paljon kysymyksiä t5 kotterosta

Aloittaja nupa86, 05.01.14 - klo:22:53

« edellinen - seuraava »

nupa86

Terve. menin ostamaan itellan vanhan postimopon 2006 vm 2.5tdi t5. onko ketään vaihtanut ohjausta vasemmalle puolelle hintaa työn määrää?  kattelin siihen xenon valoja ja lisä valoja tarviiko ne olla jotenkin erikoiset? millaisen ohjelman/ kaapelin tarvitsen jos aijon lukea vika koodit? onko se pakko olla se 300e pitäs vissiinkin tilata siihen vakionopeussäädin se tarvitsee ohjelmoida. siinä onse ajoaikainen webasto millä siitä saisi kellollisen tai kaukoohjatun? jos lisää tehoja haluaa niin mikä olisi järkevin tapa? salon seudulta olen.

nupa86

Lainaus käyttäjältä: nupa86 - 05.01.14 - klo:22:53
Terve. menin ostamaan itellan vanhan postimopon 2006 vm 2.5tdi t5. onko ketään vaihtanut ohjausta vasemmalle puolelle hintaa työn määrää?  kattelin siihen xenon valoja ja lisä valoja tarviiko ne olla jotenkin erikoiset? millaisen ohjelman/ kaapelin tarvitsen jos aijon lukea vika koodit? onko se pakko olla se 300e pitäs vissiinkin tilata siihen vakionopeussäädin se tarvitsee ohjelmoida. siinä onse ajoaikainen webasto millä siitä saisi kellollisen tai kaukoohjatun? jos lisää tehoja haluaa niin mikä olisi järkevin tapa? salon seudulta olen.

http://www.fk-shop.de/en/Lighting-Tuning/Headlight/Headlight-Daylight-Set-suitable-for-VW-Bus-type-T5-yr-03-09-black-oxid.html?filterVehicle_Model=T5&filterVehicle_Manufacturer=VW&verbose=true&catalog=true&searchparam=%2A&_artperpage=96&fnc=ajaxListLoader&cnid=9eaa312ddb96e0078ae44dc1d9783e5e

tilasin tommoset valot millä polttimolla nämä mahtavat olla?

voisiko näihin asentaa bi xenon valot? laittomat ovat vissiinki kylla. luin myös jossain suomi verkkokaupassa oli saman näköiset valot missä luki että hajoaa ledit jos laittaa xenon ta 100w halogeenit paikalleen voiko olla totta??

Lyde76

Ei xenonit mitään vaikuta niihin ledeihin. 100 wattiset polttimot voi kuumentaa umpiota liikaa, ja siksi rikkoa ne. Tosin näyttää niin pieniltä että saattavat polttaa heijastimetkin. Mulla Caravellessä oli palanu heijastimet karrelle ku edellinen omistaja käyttäny 100w polttimoita.
VW T5 Caravelle -08

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy