POLO 1,4 -98 OBDII pistokkeen sijainti.

Aloittaja m1ke, 06.02.14 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

m1ke

Eli mistä löytyy obd2 pistorasia?? ois semmoinen langaton obd "mokkula"

jni

Lieköhän sellaista edes koko kiesissä?
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Ville R

Kannen alla lähellä tuhkakuppia, keskikonsolissa?

ram1

No eiköhän se siinä ratin vasemmal puolella missä sulakkeetkin, jos sellanen löytyy.Golfissa ne siinä tuhkiksen yläpuolella.Samat paikat joka autossa periaatteessa.Etsivä löytää
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

m1ke

Eli siinä noin 2m säteellä ratista  ;D

ram1

Lainaus käyttäjältä: m1ke - 06.02.14 - klo:21:41
Eli siinä noin 2m säteellä ratista  ;D
No ei oikeasti tietoa, mutta yleensä siinä kuskin puolen kojelaudan alaosassa luukku missä sisätilan sulakkeet.Joissain Poloissa ainakin myös obd siinä.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Arska F

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/dlc.html
http://www.autodiagnos.com/sites/default/files/Socket%20location_VAG.pdf

Tuossa hieman vaihtoehtoja...

Ja varmahko tieto:
http://www.wikiobd.co.uk/vehicle.php?vh=587

Pistokkeen paikka vaihtelee vuosimalliin 2001 asti. Ennen tuota aikaa pistokkeen paikkaa ei määrätty EU:n toimesta ;D
Boeing 737
      &
M/S Cinderella

mikkomoe

mulla on -99 polo, obd pistoke löytyy rattitolpan alta  avatun "kakkoshansikaslokeron" sisäpuolelta oikealla reunalla .. Se kakkoshansikaslokero aukeaa lisää kun vääntää stopparikynsiä. No löytyykö?

Mutta jos se obd-mokkula on elm 327 tai jotain, nii se ei tue välttämättä tuon auton ecun juttuja.. Pitää olla vanhempia autoja lukeva vikakoodinlukija, e-villestä löytyy esim.

m1ke

Juu ratin alta hansikas lokerosta löyty OBD liitin! fi-wi mokkula ei kommunikoinu ecun kanssa.. viikolla uusi yritys ammatti vehkeillä. :)

m1ke


TDiih

Lainaus käyttäjältä: m1ke - 09.02.14 - klo:18:31
Juu ratin alta hansikas lokerosta löyty OBD liitin! fi-wi mokkula ei kommunikoinu ecun kanssa.. viikolla uusi yritys ammatti vehkeillä. :)

Kannattaa myös tarkistaa ettei sulake ole palanut. Isän HB -98 polossa poltteli sisävalon sulaketta, josta myös OBD otti virtansa. Vika oli ilmeisesti takaluukun läpiviennissä. Välillä kyllä tuntuu, että epsanjanpojat on ottanu virran OBD:lle joka päivä eri sulakkeelta  ;D
ID.3 Pro Performance Life 150 kW 58 kWh
Audi A4 1.8T Avant B7 eFlexFuel
Octavia BKD DSG
VW Golf 1.9 TDI -98

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy