Summa summarum, omassa hintaluokassaan ehdottomasti ulkonäön ja ominaisuuksien osalta paras auto mitä olen ajanut. Jos itselläni olisi tarvetta noin suurelle Premium-autolle, ja kassavarat antaisivat myötä tuonne 50 000e hintaluokkaan, olisi tuo ehdottomasti oma valintani. Väriksi tulisi joko perusmusta tai valkoinen. Tässä autossa saattaisin jopa päätyä mustaan ulkoväriin, se sopii autoon mielestäni hieman valkoista paremmin, ja tekee autosta erittäin tyylikkään.
Tuo valkoinenkin on kyllä todella herkullisen näköinen mustalla lasikatolla
Merssusta sen verran että C sarjalaisen ottaisin valkoisena ja E sarjalaisen mustana.. Varma juttu.
LainausMerssusta sen verran että C sarjalaisen ottaisin valkoisena ja E sarjalaisen mustana.. Varma juttu.Voi olla että näin olisi myös minulla.Silloin tällöin mielessä käy että tenavatähti C vois olla hieno myös punaisena.
Lisäksi mersuun saa tehdasvarusteena erään varusteen, jota muilla ole tarjota.
Mikäs varuste se on?
Lainaus käyttäjältä: tn62634 - 08.12.09 - klo:20:25Lisäksi mersuun saa tehdasvarusteena erään varusteen, jota muilla ole tarjota.Mikäs varuste se on?Olin itse myös kovasti aikeissa hommata tuon koppasen käytetyn sedan E:n kuin sinulla, tein tarkan taustatyönkin mikä malli pitäisi ottaa (=eli se facelift 0606-> ja järkevin 220cdi). Ei sattunut kuitenkaan sopivaa yksilöä eteen ennenkuin CC vei mennessään, mutta joskus kun noita näkee mielessä käy olisiko pitänyt sittenkin...Tuossa E:ssä on kaunis sivulinja ainakin sedanina, mutta edestäpäin katsottuna tuntui usein että tuollaisia on nähnyt vähän liian kauan.
Itse ihastuin tuohon merssun facelift versioon, sellaisella 07 mallisella Sedan 280CDI:llä kuin pääsiin keräämään yli 1000km viikonloppuna. Automaattivaihteisena luonnollisesti..
Farmari on omalle perheelle oikeastaan välttämätön toiseksi autoksi lastenrattaiden vuoksi ja E:ssä kontti on erityisen laajapohjainen.
Joku Polo vois olla vähemmän järkevä perheauto.
Kyllä tällä meidän CC:llä on lastenrattaita kuljeteltu riittämiin(vielä ensi kesänkin varmasti joutuu noita kuljettamaan), hyvin toimii siinäkin tarkoituksella tämä CC.. Takapenkillä lastenistuimet ja kontissa lastenrattaat, CC muka ei ole perheauto?
Lainaus käyttäjältä: skula - 11.12.09 - klo:14:50Kyllä tällä meidän CC:llä on lastenrattaita kuljeteltu riittämiin(vielä ensi kesänkin varmasti joutuu noita kuljettamaan), hyvin toimii siinäkin tarkoituksella tämä CC.. Takapenkillä lastenistuimet ja kontissa lastenrattaat, CC muka ei ole perheauto? Siis rattaat, ei vaunut?Ei nimittäin taida kovin monet vaunut mennä CC:n konttiin, ainakaan kokonaisena Rattaat nyt ei kovin kummoista loosteria tarvitse, meilläkin kulkee rattaat ocun kontissa syrjällään pystyssä toisessa reunassa Jää aika mukavasti vielä tilaa muulle tavaralle.