Mercedes-Benz

Aloittaja skula, 01.12.09 - klo:07:58

« edellinen - seuraava »

audioman

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 06.01.16 - klo:18:01
Suunnilleen samoja pitkiä toimitus aikoja meillä miolemmilla. Hyvin tosiaan pärjää takavetoisella. Mulla ei ole aamuisin kiirettä mihinkään. Mitä lisävarusteita ruksit?
30 years edition -paketti sisälsi jo aika paljon: Premium Business -varusteiden lisäksi nelivedon, Webaston, peilipaketin ja 360 peruutuskameran. Lisäksi otin metallivärin, ilmajousituksen, säilytystilapaketin, navigaattorin, pohjapanssarin ja kangasmatot, sekä talvirenkaisiin 17" R48 -vanteet. Kesärenkaat tulevat 17" harmailla 80R -vakiovanteilla.
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

Passatti

Lainaus käyttäjältä: audioman - 06.01.16 - klo:22:18
30 years edition -paketti sisälsi jo aika paljon: Premium Business -varusteiden lisäksi nelivedon, Webaston, peilipaketin ja 360 peruutuskameran. Lisäksi otin metallivärin, ilmajousituksen, säilytystilapaketin, navigaattorin, pohjapanssarin ja kangasmatot, sekä talvirenkaisiin 17" R48 -vanteet. Kesärenkaat tulevat 17" harmailla 80R -vakiovanteilla.
Hyvät ovat varusteet sulla. Webasto ei sitten lämmitä moottoria, ainoastaan sisätiloja. Omani tulee olemaan valkoinen Avantgarde C200A  premium business sekä Exclusive sisätilalla.Lisäksi seuraavat lisäkamat:
Night package
Toiminnalliset pakoputken päät
Peruutuskamera
Peilipaketti
Analoginen kello
Burmester Surround Sound System
Ã,,äntä ja lämpöä eristävät etusivulasit ja tuulilasi
Lämmitettävä lasinpesu järjestelmä
Sisätilan valopaketti
Tunnelmavalaistus
Avaimeton käynnistys
Aika moni noista kamoista sisältyy jo 30year edition malliin. Ei vaan päästy yhteisymmärrykseen vaihtoauton hyvitys hinnasta tässä 30- year mallissa. Hyvittivät monta tonnia huonommin tohon malliin.Webasto mulla on nykyisessä ja siirrän sen sitten uuteen autooni.

Always lead, never follow

Anzander

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.01.16 - klo:14:04
Hyvät ovat varusteet sulla. Webasto ei sitten lämmitä moottoria, ainoastaan sisätiloja.

Pitääkö tuo tosiaan paikkansa? Viimeksi Lappeenrannan paikallinen Mercedes-myyjä vastasi asiaa kysyessäni tyyliin "lämmittää totta kai sekä moottorin että sisätilat"...
Olisi mukava saada tähän joku virallinen varmistus.
Ei sillä että asia suuremmin kiinnostelisi...  ;)

user

Ei lämmitä moottoria, katsopa lämpömittaria :)
Mulla tehtiin vesikierron muutos ja nyt lämmittää myös moottorin. Lämmöt 50-60 c ajastetulla lähtöajalla.
MB 200 A (w205) 2015
VW Golf 1.2 TSI DSG Comfortline 2013

Anzander

Lainaus käyttäjältä: user - 07.01.16 - klo:15:06
Ei lämmitä moottoria, katsopa lämpömittaria :)
Mulla tehtiin vesikierron muutos ja nyt lämmittää myös moottorin. Lämmöt 50-60 c ajastetulla lähtöajalla.

Eipä ole mittaria saati Mersua missä se voisi edes olla...  ::)
...ainakaan vielä.

vasara

Lainaus käyttäjältä: Anzander - 07.01.16 - klo:14:29
Pitääkö tuo tosiaan paikkansa? Viimeksi Lappeenrannan paikallinen Mercedes-myyjä vastasi asiaa kysyessäni tyyliin "lämmittää totta kai sekä moottorin että sisätilat"...
Olisi mukava saada tähän joku virallinen varmistus.
Ei sillä että asia suuremmin kiinnostelisi...  ;)
Tuollaisesta lupauksesta kannattaa ottaa mustaa valkoisella :).. taitaa olla moottorivalinnasta kiinni miten tuo tehdaswebasto toimii. Niissä, joissa moottorinlämmitys ei toimi, ilmeisesti pitää tehdä jonkunlainen vesikierron muutos. En tiedä tarkemmin.
Täällä asiaa pähkäilty: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=169469

Passatti

Lainaus käyttäjältä: Anzander - 07.01.16 - klo:14:29
Pitääkö tuo tosiaan paikkansa? Viimeksi Lappeenrannan paikallinen Mercedes-myyjä vastasi asiaa kysyessäni tyyliin "lämmittää totta kai sekä moottorin että sisätilat"...
Olisi mukava saada tähän joku virallinen varmistus.
Ei sillä että asia suuremmin kiinnostelisi...  ;)
Ainakin asentajat Veho Pitkussa ja asentajat Uudenmaan Autovarustelussa kertoivat asian olevan näin ja tällä viikolla. Samaan syssyyn Autovarustelun asentajat kertoivat ettei uusiin 5/2105 jälkeen tehtaalta lähteneisiin Bemareihin Webastoa saa asentaa muuten kuin sisälämmittimiksi. Menee jotkut sensorit sekaisin.
Always lead, never follow

Taky

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.01.16 - klo:17:56
...uusiin 5/2105 jälkeen tehtaalta lähteneisiin ...

No eipä taida olla 2105, ainakaan 5/2105 - 4/2105 eri juttu,  jälkeiset lämppärit olla ainakaan meikäläisen ongelma....  :D
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.01.16 - klo:14:04
Webasto ei sitten lämmitä moottoria, ainoastaan sisätiloja. Omani tulee olemaan valkoinen Avantgarde C200A  premium business sekä Exclusive sisätilalla.Lisäksi seuraavat lisäkamat:
Night package
Toiminnalliset pakoputken päät
Peruutuskamera
Peilipaketti
Analoginen kello
Burmester Surround Sound System
Ã,,äntä ja lämpöä eristävät etusivulasit ja tuulilasi
Lämmitettävä lasinpesu järjestelmä
Sisätilan valopaketti
Tunnelmavalaistus
Avaimeton käynnistys
Aika moni noista kamoista sisältyy jo 30year edition malliin. Ei vaan päästy yhteisymmärrykseen vaihtoauton hyvitys hinnasta tässä 30- year mallissa. Hyvittivät monta tonnia huonommin tohon malliin.Webasto mulla on nykyisessä ja siirrän sen sitten uuteen autooni.
Hyvä kokonaisuus tulossa kuten audiomanillekin.
Yritän tähän jotakin listailla myös omastani...
Eli pohjana C200 T A 4matic jonka premium business höystettynä 30 years edition lisävarustelulla, joiden pohjalta tottakai älyledit ja istuimien mukavuuspaketti, 360 ympäristökamerat sekä pysäköintiavustin+tutkat edessä ja takana, peilipaketti, webasto kaukosäädöllä, lämmitettävä lasinpesujärjestelmä ym. Avantgarde ulkoasulla, vanteet R48:ksi muutettuna.

Lisukkeina mm. metalliväri, navigointi, touchpad, ajoavustinpaketti (mukautuva vakionopeus, katveavustin ym), laminoidut lasit, media interface, Burmester soundsystem, tunnelmavalaistus, puusomisteet, moottoritakaluukku, avaimeton käynnistys, toiminnalliset tuplaputket, AMG sisusta, tavaratilan suojakaukalo ja kynnysmatto, roiskeläpät joka nurkkaan, kitkarenkaat R48-vanteilla ... :) Varmaan jotakin listasta unohtuu ...
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Passatti

TuplaVW olet kanssa listannut pitkän rivin lisävarusteita. Koska on luovutus? Multa unohtu toi pähkinäpuu somiste-elementti.
Always lead, never follow

Passatti

Lainaus käyttäjältä: Taky - 07.01.16 - klo:18:13
No eipä taida olla 2105, ainakaan 5/2105 - 4/2105 eri juttu,  jälkeiset lämppärit olla ainakaan meikäläisen ongelma....  :D
Eikä minunkaan. Piti oleman 05/2015 jälkeen tehtaalta ulostulleet. BMW:n maahantuonti oli Autovarusteelle soittanut ja kysellyt, että montako asennusta olivat jo tehneet. Yksi 5 - sarjalainen oli juuri asennettavana.
Always lead, never follow

TTO

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.01.16 - klo:14:04
Hyvät ovat varusteet sulla. Webasto ei sitten lämmitä moottoria, ainoastaan sisätiloja. Omani tulee olemaan valkoinen Avantgarde C200A  premium business sekä Exclusive sisätilalla.Lisäksi seuraavat lisäkamat:

Toiminnalliset pakoputken päät

Nyt ei sivistys riitä. Mitä tuo tarkoittaa?

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: Passatti - 07.01.16 - klo:19:56
TuplaVW olet kanssa listannut pitkän rivin lisävarusteita. Koska on luovutus? Multa unohtu toi pähkinäpuu somiste-elementti.
Tarkkaa aikataulua tuotannosta ei ole, helmikuun valmistuksesta oli jotakin varausta mutta asennoitunut itse että voi mennä huhtikuullekin luovutus, eli lumille ei pääse enää kokeilemaan  :)
Pähkinäpuuta katsonut vajaat viisi vuotta joten vaihteluksi nyt tulee tummanruskea lehmus mustan AMG-sisustan värilisäksi.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

TuplaVW

#2323
Lainaus käyttäjältä: TTO - 07.01.16 - klo:20:05
Toiminnalliset pakoputken päät
Nyt ei sivistys riitä. Mitä tuo tarkoittaa?
Tarkoittaa sitä että kun monissa takahelmoissa nykyään on pakoputken tuloja muistuttavia paneeleja kehyksillä jne ja varsinainen pakoputki sitten jossakin helman takana tupruttelemassa, niin tuolla varusteella tulee sitten ihan oikeat tuplaulostulot eikä mitään feikkejä.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

TTO

Lainaus käyttäjältä: TuplaVW - 07.01.16 - klo:20:15
Tarkoittaa sitä että kun monissa takahelmoissa nykyään on pakoputken tuloja muistuttavia paneeleja kehyksillä jne ja varsinainen pakoputki sitten jossakin helman takana tupruttelemassa, niin tuolla varusteella tulee sitten ihan oikeat tuplaulostulot eikä mitään feikkejä.

Ok, tuo parantaa ulkonäköä merkittävästi. Ne "ei toiminnalliset" koukerot eivät näytä hyviltä.

Mutta tuon varusteet olisi kyllä voinut nimetä fiksumminkin. Puskuriin integroidut pakoputket tms. olisi mielestäni selkeämpi kuin tuo "toiminnallisuus" tässä yhteydessä.

teemur

Joitakin satoja maileja vuokra C220 A dieselillä takana Englannissa, satunnaiset kommentit:
- tukeva moottoritiejyrä
- ruudikas kone
- useimmiten miellyttävä vaihteisto (7-vaihteinen automaatti) joka välillä töksäyttelee ainakin DSG:hen/S-Troniciin kalibroidun varpaan alla. Toki vuokrakäytössä oleva auto ei oppivine laatikoineen edusta koko totuutta
- sisusta pääosin tyylikäs, kiiltävän mustaa sormenjälkimuovia paljon
- b-pilarissa särisevä hiirenpesä (2340 mailia)
- edustan nuorta playstation sukupolvea, mutten yritettyänikään löytänyt soittimesta tasonsäätöjä (bass-treble jne), onko mersuinsinööri optimoinut äänet eikä kuljettajalle jää säätövaraa mieltymystensä mukaisen äänen tuottamiseen?
- koko infotainment logiikka kohtuullisen yksinkertainen, muttei erityisen intuitiivinen. Yrityksen ja erehdyksen kautta
- navin ohjelmointi rullalla kirjaimia ja numeroita haeskellen...noh kakkosesta se on
- kohtuu hiljainen
- ohjaus ei edelleenkään palauta hitaissa vauhdeissa, eikä tosin tarjoa kummallista elämystä muutenkaan
- erottuu A4 ja BMW 3 rintamasta varmasti tarpeeksi löytääkseen ostajat, en löytänyt mersu kuumetta
- hyvät valot
- leegot suussa menee vaihtoon jos samaan aikaan avaa takaluukun ja katsoo takaluukun pinnassa olevia naarmuja, niin pontevasti luukku aukeaa  ;D
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

Ranssi


Patomursu

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 01.03.16 - klo:21:21
Mikähän härveli tämä on:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/gla/7855948

Ainakin biltema antoi tuolle rekkarille 125 kw tehot, eli normi 220 CDI kone. Onko sitten jälkeenpäin piristetty, ainakin mitä mersuforumilla olen lukenut niin tuo 240-250 heppaa tuosta saa ohjelmalla.
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 01.03.16 - klo:21:21
Mikähän härveli tämä on:

• 655 AMG-kevytmetallivanteet 5-puolainen 19 ''
• 950 AMG Line ja alusta
• P39 AMG Exclusive-paketti

AMG kori/varustesarjalla oleva GLA.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Ranssi

LainaaAjoneuvon kuvaus


Mercedes-Benz GLK 220 CDI 4Matic AMG Automaatti


Teho 177kw, vääntö 470nm, 5,4s, 250km/h Mukaan

Välillä on muuttunut GLK:ksikin, ja vähän sopii eppäillä suoritusarvoja ???

Cyclic Stig

Mercedes-AMG E43 4Matic revealed ahead of New York motor show

The 395bhp Mercedes-AMG E43 4Matic is powered by a twin-turbo V6, sits below the E63 and is pitched against the Audi S6 and Jaguar XF S

http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-new-york-motor-show/mercedes-amg-e43-4matic-revealed-ahead-new-york-motor-show



Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Ranssi

On kyllä sopivan hintaista varustetta uuden E-Sarjan lisävarusteluettelossa:

http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passengercars/home/financial_services/mercedesbenz_pricelists/e_class_pricelists.html

12,3" näyttö kojelautaan navilla 4300 euroa ja Burmester high-end audio 7 tonnia ja rapiat ::) Monessakohan taksissa tulee näkemään...


audioman

No nyt on ollut C 220d 4matic + Airmatic muutaman päivän alla. Auto tuntuu muuten kaikin puolin hyvältä, mutta ajoittain renkaiden kohinasta nousee esiin kumina tai jopa ulvonta. Ensiasennusrenkaat ovat Continentalin SportContact 225/50 R17. Miltäs muiden uudet Ceet kuulostavat maantiellä? 
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: audioman - 01.05.16 - klo:17:56
No nyt on ollut C 220d 4matic + Airmatic muutaman päivän alla. Auto tuntuu muuten kaikin puolin hyvältä, mutta ajoittain renkaiden kohinasta nousee esiin kumina tai jopa ulvonta. Ensiasennusrenkaat ovat Continentalin SportContact 225/50 R17. Miltäs muiden uudet Ceet kuulostavat maantiellä?
No nyt on saatu nelikoita sitten alle ja käyttöön, omani pääsiäisestä asti liikkeellä, eli ehdin ensin ajelemaan hieman myös kitkoila. Nyt alla pyörineet samanlaiset CSC 5:t mutta en ole pitänyt ääniä pahana. Muutamassa paikassa missä tietää entuudestaan muillakin autoilla ajaneena asfaltin olevan jotenkin "laineella", on voinut havaita epätasaista kuminaa, mutta en ole ajatellut sitä renkaan heikkoutena.
Ja hyvinhän tuo rinkula testeissäkin on pärjännyt, lähes ainoa heikkous on keskimääräistä suurempi vierintävastus, minkä huomasi kitkarenkaiden jälkeen kulutuksessakin. Paineita muuten nyt ollut renkaissa n. 285 kPa.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Passatti

Mulla on nuo tuulensuhinat ovista haittaa enemmän kuin rengas äänet.  Suomen asvaltti on niin surkeass kunnossa, että kaikista autoista varmaan kuuluu rengas äänet.
Hieman parani noi tuulen suhinat kun takuuseen vaihdettiin ääni eristeiset sivuikkunat. Saas nähdä miten uudessa sitten kuuluvat äänet. Uusi C pitäisi saapua ensi viikolla.
Always lead, never follow

audioman

Nyt on 1600 km uudella C 220d 4maticilla takana. Edellinen auto oli takavetoinen C 220 CDI, jolla ajoin 118 000 km. Auto toimi koko ajan moitteetta, mitään ei tarvinnut korjata. Toivottavasti tämä uusi osoittautuu yhtä luotettavaksi.

Pientä vertailua uusi C 220d 4matic vs. vanha C 220 CDI:

Ajo-ominaisuudet
- uusi 220d 4matic on selvästi suuntavakaampi ja tukevamman tuntuinen kuin vanha C 220 CDI (myös koeajamani uuden mallin takavetoiset tuntuivat vanhaa paremmilta)
- uuden auton automaattivaihteisto toimii pehmeämmin ja sivistyneemmin - ilmeisesti 7Gtronicia on kehitetty
- uuden mallin ohjaus on mielestäni tunnokkaampi ja keskittää paremmin kuin vanha (vaikka moottorilehdissä on kirjoitettu päinvastaista)

Mukavuus
- uusi 220d on moottoriäänien osalta hiljaisempi kuin vanha 220 CDI
- uuden auton 17" Continental Sport Contactit tuottavat karkealla kevätasvaltilla vonkunaa ja jollotusta - tallaista yksinuottista ajoääntä en muista edellisessä autossa kuuleeni (viimeksi 16" vanteilla oli Nokian Hakka Bluet)
- Uuden auton kangasverhoiltu vakioistuin on kaikin puolin parempi kuin vanhan auton Avantgarde-sisutuksen mukana tullut osin Artico-keinnahalla päällystetty "urheilujakkara", joka oli varsinkin sivuttaistukea antavien reunusten osalta aivan liian kova tuottaen pitkällä matkalla kipuja kankkuihin ja reisiin. Olen erittäin tyytyväinen siitä, että en valitsin tähän uuteen vakiopenkit.

Polttoaineen kulutus
- 4matic tuntuu vievän noin 0,5 l/100 km enemmän, liekö uutudenkarheutta (paperilla kulutuslukemien pitäisi olla suunnilleen samat) 

Varustelu
- Uuden auton 30years edition -paketissa on kaikenlaista kivaa. Lisäksi raksitin mm. Airmaticin, jonka tarjoama säädettävä alusta on kyllä aika makea. 
- 360 asteen kameran välttämättömyydestä en ole ihan varma. Onhan se hieno, muta kyllä pelkillä tutkillakin pärjäisi.

Yleisarvio
- Onhan tämä hieno laite. Nuo Sport Contactit saatan kyllä vaihdattaa toisiin, ellei jollotus rauhoitu lähiviikkojen aikana (joko siksi, että totun siihen tai siksi, että aurinko pehmentää asvaltin).
Nykyinen: MB C 220d 4matic A 30years edition
Exiä: MB C 220 CDI A, Octavia RS TDI, Octavia 2.0TDI, Octavia 1.9TDI

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 12.04.16 - klo:14:07
On kyllä sopivan hintaista varustetta uuden E-Sarjan lisävarusteluettelossa:

12,3" näyttö kojelautaan navilla 4300 euroa ja Burmester high-end audio 7 tonnia ja rapiat ::) Monessakohan taksissa tulee näkemään...
Oma mielenkiintoni uutta E-Klassea kohtaan katosi sen jälkeen, kun kylmäharjoittelin auton ostua konfiguraattorilla. Perus tupaöljyä polttava nelisylinterinen kaksivetoinen taksiproomu alkoi olemaan hyvin lähellä 100 tonnia sen jälkeen, kun valitsin mieleiset varusteet. Mersun hinnoittelupolitiikkakin on varsin nihkeä alennsten suhteen. Auto itsessään tuntui hyvältä ja varsinkin voimalinja toimi hienosti. Koeajoautokin tuntui jopa yllättävän mukavalta alustaltaan vaikka olikin teräsjousilla varustettu. Isoimmat miinukset annan sisustan muotoilusta, joka on mun makuun ylimuotoiltu. Hybridi Passat suurin piirtein vastaavilla varusteilla jäi aika rajusti halvemmaksi ja valinta osui siihen tällä kertaa.

enkero

Meni sitten kuppi nurin tuon Skodan Webasto-ongelmien kanssa ja ratkaisu löytyi kivenheiton päästä, tosin kummallisesti vm. 12 C-sarjan nelivetofarkusta. Pienillä kilsoilla oleva yksilö ja kohtalaisesti varustettuna sai ihastumaan, vetokoukku oli sitten se järkiperuste vaihdolle.

Lämmitettävää tuulilasia ja adaptiivista jakkaraa (sekä tilaa) jää ikävä, ja ehkä vähän CarPlaytakin, mutta nyt on minun ajot Skodalla pääpiirteittäin ohi.

Mesen parkkitutka on ihmeellisen hiljainen kaveri, alkaa piipittää vissiin vasta kun maalit rapisee? Pitänee tutustua lähemmin aiheeseen ellei joku areenalainen osaa valottaa tarkemmin sen metkuja.
C250CDI t 4matic -12 - Clio ST 2017
ex: Fabia III Combi 1.2 TSI DSG Style -16, Octavia Combi Style 4x4 TDI DSG -15, Fabia III 1,2 TSI DSG -15, Octavia III Combi 1,6 TDI DSG -13,Fabia II vRS -10, Octavia II FL Combi 1,4 TSI -09, Octavia I HB 1,9 TDI -98

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 12.04.16 - klo:14:07
On kyllä sopivan hintaista varustetta uuden E-Sarjan lisävarusteluettelossa:

http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/passengercars/home/financial_services/mercedesbenz_pricelists/e_class_pricelists.html

12,3" näyttö kojelautaan navilla 4300 euroa ja Burmester high-end audio 7 tonnia ja rapiat ::) Monessakohan taksissa tulee näkemään...

Miten nuo sitten muka eroaa esim. BMW:n tai Audin hinnoittelusta ?
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Ranssi

Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 22.01.17 - klo:21:19
Miten nuo sitten muka eroaa esim. BMW:n tai Audin hinnoittelusta ?

No en varsinaisesti väittänyt, että eroja olisi, mutta kyllä noissa Mesen hinnoissa pientä Stuttgart-lisää taitaa olla...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy