Paras voitto autokaupassa

Aloittaja skriko, 02.10.13 - klo:00:08

« edellinen - seuraava »

Uppe

Ehdotan ettette "ruoki" tätä topiccia enää ollenkaan,tietänette syyn ;)

skriko

Lainaus käyttäjältä: Uppe - 04.10.13 - klo:21:08
Ehdotan ettette "ruoki" tätä topiccia enää ollenkaan,tietänette syyn ;)

Onko Uppe tosissaan.

mremonen

Mä sain yhden auton ilmaiseksi ja myin markalla. Voitto ääretön prosenttia. Ketjun voi sulkea.

Voin laittaa autosta kuvia, jos saan samsungiin uudet paristot.

Miten tää muuten liittyy vaggineisiin, vai pitikö auton olla vag?
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

mremonen

Lainaus käyttäjältä: skriko - 04.10.13 - klo:20:47
Pistäpä poju tänne lainaus missä olen sanonut että joku kuva on otettu vaimoni kameralla.
Pojusta tiedä... Me ei nyt täällä tehdä niin suurta eroa vaimon ja elämänkumppanin välillä. Fiksumpi kyllä ymmärtäisi sen, mutta kun halusit nostaa asian esiin.

Lainaus käyttäjältä: skriko - 07.06.13 - klo:16:53

Mökistä en tiedä, minulla om omakotitalo. Postaamani kuva on otettu puolison 4 vuotta vanhalla Samsungilla. Tuo myynnissä oleva talo on joltain osin samanlainen, mutta meidän on paljon pienempi ja huomattavasti halvempi.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--

mremonen

Lainaus käyttäjältä: skriko - 04.10.13 - klo:21:53
En vain pidä siitä että puolisostani käytetään nimeä vaimo. Tuskin sinäkään pitäisit siitä että minä kirjoittaisin sinulle että ootko ostanut miehellesi jo sen uuden auton.
En tiä. Voi olla. Toisaalta, jos se tois mulle kukkia ja muistais merkkipäivät, niin siihenhän vois vaikka tottua. Vähän niin kuin koira: heiluttaa häntää ja läähättää.

Ja vastaus kysymykseen on kyllä. Vaikka siis mies on nainen. Toi cupra olis tulossa....
--

Pertsa

No, uskokaa tai älkää niin tuolla Pohjois-Suomessa ainakin on/oli aika yleistä vanhemman väestön keskuudessa kutsua naisia yleensäkin vaimoiksi. Oli ainakin aikoinaan kun siellä nuoruuteni elin.
Niin ja puolisohan ei tosiaan välttämättä ole vaimo...

Zaasa

Autokaupoissa en ole tainnut koskaan voittoa saada,parhaat kaupat autoistani olen tehnyt myymällä muutaman auton tutuilleni hinnoilla joihin en muualla olisi päässyt.

Hyvityshintoihin olen muutamaan kertaan ollut tyytyväinen vaihtaessani uuteen autoon,erityisen tyytyväinen olin vaihdettuani Räsäni nykyiseen Golf7. Ex Räsäni on edelleen myynnissä yli 3kk luovutuksen jälkeen ::)

Markku

Ostin 2002 Lada 1200L:n 200â,¬:lla. Ajoin reilun pari vuotta ja 25000 km. Laitoin sen myyntiin Lada-kerhon nettipalstalle hintaan 249,95 â,¬. Ostaja tinki hinnasta pois 9,95 ja vei pois... 8)
Octavia 1,9 tdi 2008
Rouvalla Skoda Rapid 1,6 tdi dsg -14
Pojalla Jetta V 2,0 tfsi -07

sonic

1992 ostin Hiace pakettiauton työkaverilta 1500mk rakennusautoksi, kunnostin 500 mk lla ajoin kaksi vuotta ja möin venäläisille 6000mk, huonm ei huijaus ajoivat autolla ennen ostoa ja kerroin heille myös viat. Rahat tulivat etukäteen ja ne luonnollisesti piti tarkistaa pankissa se oli heille normaalia. Meni muuten bisneskäyttöön: Pietarin lentokentän taksiksi.

Autoinssi

Nyt kun se paras autokauppa on jo kerrottu, niin toiseksi paras oli se, kun tutun kaverin kautta sain tietää tarjouskilpailusta, missä erään merkin maahantuojan eräs työsuhdeauto myytiin tarjousten perusteella. Tuttu kaveri selvitti siihenastisen korkeimman tarjouksen, joten siitä oli kiva vähän nokittaa. Lopputulos oli se, että ostin 90.000 mk:n hintaan diesel sedanin, ajoin sillä 2 v ja 80.000 km ja myin sen edelleen Rinta-Joupin Ruusulankadun ostopisteeseen 5.000 mk kovenpaan hintaan. Sen jälkeen olikin vain yksi voitollinen kauppa ja siitä eteenpäin on tullut persnettoa jokaisesta menopelistä. Nykyään vaihtoautojen hinnat laskevat kuin lehmän häntä, joten "Paras voitto autokaupassa" topiikin kertomukset sijoittuvat väkisinkin edellisen vuosituhannen puolelle.

Zaasa

^Merkki ja vuosimalli jäi kertomatta,pohjaa jutullesi.Myit Rinta-Joupille 2v ja 80000km jälkeen 5000mk voitolla ::) Aikuisten oikeastikko?

Autoinssi

Minä en tänne lämpimikseni kirjoittele. 2v ja 80.000 km ajoin ja sain kyseisestä diesel sedanista 5.000 mk enemmän kuin olin siitä maksanut.
Merkki jääköön sanomatta. Tapahtui 17 v sitten.

TerhoP

Paras voitto autokaupasta tuli 1999 ostin autoliikkeestä 3v vanhan A3 Audin vaihdossa annoin 1.6LB Corollan, Corollasta olin maksanut 12 000mk 3kk aiemmin vaihtohyvitys vääntämisen jälkeen oli 28 000mk. En vielä tänäpäivänäkään tiedä mitä tossa tapahtui, Audikin oli erittäin järkevästi hinnoiteltu. Muiden liikkeiden vaihtohyvitys tarjoukset pyöri Corollasta 10 000-14 000mk välillä.

Oktaavi

2000-luvun alkupuolella ostin vuosimallia -97 olevan bensiinikäyttöisen 2.0 SLX P11 Primeran. Ajoin autolla vähän yli vuoden ja vähän yli 20tkm. Auto meni lunariin, kun toinen auto tuli kolmion takaa eteen. Sain vakuutusyhtiöstä 600e enemmän, mitä itse maksoin. Autosta jäi vielä minulle kesärenkaat vanteineen, jotka myin 400e eteenpäin. Eli touhutonni jäi itselle, mikä oli aika positiivinen juttu.  ;D

Heppe

Paras voitto on tullut, kun en ole ostanut koko autoa!! 8)

TuplaVW

Takkiin on tullut jokaisessa autokaupassa tähän saakka  :D

Tosin tässä on vielä sikäli toivoa että yhden autoni osalta olisi mahdollista jopa peitota sen alkuperäinen hankintahinta, minkä muistelen olleen 2700 mk.
Vaatisi tietysti että joku ostaisi sen mikäli laitan myyntiin  ::) ;) ;D
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy