vw transporter 93vm 2,4d vaihteistovika isommalta pienelle?

Aloittaja portteri20, 09.09.14 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

portteri20

juu elikkä semmosta vikaa et vaihteet ei toimi isommalta pienemmälle kytkettäessä, mutta taas pieneltä isolle menee helposti, ei huuda, äännä tai narahda vaihteet.. missä vika? öljyt vai laatikossa vikaa.... jos jollain ollut samanlaista ongelmaa niin kiitän vastauksista.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy