävästi.

Huonoa: Ajoittain hitusen vinkuvia jarruja eivät ole saaneet fiksattua, vaikka niitä on nyt 4krt tutkittu.
Takatilat ja takakontti voisi olla hitusen isommat. Ei aiheuta mitään sellaista jumalaista "ahaa-elämystä", mutta eiköhän se ollut tiedossa autoa ostaessa.
Nyk: Avensis -18
Ex: BMW F31 320iA xDrive -13
Ex: Toyota Auris -14
Ex: VeeWee Golf TSI -09

miksu69

1.Passat Variant Highline 3,6 V6 FSI 220 kW 4MOTION DSG.
Vuosimallia 2012. kyykytetty 46000km
2.Uudesta asti on körötelty.
3.
+Ei jää jalkoihin
+Neliveto
+Tavaratila, ajatellen koiria(pari lapukkaa)
-Hemmetinmoinen kulutus, ainakin meikäläisen ajossa.
-D asennossa nuhaisentuntuista menoa.(täytyy polkea, että rupee tapahtumaan)
-Sport asennossa vaihde jää ärsyttävästi korkeille kierroksille pitkäksi aikaa.
-Maavara
Passat Variant Highline 3,6 V6 FSI 220 kW 4MOTION DSG

MrMicke

1. Audi A6 Avant TDI 2.0e 10/2008, 304 tkm
2. 2 vuotta ja 11 kk.
3. + Ajo-ominaisuudet, varustelu; - ajovalot vakiona (+ ei enää vakiot)

1. Audi 90q 2.3E 12/1989, 341 tkm
2. 4 vuotta ja 4 kk
3. + fun factor; - korin osien saatavuus, pitäis olla pari kpl varaosa-autoja

Qwea

1. Toyota Camry 3.0 V6, 1997, 350tkm
2. Muutaman kuukauden
3.
+ Automaatti ja varusteet
+ Ei ole jaloissa liikenteessä  :P
+ Tilat
+ Mukava
+ Hinta/laatu-suhde

- Valot
- Kulutus kaupungissa, maantiellä lähes siedettävä


GOLFfar11

Lainaus käyttäjältä: pondicorner - 20.11.14 - klo:16:01
Olisi kiva tietää millä autoilla vag-arena tyypit ajelee ? <;

1. Auton malli ajettu määrä ja vm ?

2.Kauanko sinulle on ollut kyseinen auto?

3. Mitä kiitäät/moittit autosi.

Hyvä joulun odotusta VAG kansalle.  ;D

1. Seat Leon FR 2.0 TDI DSG, 40 tkm & vm.-13

2. Kymmenen kuukautta

3. Kiitän voimalinjaa, ajettavuutta, maltillista kulutusta, varustelua sekä "viattomuutta". Moitteet ajotietokoneen "hankalista" valikoista, hitaasta navigaattorin toiminnasta sekä "yleisestä laatuvaikutelmasta".
20xda
EX:Seat Leon FR 2.0 TDI (110 Kw) DSG -13
Ex: Vw Golf variant Highline 2.0 TDI (103 Kw) DSG -11

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy