Haapasalo Goes Ameriikka

Aloittaja los los, 08.10.14 - klo:12:18

« edellinen - seuraava »

los los

Sarjaa seuranneena olen huomannut Villen keventävän oloaan joka osassa tien varteen.Olenkin huolestunut hänen
terveyden tilastaan onko Ville ummessa,tai säästäkö hän isoa läjää johonkin määrättyyn osavaltioon.

tommyt

Olisko diabetes iskemässä. Ainakin kroppa on sen näköinen ettei kaukana olla. Yhtä jaksoa katsoin jonkun verran mutta näytti aika tylsältä. Ostettiin rumat bootsit ja ylihintainen jenkkiromu. Jotenkin se Ville vaan sopii paremmin tuonne itärajan taakse kuin villiin länteen. Tietty jos siinä näytetään amerikkaa kulissien takaa niin sittenhän tuollainen hikinen karvanaama varmaan istuu maisemaan hyvin.
Karoq FL 1.5 Style DSG 2022
Fabia 1.0 TSI 2017

sambolo

Kyllähän tuota kattelee, ihan kelpo viihdettä, varsinkin kun jenkkeihin keväällä menossa.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy