Kirjoittaja Aihe: Mercedes-Benz  (Luettu 1118160 kertaa)

skula

  • Vieras
Mercedes-Benz
« : 01.12.09 - klo:07:58 »
VAG ryhmä tulee valitettavasti muutaman vuoden tämän tähtimerkin perässä turvallisuus varustelussa. Tai ainakin muutama sellainen varuste uupuu meidän Preemium-tallista..

Lähinnä Pimeänäköavustin, ja onhan noita muitakin..

Omaksi seuraavaksi autoksi MB on tarjolla. Tosin niin on 6 muutakin merkkiä ja niiden 30 mallia  :-\

Mercedes-Benz turvallisuus

Poissa eGetin

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.178
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #1 : 01.12.09 - klo:17:36 »
S-sarjasta kamppeet siirretty nyt E-sarjalaiseen, mutta luultavasti aika mukavalla hintalisällä...
Saa nähdä tuleeko A8:iin samoja varusteita.

Poissa HJP

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 562
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #2 : 02.12.09 - klo:23:57 »
Yhtään Mercedestä en ole vielä itse omistanut, vaikkakin uusikorinen W204 C-Mersu oli yhtenä vaihtoehtona tässä viimeisimmässä valintaprosessissa, joka kuitenkin päättyi Sciroccon hankintaan.

Mutta Mersuilla on tullut ajeltua hyvinkin paljon, ja nyt on kyllä pakko antaa tunnustusta: Mielestäni tämä uusin W212 E-mersu on aivan uskomattoman hyvä auto kaikin puolin. Kokemusta on nyt noin 1000km matkalta E200 CDI Avantgarde automaattivaihteisesta mallista. Avantgarde-malliversion vakiovarusteet ovat omaan käyttööni täysin riittävät, parkkitutkakaan ei ole pakollinen auton suhteellisen helposti hahmotettavista muodoista johtuen. Kyseinen auto on ensimmäinen, jossa olen päässyt kunnolla testaamaan kääntyvien Bi-Xenonien toimintaa oikeasti pimeissä paikoissa. Nuo ovat kyllä joka euron arvoiset, ja riittäisivät itselleni valintaperusteeksi valita nimenomaan Avantgarde-malliversio. Lisäksi Avantgardessa saa tietenkin reilusti paremman ulkonäön (Ledipäiväajovalot sekä leditakavalot, 17" vanteet ja madallettu alusta), puolinahkapenkit ja mielestäni tyylikkään tumman sisälistasarjan.

Kun autossa on muuten kaikki kohdallaan, ei tuon paperilla 136-heppaisen dieselin tehottomuutta ole millään lailla huomannut, auto tuntuu uutuuden kankeudestaan huolimatta reilusti puhdikkaammalta kuin W211-korisen toisiksi uusin 220 CDI -versio, jossa paperilla oli 150 heppaa. Kulutus ei tosin ole niin pieni mitä esitteessä luvataan, seka-ajossa kulutusmittari on tähän asti pyörinyt 7,2-8 litran nurkilla, mikä on tosin noin 1-1,5 litraa vähemmän kuin tuolla 150heppaisella 220 CDI:llä.

Kaksi pientä moitteen sijaa autossa olen huomannut:

1) Avantgarde-alusta on liian matala Helsinkiin, tai sitten Stadin töyssyt on liian korkeita. Esimerkiksi Etelä-Haagan Kauppalantiellä pohja ottaa "bussi"töyssyssä kiinni jos sitä ei ylitä toiset renkaat suoraan töyssyn päältä. Tästä voinee lähettää palautetta kadunrakennuspuolelle.

2) Automaattivaihteisto empii Comfort-asennossa mutkasta lähdettäessä, ja yrittää lähteä usein aivan liian suurella vaihteella. Vaikka kaasua lisää varovasti pyrkien estämään nykäisevän kiihtymisen, saattaa loota heittää pienempää sisään kaasun asennosta huolimatta. Tämä voi tosin olla uutuuden kankeutta, autolla on mittarissa alle 3000km. Samoin pieni miinus W211 -koriseen verrattuna siitä, että automaattivaihteisto ei muista enää että ajatko yleensä Sport vai Comfort-asennolla, oletuksena on että aina käynnistyksen jälkeen käytössä on Comfort ellei Sporttia erikse kytke päälle.

Summa summarum, omassa hintaluokassaan ehdottomasti ulkonäön ja ominaisuuksien osalta paras auto mitä olen ajanut. Jos itselläni olisi tarvetta noin suurelle Premium-autolle, ja kassavarat antaisivat myötä tuonne 50 000e hintaluokkaan, olisi tuo ehdottomasti oma valintani. Väriksi tulisi joko perusmusta tai valkoinen. Tässä autossa saattaisin jopa päätyä mustaan ulkoväriin, se sopii autoon mielestäni hieman valkoista paremmin, ja tekee autosta erittäin tyylikkään.

« Viimeksi muokattu: 03.12.09 - klo:00:00 kirjoittanut HJP »

Poissa Simola

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 521
  • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
    • Profiili
    • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #3 : 03.12.09 - klo:19:50 »
Tuo valkoinenkin on kyllä todella herkullisen näköinen mustalla lasikatolla.
AMG-paketti kruunaa kokonaisuuden, mutta myös perus Avantgarde riittäisi minulle.

Pitäisi varmaan mennä koeponnistamaan uutta E farkkuakin jossain vaiheessa.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Poissa massa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 112
  • A4 LeMans 155kW q S-tronic
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #4 : 07.12.09 - klo:11:34 »
Komialta näyttää kyllä tämä uus E.
Summa summarum, omassa hintaluokassaan ehdottomasti ulkonäön ja ominaisuuksien osalta paras auto mitä olen ajanut. Jos itselläni olisi tarvetta noin suurelle Premium-autolle, ja kassavarat antaisivat myötä tuonne 50 000e hintaluokkaan, olisi tuo ehdottomasti oma valintani. Väriksi tulisi joko perusmusta tai valkoinen. Tässä autossa saattaisin jopa päätyä mustaan ulkoväriin, se sopii autoon mielestäni hieman valkoista paremmin, ja tekee autosta erittäin tyylikkään.
Mitä itse valintaa B8 vs W204 välillä tein niin huomasin että ei kannata kovin tarkkaan tuijottaa tuota alkaen hintaa. Vaikka aikoisikin ottaa "perusvarustelulla" niin hintaa tulee Mersulle jo reippaasti, kun ei esim W204:ssa ollut radiotakaan ilman lisämaksua...
- Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa - ex. B8 Avant 2.0TFSI quattro

Poissa RoccoScientist

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 4.176
  • Hyundai Veloster 1,6 GDI DCT
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #5 : 07.12.09 - klo:13:13 »
Mersu vetää omalla retroilullaan pisteet kotiin. Joulukuun Car-lehdessä tämä pisti 911 Turbolle ja Nissan GT-R:lle kovan vastuksen ja täytyy sanoa, että tulisi itsellekin varmaan kova valinnan paikka.

Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #6 : 07.12.09 - klo:13:55 »
Lainaus
Tuo valkoinenkin on kyllä todella herkullisen näköinen mustalla lasikatolla

Tämä pätee mielestäni useimpiin uusiin autoihin. Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kade eräälle CC kuljettajalle jolla on valkoinen CC ja siinä tuo panoramakatto  >:(

Merssusta sen verran että C sarjalaisen ottaisin valkoisena ja E sarjalaisen mustana.. Varma juttu.

Poissa Simola

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 521
  • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
    • Profiili
    • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #7 : 07.12.09 - klo:17:15 »
Lainaus
Merssusta sen verran että C sarjalaisen ottaisin valkoisena ja E sarjalaisen mustana.. Varma juttu.

Voi olla että näin olisi myös minulla.
Silloin tällöin mielessä käy että tenavatähti C vois olla hieno myös punaisena.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Poissa massa

  • Jäsen
  • **
  • Viestejä: 112
  • A4 LeMans 155kW q S-tronic
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #8 : 07.12.09 - klo:18:21 »
Lainaus
Merssusta sen verran että C sarjalaisen ottaisin valkoisena ja E sarjalaisen mustana.. Varma juttu.

Voi olla että näin olisi myös minulla.
Silloin tällöin mielessä käy että tenavatähti C vois olla hieno myös punaisena.
kyllä punainen hieno on myös, mutta jos olisi varaa valita mallistosta C63 AMG niin ehdottomasti mustana. Toimii nimittäin...
- Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa - ex. B8 Avant 2.0TFSI quattro

Poissa Simola

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 521
  • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
    • Profiili
    • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #9 : 07.12.09 - klo:20:17 »
Musta on kyllä varma valinta. Myös C63 AMG on! ;)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #10 : 07.12.09 - klo:22:33 »
Punainen C sarjalainen AMG korikitillä. NAM! Muuten peruskuosi perusvalkoisena, kiitos.

Poissa HJP

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 562
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #11 : 07.12.09 - klo:23:00 »
Itse tosissaan metsästin lähinnä ruotsista sopivaa W204 Sedania AMG-Sportpaketilla tässä pari kuukautta sitten. Niitä vaan ei tuntunut löytyvän sieltäkään, kuten ei kotisuomestakaan, minun lompakolle sopivalla hinnalla. C200 K Avantgarde Automaatti muutamilla lisävarusteilla (xenon, parkkitutka) olisi jäänyt juuri budjetin puitteiden sisäpuolelle. Virossa oli yksi musta 69tkm ajettu AMG-paketilla oleva yksilö, mutta se meni alta viikossa kaupaksi.

massa: Totta puhut, Mersussa pätee sama juttu kuin Audissa ettei tuo alkaen-hinta kerro koko totuutta. Fakta vaan W212sen kohdalla on se, että itselleni piisaisi aivan hyvin auto, jossa on lisävarusteena pelkästään Avantgarde-varustelu (mikä tosin jo yksinään maksaa melkein 4000e). Avantgarde-malliversioon sisältyy jo kaikki itselleni tarpeelliset varusteet, ja kuten sanoin, esimerkiksi parkkitutka ei tuossa W212:sessa ole millään tavalla pakollinen, jopa omassa Sciroccossani olisi sille enemmin käyttöä.

Poissa Simola

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 521
  • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
    • Profiili
    • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #12 : 08.12.09 - klo:11:34 »
Ainoa mikä C Avantgardesta puuttuu on Xenon valot.
E Avantgardessa tulevat, mutta C:ssä eivät, ikävä kyllä.
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

Poissa Jyri

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5.540
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #13 : 08.12.09 - klo:12:04 »
Pärjää jos pärjää, itsellä on valitettavasti "pakollisten" varusteiden lista nykyisin sen verrran pitkä että autonvalinta on aina aika rajattua, täss ämuutamia tämän hetken varusteita joita ilman en enää osaa olla:
- Webasto (polttoainelämmitin, ajastimella ja kaukosäädöllä)
- väh. kaksialueinen automaatti-ilmastointi
- Suorakytkentävaihteisto
- Peruutustutka
- Keskikyynärnoja
- Vetokoukku
- Farmari/tila-auto/tai vastaava

jos noista yksikin uupuu, niin putoaa pois vaihtoehdoista. Onneksi ei ole vielä tullut nelivetoa tuolle listalle, sen jälkeen ne vaihtoehdot vasta olisivatkin vähissä  ::)

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #14 : 08.12.09 - klo:12:25 »
Ei sinulla Jyri ole hädänpäivää..

Minun seuraavan auton vaatimuslistalta kun (saattaa) näyttää tältä:

-adaptiivinen vakkari
-4-veto
-automaattivaihteet
-dieselkone
-riittävät popit
-peruutuskamera(ainoa varuste josta saattaisin tinkiä jos on IHAN pakko)


Ainoat merkit jotka rahallisesti ovat edes lähelle järkeviä ovat:MB, BMW, VW ja Audi.

Poissa Jyri

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5.540
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #15 : 08.12.09 - klo:12:55 »
Pelkästään tuo suorakytkentävaihteisto rajaa aikalailla, ja se on asia josta en jousta. Ja auton pitää kuitenkin oll polttoainetaloudellinen kaupunkiajossa, joten kaikki, yli 1.8 bensakoneet jää pois. Ei noita vaihtoehtoja noilla mun minimivaatimuksillakaan liikaa ole, vielä kun listaa lisätätään takapankille hyvät tilat kolmelle ja kaikki "nice to have" -varusteet niin lista alkaa olemaan tosi pieni ja niin kuin sanottu jos mukan olisi vielä neliveto niin ei taida millään muulla kuin Audilla oll, onneksi pärjää vielä ilman niin oli vaihtoehtoja hieman enemmän.

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #16 : 08.12.09 - klo:20:25 »
Itse ostin VW:n tilalle Mersun E-farmarin. Sille kun ei kilpailijoita oikein ole, jos haluaa tilaa ja laatua. Lisäksi mersuun saa tehdasvarusteena erään varusteen, jota muilla ole tarjota.

Poissa Jyri

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5.540
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #17 : 08.12.09 - klo:20:37 »
Itse jouduin tyytymään lähes saman kokoiseen, eli Superb Farkkuun, mutta kun noilla mun kriteereillä ja lompakolla ei paljoa ole vaihtoehtoa.

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #18 : 08.12.09 - klo:20:47 »
Itsellä ei ollut aikaa odotella Superbia tulevaksi, kun ajoa tulee n. 1000 km viikossa ja autoa tarvittiin välittömästi. Enkä katsonut tällä kertaa järkeväksi ostaa uutta autoa (erityisesti kun tuliterä Mersu maksaa melkoisesti tuloihini suhteutettuna). Superbissa saisi kyllä tilaa sopuhintaan, vaikkei ihan esim. Dacia Logan MCV:n tila-hintasuhteeseen ylläkään. Tietty onhan niillä autoillakin vähän eroa hinnan mukaan, jos vertaa uutta Daciaa, Superbia tai Mersua.

Poissa Jyri

  • Ylläpitäjä
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5.540
  • Valokuvaaja
    • Profiili
    • Jyri Laitinen - Valokuvaaja
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #19 : 08.12.09 - klo:20:50 »
Kyllä, enkä itse lähtisi vertailemaan MEzeä ja Superbia, vaikka AB näin olikin tehnyt. Mutta hämmnetävän lähellä toisiaan kuitenkin, varsinkin kun ottaa huomioon hintaeron (+50%).

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #20 : 08.12.09 - klo:21:05 »
Itsellä Mersussa puolsi myös se, että se lienee ainoita merkkejä, josta saa rahaa vielä 500 000 km:n jälkeenkin ja joka yksilöllä myös ajaa vähintään sen määrän. Myös moottori on melkoisen huoltovapaa eikä siihen tarvi vaihtaa jakohihnaa jatkuvalla syötöllä kun on ketjukone.

Jos olisin uutta ostanut niin Superb olisi ollut itsellänikin korkealla hankintalistan kärkipäässä.

Poissa Arcca

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3.597
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #21 : 10.12.09 - klo:22:32 »
Lisäksi mersuun saa tehdasvarusteena erään varusteen, jota muilla ole tarjota.
Mikäs varuste se on?

Olin itse myös kovasti aikeissa hommata tuon koppasen käytetyn sedan E:n kuin sinulla, tein tarkan taustatyönkin mikä malli pitäisi ottaa (=eli se facelift 0606-> ja järkevin 220cdi). Ei sattunut kuitenkaan sopivaa yksilöä eteen ennenkuin CC vei mennessään, mutta joskus kun noita näkee mielessä käy olisiko pitänyt sittenkin...
Tuossa E:ssä on kaunis sivulinja ainakin sedanina, mutta edestäpäin katsottuna tuntui usein että tuollaisia on nähnyt vähän liian kauan.
Audi A4 B9 2.0TFSI Stron Business Sport Sedan -16 & Subaru XV 2.0 CVT -15.
Ex: Passatteja...

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #22 : 10.12.09 - klo:22:44 »
Mikäs varuste se on?

No tähti nokalla. ;)

Kai jonkunlaisen tyydytyksen tosiasiassa se tähti vieläkin tuo kun sitä ratin takaa katselee 3½ kuukauden omistamisen jälkeenkin. Kuitenkin se on tietyllä tapaa eri asia kuin joku propelli, olympiarenkaat saati kenoviiva. Aika näyttää millainen tuo on käytössä, koska ajattelin sillä ainakin kolme seuraavaa vuotta ajaa. Onneksi rahatilanne ei salli Skodan vaihtoa toiseen Mersuun, koska toisena autona palvelisi sedan ja isokoneisempikin versio...

Se mainitsemasi facelift-malli olisi ollut parempi varmaan, mutta vuoden vanhempia sai kymppitonnin halvemmalla eikä ns. vähän ajettuja ollut kauheasti tarjollakaan. No, vielä ei ole ollut vikoja ja 13000 km jo takana.

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #23 : 11.12.09 - klo:11:28 »
Lisäksi mersuun saa tehdasvarusteena erään varusteen, jota muilla ole tarjota.
Mikäs varuste se on?

Olin itse myös kovasti aikeissa hommata tuon koppasen käytetyn sedan E:n kuin sinulla, tein tarkan taustatyönkin mikä malli pitäisi ottaa (=eli se facelift 0606-> ja järkevin 220cdi). Ei sattunut kuitenkaan sopivaa yksilöä eteen ennenkuin CC vei mennessään, mutta joskus kun noita näkee mielessä käy olisiko pitänyt sittenkin...
Tuossa E:ssä on kaunis sivulinja ainakin sedanina, mutta edestäpäin katsottuna tuntui usein että tuollaisia on nähnyt vähän liian kauan.

Itse ihastuin tuohon merssun facelift versioon, sellaisella 07 mallisella Sedan 280CDI:llä kuin pääsiin keräämään yli 1000km viikonloppuna. Automaattivaihteisena luonnollisesti..

Tuollainen oli ja on vieläkin harkinnassa jos joutuu/päätyy käytettyyn seuraavaksi. Mopompaa moottoria en hyväksy kuin tuo 280CDI, se tuntui niin omalta, ja se kuullostikin vielä niin upealta  8)

Farkku tuo minulle ruumisauton mieleen, siitä en tykkää.. Näyttääkin laivalta :) Sedanissa on jotain 'särmää'.

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #24 : 11.12.09 - klo:11:38 »
Farmari on omalle perheelle oikeastaan välttämätön toiseksi autoksi lastenrattaiden vuoksi ja E:ssä kontti on erityisen laajapohjainen.

Linkittelin tuonne auton sisustusmateriaalikeskusteluun pari E-Mersua, jos niistä vaikka teille CC-miehille kuume nousisi...

http://www.ultimatevag.com/index.php?topic=613.msg3171#msg3171

Tosin CC on myös melkoisen hieno auto ja sen kai voisi CLS:ään päivittää seuraavaksi?

Poissa Simola

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 521
  • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
    • Profiili
    • A3 Sportback 1.8TFSI Ambition
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #25 : 11.12.09 - klo:11:57 »
Lainaus
Itse ihastuin tuohon merssun facelift versioon, sellaisella 07 mallisella Sedan 280CDI:llä kuin pääsiin keräämään yli 1000km viikonloppuna. Automaattivaihteisena luonnollisesti..

On hyvä auto!

Isäni käytti juuri oman vastaavan kolumbiitin mustan Avantgardensa kestovahauksessa, ja täytyy kyllä sanoa että ompa auto taas upeana!
Kävin tuolla ajelemassa lumikelillä ja täytyy sanoa että jo takaveto on yliveto jos vertaa omaan etuvetooni.
Todella sujuvaa ajoa tuolla takatuupparilla, vaikka välillä meinaa ESP valo vilkkuakin. ;)
Ex: VW Golf IV 1.8 Turbo GTI

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #26 : 11.12.09 - klo:14:50 »
Farmari on omalle perheelle oikeastaan välttämätön toiseksi autoksi lastenrattaiden vuoksi ja E:ssä kontti on erityisen laajapohjainen.


Kyllä tällä meidän CC:llä on lastenrattaita kuljeteltu riittämiin(vielä ensi kesänkin varmasti joutuu noita kuljettamaan), hyvin toimii siinäkin tarkoituksella tämä CC.. Takapenkillä lastenistuimet ja kontissa lastenrattaat, CC muka ei ole perheauto?  ;D

Kyse on asenteesta, ei tilasta.  8) Joku Polo vois olla vähemmän järkevä perheauto.

Poissa tn62634

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1.684
  • MB C C204 & MB C S204 & VW 1300
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #27 : 11.12.09 - klo:14:54 »
Joku Polo vois olla vähemmän järkevä perheauto.

Kaksiovisesta Polosta farmariin vaihdoinkin... :D

Poissa Karvis

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 10.741
    • Profiili
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #28 : 11.12.09 - klo:20:52 »
Kyllä tällä meidän CC:llä on lastenrattaita kuljeteltu riittämiin(vielä ensi kesänkin varmasti joutuu noita kuljettamaan), hyvin toimii siinäkin tarkoituksella tämä CC.. Takapenkillä lastenistuimet ja kontissa lastenrattaat, CC muka ei ole perheauto?  ;D

Siis rattaat, ei vaunut?
Ei nimittäin taida kovin monet vaunut mennä CC:n konttiin, ainakaan kokonaisena ::)

Rattaat nyt ei kovin kummoista loosteria tarvitse, meilläkin kulkee rattaat ocun kontissa syrjällään pystyssä toisessa reunassa ;D Jää aika mukavasti vielä tilaa muulle tavaralle.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

skula

  • Vieras
Vs: Mercedes-Benz
« Vastaus #29 : 11.12.09 - klo:21:21 »
Kyllä tällä meidän CC:llä on lastenrattaita kuljeteltu riittämiin(vielä ensi kesänkin varmasti joutuu noita kuljettamaan), hyvin toimii siinäkin tarkoituksella tämä CC.. Takapenkillä lastenistuimet ja kontissa lastenrattaat, CC muka ei ole perheauto?  ;D

Siis rattaat, ei vaunut?
Ei nimittäin taida kovin monet vaunut mennä CC:n konttiin, ainakaan kokonaisena ::)

Rattaat nyt ei kovin kummoista loosteria tarvitse, meilläkin kulkee rattaat ocun kontissa syrjällään pystyssä toisessa reunassa ;D Jää aika mukavasti vielä tilaa muulle tavaralle.

Lastenvaunut. Renkaat pitää irroittaa edesta tai takaa, sitten menee rattaa heittämällä. Ei ongelmaa. Yleensä olen viitsinyt irroittaa kaikki renkaat vaunusta, on helpompi lastata sitten vaunujen päällekin kamaa..

 



www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi