99-polo sdi istuin

Aloittaja valkopäämerikotka, 11.08.13 - klo:09:06

« edellinen - seuraava »

valkopäämerikotka

Elikkä onko kellään mahdollisesti kokemusta miten sais istuinta paranneltua. (on liian pikkarainen)
Ajattelin sorvata paikalle vanhan passatin penkin, olisi meinaan suurempi. Mitenköhän kiskojako osuu?
Ainakin noissa kasari volkkareissa taisi olla samat kiskot kaikissa, polo,passat,golf jne.
Oisko kellään nurkissa pyörimässä vanhaa joutavaa penkkiä edullisesti?

Huikko

Recaron kiskot ja siihen jonkun golfin recarot kiinni. Penkki on aika kapea, en usko että suoraa korviketta löytyy.
Itse ratkaisin ongelman vääntämällä luut siihen asentoon että ne sopivat tähän jakkaraan. Kun löytää sopivan asennon niin on pitkälläkin matkalla ihan ok.
2015 Citroën C4 Cactus VTi82 ETG Shine
1992 Mercedes-Benz 190E
1980 Oldsmobile Omega V6
1977 Volvo 66GT
1975 Volvo 66GL
2000 Skoda Octavia 1.8T A L&K

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy