VW Beetle Design 1,2 TSI

Aloittaja JuhaBug, 23.04.13 - klo:16:34

« edellinen - seuraava »

JuhaBug

VW Jetta 2011 tuli vaihdettua 2013 Beetleen.



Samalla koneella mennään. Eli tuo suhteellisen taloudellinen 1.2 TSI.

17" Circle White vanteet 215/55 nakeilla. Kupla-paketti II ja Tekniikkapaketti PT1




poloboy

Tuo sinun 'The Beetle':si on mielestäni todella hyvännäköinen tuolla väri-/vanneyhdistelmällä. Tulee ihan 70-luvun alun Texasgelb mieleen tuosta väristä.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Golf 1.5 TSI Variant -19 LR7H
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

JuhaBug

Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.

Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa.  8)


Markku J

Tuo teippaus sopisi kyllä mahtavan hienosti keltaiseen Beetleen. Kojelautakuva on hienon retrohenkinen. Persoonallinen auto.

Arcca

Minä en kyllä lähtisi tuota teippailemaan.

Mahtavan retro henkinen tuollaisenaan, vanteet (vai onko nuo pölykapselit) mukaan lukien.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

clima

Minusta tuohon voisi joku teippiraita hyvin sopiakin, nimittäin valkoinen noiden White Circle vanteiden kaveriksi.

Pirteä ilmestys tuollaisenaankin, onnittelut!

Uppe

Minun silmääni nuo vanteet taasen latistavat tehokkaasti muuten nätin auton ulkonäköä kun ovat suhteellisen pienet ja jäävät varsinkin takaa sisälle mutta pääasia että omistaja tykkää :)

ekiX

Pirteä ilmestys, tykkään.

poloboy

Lainaus käyttäjältä: JuhaBug - 24.04.13 - klo:19:23
Kiitos vaan. Onhan tuo pirteä väri.

Vähän miettinyt, jos laittaisi räyhäkän GSR-tarroituksen jossain vaiheessa.  8)



GSR/Sports Bug/May Beetle tms. -teippaus sopisi kyllä tuohon mainiosti.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Golf 1.5 TSI Variant -19 LR7H
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

hosee

Onnea uudelle! Pidän itsekin tuosta keltaisesta. Oli aikanaan ihan hilkuilla etten itse ottanut keltaista, mutta sitten rohkeus petti ja päädyin valkoiseen.

Jos GSR-henkeä lähtee hakemaan, niin lähemmäs aitoa henkeä päätyy varmasti teippauttamalla/dippaamalla koko konepellin mustaksi kuin noilla raitateippauksilla. Alkuperäisessäkin keula oli kuitenkin kokomusta...

Nyt: Mini John Cooper Works (F56), Alfa Romeo Tonale Q4 280 Veloce
Ex VAG mm. Seat Born, VW Beetle 2.0TSI DSG Sport, VW Golf VI 1.4TSI DSG, VW Passat CC 1.8TSI DSG

JuhaBug

#10


Taka- ja takasivulasit tuli laitettua Lustigilla 20% kalvolla.

Peeveli

Hieno on Kupla, onnittelut! Nuo retrokapselit-vanteet kruunaa pelin hengen. :)

Vaginisti

No voi hemmetti että on hieno  ;D

Levjsa

Vaikutatko kenties Espoossa? Tällainen on tullut bongailtua useamman kerran muutamassakin eri paikassa. Todella kivan näköinen noilla vanteilla ja pirtsakalla värillä!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy