Kirjoittaja Aihe: Palvelukatko...palveluntarjoajan vaihto  (Luettu 29410 kertaa)

Poissa tet

• Konkari
    • Profiili
Vs: Palvelukatko...palveluntarjoajan vaihto
« Vastaus #30 : 24.01.13 - klo:08:51 »
Ei kai kukaan sinua pakota niitä lukemaan ??? Asetuksistakin kun saa näppärästi nuo aiheet piiloon, jotka ei itseä kiinnosta.

Mitenkäs pystyy tuolta "Näytä uudet vastaukset viesteihisi" -listalta poistelemaan ketjuja joihin on joskus muinaisuudessa osallistunut mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa?
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

Poissa VAG!

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #31 : 24.01.13 - klo:11:09 »
Ja mainoksissa olisi jotain klikkaamisen arvoista, joku veikkauksen mainos missä joku lökäpöksy kuvassa, ei paljoa nappaa klikkaamaan.

Mua ei yhtään kiinnosta mitä niissä mainoksissa lukee. Silti klikkailen niitä silloin tällöin, jotta ylläpito saa niistä klikkauksista rahaa. Maksan siis palkkaa ylläpidolle heidän työpanoksesta. Mutta juu, ymmärrän kyllä, että monille suomalaisille tärkeintä on valittaa kaikesta.

Aiheesta sen verran, että ainakin nyt sivut latautuu täysin ongelmitta.

Poissa Jonde

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #32 : 24.01.13 - klo:13:20 »
Ei kai kukaan sinua pakota niitä lukemaan ??? Asetuksistakin kun saa näppärästi nuo aiheet piiloon, jotka ei itseä kiinnosta.
Näytä mulle se asetus, missä saan karsittua turhat aihealueet pois, kun painan ylänurkasta listauksen "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" siihen ei käsittääkseni ole mitään säätömahdollisuutta, vain tohon etusivun ikkunaan on, mikä onkin jo karsittu pois.

Poissa Jonde

• Seniori
    • Profiili
« Vastaus #33 : 24.01.13 - klo:13:37 »
Mua ei yhtään kiinnosta mitä niissä mainoksissa lukee. Silti klikkailen niitä silloin tällöin, jotta ylläpito saa niistä klikkauksista rahaa. Maksan siis palkkaa ylläpidolle heidän työpanoksesta. Mutta juu, ymmärrän kyllä, että monille suomalaisille tärkeintä on valittaa kaikesta.

Aiheesta sen verran, että ainakin nyt sivut latautuu täysin ongelmitta.
Joo sivuissa on vauhtia nyt ihan eri tavalla.

Ja mä en taas ymmärrä tota kun pitäs olla hitto jotain pohjois-korea menoa. Pitäisikö kuvitella että, kaikki on hyvin ja mistään ei saisi valittaa. Eihän muutosta hitto ikinä tule, jos kaikki nielevät annetun paskan mukisematta.
Sama meillä töissä, ihan liian vähän tulee asiakkailta palautetta ja se oikeasti vaikuttaa työntekoon, kun vasta sopparia uusittaessa asiakas tuo esiin "Tässä on 2v nyt ollut tälläset ja tälläset asiat huonosti että, meidän pitää miettiä uudelleen" niin pirun vaikeeksi suomalainen mykkäkoulu välillä asiat tekee.

Ja itse en ole tyytyväinen edelleenkään foorumin sisältöön, vähän sama kun ketsuppipullossa olisi sinappia.

Ja mitä mainoksiin tulee niin en usko että kukaan niistä pitää. itse suodatan pois kaiken mahdollisen ja se myös näkyy kulutus tottomuksissa, ei tarvitse katsella uusia tv malleja kun niitä tulee, eikä tarvitse olla sitä muodin mukaista puhelinta tai hilavitkutinta. Hakee tietoa sillon kun sitä oikeasti tarvitsee ja tekee päätöksen ilman markkinoiden luomaa mielikuvaa.

Poissa SNG

• Konkari
  • Passat 2.0Tsi 4WD R-Line 280hp + Ocu Scout 2.0Tdi
    • Profiili
« Vastaus #34 : 24.01.13 - klo:13:43 »
Lainaus
Mitenkäs pystyy tuolta "Näytä uudet vastaukset viesteihisi" -listalta poistelemaan ketjuja joihin on joskus muinaisuudessa osallistunut mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa?

Jep, tällaista toiminnallisuutta olen itsekin kaipaillut!

Poissa VAG!

• Konkari
    • Profiili
« Vastaus #35 : 24.01.13 - klo:14:06 »
Ja itse en ole tyytyväinen edelleenkään foorumin sisältöön, vähän sama kun ketsuppipullossa olisi sinappia.

Jos ei ole tyytyväinen foorumin sisältöön, niin eikö silloin olisi helpointa vaihtaa foorumia? Kun todella moni tuntuu kuitenkin olevan erittäin tyytyväinen siitä, että täällä puhutaan muistakin kuin vaggineista. Volvo, MB ja BMW -ketjut kun ovat erittäin aktiivisia. Ja kuten on monta kertaa todettu, ei sitä vääräuskoisten linkkiä ole mikään pakko klikata.

Lainaus
Ja mitä mainoksiin tulee niin en usko että kukaan niistä pitää.

Tuskin kukaan pitää mainoksista. Mutta mielummin mainokset kuin maksullinen foorumi. Tai ei foorumia lainkaan.

Poissa pokkus

• Konkari
    • Profiili
    • AutoStadium
« Vastaus #36 : 24.01.13 - klo:15:56 »
Näytä mulle se asetus, missä saan karsittua turhat aihealueet pois, kun painan ylänurkasta listauksen "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" siihen ei käsittääkseni ole mitään säätömahdollisuutta, vain tohon etusivun ikkunaan on, mikä onkin jo karsittu pois.

Tuohon ei taida foorumisofta taipua. Ei ainakaan minun tietoni mukaan.

Mutta edelleenkin ihmettelen, että kukaan ei taida sinua pakottaa avaamaan niitä ketjuja, joista et pidä? Vertauksena esim se, että pakottaako joku sinut ostamaan kaupasta sen sinappipullon vaikka oikeasti haluaisit sitä ketsuppia? Ei taida ellei vaimo tai vastaava pakota ;) Tai harmittaako sinua Hesarissa tai Iltiksessä kun siellä ei vain ole sinulle mieleisiä juttuja? Kirjoitellaan myös asioista, joista sinä et pidä. Luetko myös väkisin nuokin jutut silti lehdistä läpi? ;) Valintoja valintoja. Elämästään kun halutessaan saa myös todella hankalan näillä pienillä ja mitättömillä asioilla. Itse en klikkaa aiheita, jotka itse ei kiinnosta ja problem solved :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi