Seat leon 2010. Läpivienti sisäpistokkeelle?

Aloittaja lemmentalja, 25.09.14 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

lemmentalja

Moro!

Moottorille jo ennakko lämpöä piisaa, nyt pitäisi saada kuljettajallekin mukavat oltavat talven tullessa. Pistoke pitäisi saada sisälle ja näin laiskana miehenä ajattelin kysäistä ennen kuin lähden tihrustamaan.

Mistä on muilla tuotu piuha tulipellistä läpi?

Dänks! 

Edit:

Autona siis vm.2010 1P facelift leon, Tee Se Itse moottorilla.

VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

R1v3r

Moro,

Ite oon vieny piuhan jo sisälle, mut ei taas moottori lämpee vielä :P

Mut koitan muistaa kattoa, et mistä mä sen ite vein. (Ei voi muistaa enää..)

Tosiaan moottorilämmitin ei oo niin kiireellinen, koska Leon on vaan kesäautona.

BR,
Mikko

teemur

Lainaus käyttäjältä: lemmentalja - 25.09.14 - klo:11:02
Moro!

Moottorille jo ennakko lämpöä piisaa, nyt pitäisi saada kuljettajallekin mukavat oltavat talven tullessa. Pistoke pitäisi saada sisälle ja näin laiskana miehenä ajattelin kysäistä ennen kuin lähden tihrustamaan.

Mistä on muilla tuotu piuha tulipellistä läpi?

Dänks! 

Edit:

Autona siis vm.2010 1P facelift leon, Tee Se Itse moottorilla.

Akun takaa tulipellistä löytyy tyhjiä "nännejä" läpivinetikumista, ainakin täältä siis. Akun irroituksen vaatii. Tulee siis kuljettajan puolelle polkimien eteen. Siitä voi kääntää keskikonsolin taakse, nippusiteillä kiinni jottei kolise  :)
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

lemmentalja

Hyvä homma! Noin se taisi olla ibizassakin kun muistelee. Kiitos vihjeistä!
VAG: Passat 3B, Passat 3Bg 1.8T, Golf IV, Jetta V Fsi, Octavia II Mpi, Octavia II Fsi, Octavia II Rs Tfsi, Ibiza St Tsi, Fabia II Combi Rs, A3 8P, Leon Fr Tfsi, Leon Tsi, Leon Tsi, Leon Fr Tdi CR, Golf VI Tsi, Golf VI TSI

R1v3r

Ite vein sen toiselta puolelta suoraan apparin jalkatilaan, kun pistokepaikka tuli oikeelle eteen.

Laitan kuvan, kun kerkeen ottaan :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy