Palvelukatko...palveluntarjoajan vaihto

Aloittaja Jyri, 23.01.13 - klo:01:56

« edellinen - seuraava »

tet

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 24.01.13 - klo:01:02
Ei kai kukaan sinua pakota niitä lukemaan ??? Asetuksistakin kun saa näppärästi nuo aiheet piiloon, jotka ei itseä kiinnosta.

Mitenkäs pystyy tuolta "Näytä uudet vastaukset viesteihisi" -listalta poistelemaan ketjuja joihin on joskus muinaisuudessa osallistunut mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa?
Nyt: Ford Kuga PHEV - puoli vuotta sähköttä
ex-vag:
  Ateca 1.4 TSI 4Drive DSG6 MY 2017 (7,3 l/100km)
  Octavia Scout 2.0 TDI DSG6 MY 2011 (6,2 l/100km)
  Golf VI 1.4 TSI 90kW DSG7 MY 2010 (6,3 l/100km)

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 23.01.13 - klo:23:26
Ja mainoksissa olisi jotain klikkaamisen arvoista, joku veikkauksen mainos missä joku lökäpöksy kuvassa, ei paljoa nappaa klikkaamaan.

Mua ei yhtään kiinnosta mitä niissä mainoksissa lukee. Silti klikkailen niitä silloin tällöin, jotta ylläpito saa niistä klikkauksista rahaa. Maksan siis palkkaa ylläpidolle heidän työpanoksesta. Mutta juu, ymmärrän kyllä, että monille suomalaisille tärkeintä on valittaa kaikesta.

Aiheesta sen verran, että ainakin nyt sivut latautuu täysin ongelmitta.

Jonde

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 24.01.13 - klo:01:02
Ei kai kukaan sinua pakota niitä lukemaan ??? Asetuksistakin kun saa näppärästi nuo aiheet piiloon, jotka ei itseä kiinnosta.
Näytä mulle se asetus, missä saan karsittua turhat aihealueet pois, kun painan ylänurkasta listauksen "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" siihen ei käsittääkseni ole mitään säätömahdollisuutta, vain tohon etusivun ikkunaan on, mikä onkin jo karsittu pois.

Jonde

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 24.01.13 - klo:11:09
Mua ei yhtään kiinnosta mitä niissä mainoksissa lukee. Silti klikkailen niitä silloin tällöin, jotta ylläpito saa niistä klikkauksista rahaa. Maksan siis palkkaa ylläpidolle heidän työpanoksesta. Mutta juu, ymmärrän kyllä, että monille suomalaisille tärkeintä on valittaa kaikesta.

Aiheesta sen verran, että ainakin nyt sivut latautuu täysin ongelmitta.
Joo sivuissa on vauhtia nyt ihan eri tavalla.

Ja mä en taas ymmärrä tota kun pitäs olla hitto jotain pohjois-korea menoa. Pitäisikö kuvitella että, kaikki on hyvin ja mistään ei saisi valittaa. Eihän muutosta hitto ikinä tule, jos kaikki nielevät annetun paskan mukisematta.
Sama meillä töissä, ihan liian vähän tulee asiakkailta palautetta ja se oikeasti vaikuttaa työntekoon, kun vasta sopparia uusittaessa asiakas tuo esiin "Tässä on 2v nyt ollut tälläset ja tälläset asiat huonosti että, meidän pitää miettiä uudelleen" niin pirun vaikeeksi suomalainen mykkäkoulu välillä asiat tekee.

Ja itse en ole tyytyväinen edelleenkään foorumin sisältöön, vähän sama kun ketsuppipullossa olisi sinappia.

Ja mitä mainoksiin tulee niin en usko että kukaan niistä pitää. itse suodatan pois kaiken mahdollisen ja se myös näkyy kulutus tottomuksissa, ei tarvitse katsella uusia tv malleja kun niitä tulee, eikä tarvitse olla sitä muodin mukaista puhelinta tai hilavitkutinta. Hakee tietoa sillon kun sitä oikeasti tarvitsee ja tekee päätöksen ilman markkinoiden luomaa mielikuvaa.

SNG

LainaaMitenkäs pystyy tuolta "Näytä uudet vastaukset viesteihisi" -listalta poistelemaan ketjuja joihin on joskus muinaisuudessa osallistunut mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa?

Jep, tällaista toiminnallisuutta olen itsekin kaipaillut!

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 24.01.13 - klo:13:37
Ja itse en ole tyytyväinen edelleenkään foorumin sisältöön, vähän sama kun ketsuppipullossa olisi sinappia.

Jos ei ole tyytyväinen foorumin sisältöön, niin eikö silloin olisi helpointa vaihtaa foorumia? Kun todella moni tuntuu kuitenkin olevan erittäin tyytyväinen siitä, että täällä puhutaan muistakin kuin vaggineista. Volvo, MB ja BMW -ketjut kun ovat erittäin aktiivisia. Ja kuten on monta kertaa todettu, ei sitä vääräuskoisten linkkiä ole mikään pakko klikata.

LainaaJa mitä mainoksiin tulee niin en usko että kukaan niistä pitää.

Tuskin kukaan pitää mainoksista. Mutta mielummin mainokset kuin maksullinen foorumi. Tai ei foorumia lainkaan.

pokkus

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 24.01.13 - klo:13:20
Näytä mulle se asetus, missä saan karsittua turhat aihealueet pois, kun painan ylänurkasta listauksen "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" siihen ei käsittääkseni ole mitään säätömahdollisuutta, vain tohon etusivun ikkunaan on, mikä onkin jo karsittu pois.

Tuohon ei taida foorumisofta taipua. Ei ainakaan minun tietoni mukaan.

Mutta edelleenkin ihmettelen, että kukaan ei taida sinua pakottaa avaamaan niitä ketjuja, joista et pidä? Vertauksena esim se, että pakottaako joku sinut ostamaan kaupasta sen sinappipullon vaikka oikeasti haluaisit sitä ketsuppia? Ei taida ellei vaimo tai vastaava pakota ;) Tai harmittaako sinua Hesarissa tai Iltiksessä kun siellä ei vain ole sinulle mieleisiä juttuja? Kirjoitellaan myös asioista, joista sinä et pidä. Luetko myös väkisin nuokin jutut silti lehdistä läpi? ;) Valintoja valintoja. Elämästään kun halutessaan saa myös todella hankalan näillä pienillä ja mitättömillä asioilla. Itse en klikkaa aiheita, jotka itse ei kiinnosta ja problem solved :)

Mikey

Sivusto on kokenut ainakin visuaalisen uudistumisen.

Saako jotenkin valittua sen ent. versiossa etusivulla olleen 'viimeisimpien viestien' listan?

o.b.

Hienosti tuntuu toimivan ja on nopea. Hetki varmaan menee, että oppii taas käyttämään ;)  Kaikki vanhat viestitkin näyttää löytyvän.

Zarhan

Lainaus käyttäjältä: Mikey - 28.10.23 - klo:12:02Sivusto on kokenut ainakin visuaalisen uudistumisen.

Saako jotenkin valittua sen ent. versiossa etusivulla olleen 'viimeisimpien viestien' listan?

Tätä minäkin kaipaisin, koska tuolla on tuo leegio subfoorumeita oita ei tosiaan huvita erikseen seurata.

o.b.

Yläreunassa on "Lukemattomat vietit", siitä pääsee perinteiseen näkymään, jossa näkyy uudet viestit.

"Päivittyneet aiheet" näyttää viestiketjut, joita olet kommentoinut ja joihin on tullut uusia viestejä.

Kuvien liittämistä omalta kovalevyltä en ole vielä keksinyt. Jonkun Urlin pystyy lisäämään :-\

zobuli

En saa lähetettyä viestiä Superb i.v. ketjuun. Foorumi käskee ottaa yhteyttä ylläpitoon.
Skoda Superb iV 1.4 PHEV 2021 Style

Juzu84

Lainaus käyttäjältä: Mikey - 28.10.23 - klo:12:02Sivusto on kokenut ainakin visuaalisen uudistumisen.

Tää uus ulkonäkö on jotain oksettavan ja hirveän väliltä.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

los los

Lainaus käyttäjältä: ConD - 23.01.13 - klo:19:57DNA/Welho verkosta kestää topikista riippuen huomattavan kauan avata sivua. 4-5s laskin pahimmillaan "viiveeksi". Yhden postauksen topikit aukee sekunnissa-kahdessa.

Eli jokin viivehomma tuossa on. Voiko valvojat vahvistaa paljonko viive on ja onko se suunniteltu/tietoinen valinta? Ei oikeen vastaa minun käsitystä paremmasta vastaavuudesta suurelle liikennemäärälle tämä...
Hyvin toimmii minusta,hienoa että saatiin toimimaan.

Mikey

Lainaus käyttäjältä: o.b. - 28.10.23 - klo:18:12Yläreunassa on "Lukemattomat vietit", siitä pääsee perinteiseen näkymään, jossa näkyy uudet viestit.

"Päivittyneet aiheet" näyttää viestiketjut, joita olet kommentoinut ja joihin on tullut uusia viestejä.

Nuo taisi olla jo vanhastaan - ja vaativat loggautumisen.

Ikävöin vanhasta formaatista viimeisimpien näkymää...

Kaapeli64

Täällä ei enää ole oikeassa yläkulmassa aikaleimaa jolloin sivu on luotu. Itselläni on tapana pitää sivu auki selaimessa jatkuvasti ja olisi kätevää jos aikaleimasta näkee suoraan onko sivu tuore vai pitääkö refreshata. Nyt tulee refreshattua turhaan kun ei tiedä onko se tuore vaiko vanha sivu cachesta.

No eipä siinä, nythän tuo lataa sivut sujuvasti heti. Ei tämä minulle iso vaiva ole.

Mikey

Jos näkymä jää tällaiseksi niin itselläni ainakin saitin seuraaminen vähenee ja ajan oloon loppuu.

o.b.

Lainaus käyttäjältä: Mikey - 28.10.23 - klo:20:26Nuo taisi olla jo vanhastaan - ja vaativat loggautumisen.

Ikävöin vanhasta formaatista viimeisimpien näkymää...
Tuo on tosiaan iso puute. Jos satut lukemaan lukemattoman viestin, sen löytäminen on jälkeenpäin vaikeaa. Pitäisi olla valinta "Viimeiset viestit" ja sen olla asetettavissa oletus/etusivuksi.

Daatta

Palasi sentään foorumi linjoille, vähän jännitti kyllä miten käy. Että siirtyykö bittiavaruuteen samalla, mutta hyvä näin ja ohjelmisto päivittyi samalla 10 vuotta uudempaan versioon.  :D
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Daatta

Hmm ei pysty kirjoittamaan viestejä, joissa on iso ääkkösiä tai euron merkkiä? Muuten heittää database erroria...

Jultsu

näyttää iso å olevan myös rikki.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

naapurisi

Miten nykyään voi liittää tietokoneelta kuvia? Tuo yläpalkin 'Lisää kuva' on vain jonkun URL:n lisäämismahdollisuus.
...
Seat Sportstourer PHEV Xcellence

Jultsu

Ei ne kuvat tallentuneet vanhallakaan foorumilla suoraan foorumin kantaan, vaan siellä oli joku kolmannen osapuolen kuvapalvelu integroituna tuohon toimintoon. Tässä uudemmassa versiossa puuttuu se, joten kuvat joutuu itse liittämään esim. www.aijaa.com sivustolle ja sieltä napsaisemaan sen foorumikoodin jonka sitten liittää itse viestiin.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Carl0s

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 30.10.23 - klo:15:36näyttää iso å olevan myös rikki.

Joo, ja muut kuin vastauksen yläpuolella olevat emojit antaa kanssa virheen postatessa

Daatta

Tietokantaan menee viestejä, mutta ei tule näkyviin foorumille. Tietokantavirhe ja sitten tuplapostaus-virhe...

Antore

Enpä olisi uskonut, että jo ennestään täysin vanhentuneelle ja todella kömpelölle foorumisoftalle on löydetty vielä entistäkin surkeampi vaihtoehto.

Daatta

Joo, vähän elättelin jo toiveita että seuraako tästä päivityksestä Vagarenan uusi tuleminen. Mutta huonolta näyttää, kun viestin kirjoittaminen lähtökohtaisesti epäonnistuu. Lisäksi oli toiveita saada mukaan 20-luvun ominaisuuksia kuten viestien tykkääminen ja kuvien lisääminen suoraan palvelimelle...

Antore

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 02.11.23 - klo:09:44Joo, vähän elättelin jo toiveita että seuraako tästä päivityksestä Vagarenan uusi tuleminen. Mutta huonolta näyttää, kun viestin kirjoittaminen lähtökohtaisesti epäonnistuu. Lisäksi oli toiveita saada mukaan 20-luvun ominaisuuksia kuten viestien tykkääminen ja kuvien lisääminen suoraan palvelimelle...

Ilmeisesti lainauksesta tulee nyt kuitenkin notsku? Jos näin on, niin se on kyllä parannus. Ja jos näin oikeasti on, olisi melkein hyvä aina lainata viestiä johon vastaa. Silloin sen vastauksen saattaa jopa huomata, ainakin jos useampaan ketjuun joku kirjoittelee.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: Antore - 02.11.23 - klo:10:20Ilmeisesti lainauksesta tulee nyt kuitenkin notsku? Jos näin on, niin se on kyllä parannus. Ja jos näin oikeasti on, olisi melkein hyvä aina lainata viestiä johon vastaa. Silloin sen vastauksen saattaa jopa huomata, ainakin jos useampaan ketjuun joku kirjoittelee.

Notsku? Notifikaatio? En ole varma, koitin asetuksia katsella jos tässä olisi samanlainen lappu kuin esim. IOtech BBS:ssä. Kyseisen saitin foorumisofta taitaa olla paras koskaan käyttämäni, se on vielä in-house itse tehty.

En aina jaksa lainata, mutta tuossa on kyllä pointtia. Notification - Alert preferences tuollainen asetus löytyy, on ainakin itsellä päällä. En ole kyllä vielä huomannut toimiiko tuo, Alerts pitäisi nousta yläriville siinä tapauksessa.

KimKim

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 02.11.23 - klo:13:34Notsku? Notifikaatio? En ole varma, koitin asetuksia katsella jos tässä olisi samanlainen lappu kuin esim. IOtech BBS:ssä. Kyseisen saitin foorumisofta taitaa olla paras koskaan käyttämäni, se on vielä in-house itse tehty. 
TechBBS käyttää foorumisoftana Xenforoa, mikä ei kyllä ole mikään Sampsan / Io-techin itsensä tekemä tuote, vaan ihan kaupallinen tuote - ja hyvä sellainen. Mistäkö tiedän...? No... on foorumin päivitysprojekteja ja sitten on "projekteja".

https://xenforo.com/

Layoutit / muotoilu voi sitten tolla itse tehtyä. Niitä on Xenforossa näppärä käpistellä, teemoja on erilaisia ja tuo toimii mobiilinakin kivasti.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy