Radiologojen asennus Boleroon

Aloittaja janike75, 05.09.13 - klo:11:05

« edellinen - seuraava »

villeino

Kiitos logojen pohjatyöstä, parin minuutin homma ja nyt näyttää kivalta!
------
Skoda Octavia Combi Business 2013 2.0TDI DSG
EX:
Skoda Octavia RS Combi 2015 2.0TDI DSG
BMW F10 530dA -10
Audi A4 2.0TFSI QA -08
Audi A4 2.0TDI A -08
BMW E91 330dA -06

VAGabond

https://dl.dropboxusercontent.com/u/34111156/Radiologo260815.zip

Tuossa olisi muutama uusi logo. En ole päässyt testaamaan, auto tulossa tänään.

Sisältää:

Nova (uusi)
Groove FM (uusi)
NRJ (uusi)
KLF
Loop (uusi)
Spin FM (uusi
Spirit FM
Ajossa Ford Focus MK4 (MY19)
Ex. autot
Octavia III Combi 1.4 TSI DSG MY15
Octavia II pre-FL Combi 1.6 MPI

teejiipee

En lukenut kaikkea tätä viestiketjua alusta alkaen, josko joku jo aiemmin maininnut, mutta tuolta löytyy aika hyvä setti radiologoja. Harmi, ettei vastaavaa löydy oman merkin sivuilta.  :o

http://www.volkswagen.fi/vv-auto/vw5.nsf/html/volkswagen_tekniikka_aanentoisto,navigointi,matkapuhelimet_laitepaivitykset_radiologot?open
Toyota Corolla Cross AWD -24

maher

MY16 on radiologot vakiona! :)
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

VAGabond

Lainaus käyttäjältä: maher - 26.10.15 - klo:10:09
MY16 on radiologot vakiona! :)

Ei huono homma. Miten ajantasaiset logot ovat? Onko valkoisella taustalla vai läpinäkyvät?
Ajossa Ford Focus MK4 (MY19)
Ex. autot
Octavia III Combi 1.4 TSI DSG MY15
Octavia II pre-FL Combi 1.6 MPI

Devl

Lainaus käyttäjältä: VAGabond - 27.10.15 - klo:12:03
Ei huono homma. Miten ajantasaiset logot ovat? Onko valkoisella taustalla vai läpinäkyvät?
Valkoisella taustalla. Ainakin omassa Loop oli Groove FM ja Novalla oli vanha logo. Nämähän korjautui kun teki itse uudet ajantasalla olevat. Päivitys onnistuu ilmeiseti Skodan sivujen asennuspaketilla, helpommin meni tosin kun itse teki muutaman paintilla.

Tero

Hei, onkohan joku jo väsännyt Voicen tilalle uuden KISS-logon?

VAGabond

Ajossa Ford Focus MK4 (MY19)
Ex. autot
Octavia III Combi 1.4 TSI DSG MY15
Octavia II pre-FL Combi 1.6 MPI

Tero


Antza

#129
Löytyiskö jostain ajantasaista logopakettia..? Nimimerkillä "vielä vm16 ensiasennusversioiden varassa"
Skoda

MrX

Lainaus käyttäjältä: TomiS - 01.02.14 - klo:13:21
Helppoa kun heinänteko.

  • Kopioi kuvatiedostot (.png päätteiset) muistitikulle tai kortille (itse tein tämän käyttäen SD korttia).
  • Laita kortti soittimeen kiinni (USB on "tuhkakupin" lähettyvillä ja SD kortin paikka on hanskalokerossa)
  • Valitse soittimen sourceksi Radio
  • Paina alamenusta sitä rataskuvaa (oikeanpuolisin nappi)
  • Aukeavasta valikosta paina nappia Station Logos

Mulla ei näy Station logos tossa menussa? Autona Ovi vm 2015 Bolerolla.
Tämän jälkeen vaan valitset muistipaikan/kanavan johon logo tallennetaan, eli painat kanavaa, soitin muistaakseni automaattisesti tunnisti kuvatiedostot ja se näyttää sulle ne kuvat. Valitset oikean kuvan ja thats it. Tuo toistetaan jokaiselle kanavalle.

Ainakin Columbuksen näytöllä logot on oikein skarppeja ja hienoja :)

ttle

Nytpä Skoda tempun teki. Jostain syystä kaikki radiologot korvautuivat puhelimesta peräisin olevilla puhelinluettelon pärstäkuvilla. Koko touhu tapahtui itsestään kesken ajomatkan, kun radio sai yhteystiedot päivitettyä puhelimesta. Oli siinä kyytiläisillä ihmettelemistä kun oma pärstä komeili radiokanavan kohdalla. Oliskohan joku ylivuoto-ongelma kyseessä, täytynee asennella oikeat logot uudestaan ja katsoa toistuuko sama. Vähän hölmöltä tuntuu tuo, että auto synkronoi yhteystietoja puhelimesta jokaisella käynnistyksellä. Mulla on 640 kontaktia ja niiden synkronointi vie noin 15 minuuttia, siinä bluetooth laulaa vähintään 2 kertaa päivässä turhan päiten.


MrX

Oho, edellisen postauksen oma kommentti olikin menny lainauksen sisään:

Mulla ei näy Station logos tossa menussa? Autona Ocu vm 2015 Bolerolla.

Sokota09

Lainaus käyttäjältä: Devl - 27.10.15 - klo:13:21
Valkoisella taustalla. Ainakin omassa Loop oli Groove FM ja Novalla oli vanha logo. Nämähän korjautui kun teki itse uudet ajantasalla olevat. Päivitys onnistuu ilmeiseti Skodan sivujen asennuspaketilla, helpommin meni tosin kun itse teki muutaman paintilla.

Millä asennuspaketilla? Oman auton VIN-koodilla ei löytynyt mitään päivityksiä, vaikka viimeisin Boleron päivitys on tullut kesäkuussa 2016.

NPR

Ei ole minullakaan tuo Skodan sivu ikinä näyttänyt mitään päivityksiä oman auton VIN-numerolla. Tosin aloitusviestissä on linkki Saksan Volkswagenin radiologot-sivulle, mutta se ei näköjään toimi enää. Uusi osoite näyttäisi olevan seuraava: http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html

Tässä vielä suora linkki Suomen radiologot-pakettiin, joka VW:n sivujen mukaan päivitetty 9.6.2016 eli aika tuore (mukana myös KISS): http://infotainment.phonostar.de/images/vwag/eur/FIN.zip
Volvo XC60 T8 R-Design -20

Ex:
Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG L&K -18
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI DSG Style -16

inffy

En kyllä millään nyt keksi millä nuo logot asennetaan Boleroon.

Formatoin OSX:llä sd-kortin FATiksi ja siirsin nuo logot kortille.

Mutta en Bolerosta löydä Radiosta mistään kohtaa missä nuo logot päivitetään? Pitääkö hakea asemat ja sitten yksitellen valita niille logot?

Skodan update portaali ei myöskään löydä mitään päivityksiä omalle VIN numerolle. Tuleeko tuohon Boleroon mitään päivityksiä edes?

inffy

Noh onnistui se sitten kun kävi kanavat manuaalisesti asettamassa asetuksissa.

Petunet

Tuossa MY17 Bolerossa asemalogojen tausta on valkoinen, vaikka logo olisikin läpinäkyvä.
Kun tein logojen tausta mustiksi niin silti on valkoinen kehys joka logossa.
Ei kiva.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

E-mies

Joo ärsyttävää kun pimeässä ajelee ja valkoiset laatikot lähes häikäisee ratiossa. Täytyy tehdä mustalla taustalla niin ei ole niin kirkas.

Lainaus käyttäjältä: Petunet - 29.09.16 - klo:17:49
Tuossa MY17 Bolerossa asemalogojen tausta on valkoinen, vaikka logo olisikin läpinäkyvä.
Kun tein logojen tausta mustiksi niin silti on valkoinen kehys joka logossa.
Ei kiva.

Länskäri

Lainaus käyttäjältä: E-mies - 10.12.16 - klo:20:58
Joo ärsyttävää kun pimeässä ajelee ja valkoiset laatikot lähes häikäisee ratiossa. Täytyy tehdä mustalla taustalla niin ei ole niin kirkas.
Radion naamaahan saa himmennettyä.


E-mies

Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 13.12.16 - klo:15:42
Radion naamaahan saa himmennettyä.
Joo niin saa mutta ei riitä. Jos logot olis läpinäkyvinä niin kuin ennen niin ei olisi onkelmaa. Ja saaja sen muuten niinkin että näyttö sammuu 20 sek jälkeen.

Kimmmo

Saaks Petunet laitettua ne mustat versiot jakoon? On ne kuiteski varmasti paremmat kuin nuo orkkikset
Ibiza FR 1.0 TSI
Octavia RS Tdi 4x4 DSG -19
Ex-Skoda Octavia RS Tdi 4x4 DSG -17
Ex-Skoda Octavia RS Tdi DSG Combi -15

Petunet

Toki onnistuu, minäpä etsin ne.
Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Petunet

Tesla Model 3 Performance
Volkswagen e-up!
Ford Fiesta 1.0

Kimmmo

Mikäköhän hitsi nyt riivaa? Eli nuo logot ei näy autossa vaikka kaikki on tehty samalla tavalla kuin ennenkin? Edellinen oli my14 nyt my17...
Ibiza FR 1.0 TSI
Octavia RS Tdi 4x4 DSG -19
Ex-Skoda Octavia RS Tdi 4x4 DSG -17
Ex-Skoda Octavia RS Tdi DSG Combi -15

Peke

MY17 näköjään kaikissa asemissa logot valmiina. Oliko be muka kaikki valkoisella pohjalla? ::)
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Macross

My17 amundsen, sellanen hassu juttu, kun logoa vaihtamassa niin ei uusi näy ikinä yhtä isona kun alkuperäinen, mikä menee melkein reunasta reunaan, uusi logo näkyy paljon pienempänä, sama onko kuva isompi vai pienempi kuin 160*120, kaikenkokoisia kokeillut.

Kimmmo

Siis oikeesti, mulla ei ny vaan skulaa... komeathan noi Petunetun logot olis...
Ibiza FR 1.0 TSI
Octavia RS Tdi 4x4 DSG -19
Ex-Skoda Octavia RS Tdi 4x4 DSG -17
Ex-Skoda Octavia RS Tdi DSG Combi -15

trashcan

Lainaus käyttäjältä: Macross - 13.01.17 - klo:19:10
My17 amundsen, sellanen hassu juttu, kun logoa vaihtamassa niin ei uusi näy ikinä yhtä isona kun alkuperäinen, mikä menee melkein reunasta reunaan, uusi logo näkyy paljon pienempänä, sama onko kuva isompi vai pienempi kuin 160*120, kaikenkokoisia kokeillut.

Muokkasin tarvitsemani logot (jonkun valmiin logosetin pohjalta) Amundsenia varten 160x80 kokoon, jolloin ne täyttivät koko tilan vaakasuunnassa eikä Amundsen pilannut niitä skaalaamalla. Kyseessä siis MY16 Amundsen - liekö sama kuin MY17.

Peke

Minkäs kokosta USBitikkua perussoitin hyväksyy? Missä muodossa pitää olla alustettu?
Entäs SD-kortti? ::)
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy