Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

Markku J

Skodan alkuperäisiä 18" -vanteita (Superbiin) mainostetaan Skoda Magazinessa 220 eur kpl (ovh). Tuosta alennukset pois, niin ollaan 190 eur paikkeilla.

"Huippuvanne" Xtrem 19" ovh 315 eur kpl.

Nudde

LainaaSkodan alkuperäisiä 18" -vanteita (Superbiin) mainostetaan Skoda Magazinessa 220 eur kpl (ovh). Tuosta alennukset pois, niin ollaan 190 eur paikkeilla.

"Huippuvanne" Xtrem 19" ovh 315 eur kpl.

Ok, eli aika halpa sitten, noi 18 ihan hyvän hintaisia, 19 tuumaiset on jo liian kalliit, ainakin mun mielestä ja mitä itse olen ostanut vanteita, jos paketti maksaa 1260 se on jo hieman liikaa, mutta onhan en alkuperäiset. Täytyy varmaan ostaa Skodan vanteita tulevaisuudessa :)

Mikko

Halvathan nuo on. Mun VW OEM 19" -vanteet oli 575e/kpl. Ã,,ärimmilleen tingittynäkin oltiin tuossa Xtremin tasossa. Keskolla on lisävarusteissa katteet kohdillaan. Siitä kertoo vaikka se, että sain tinkimällä (sopivassa saumassa) hinnasta melkein puolet pois.

Markku J

Minulla on Audin lisävarustevanteista mielessäni itselläni olleet Hollow Spoket, jotka maksoivat muistaakseni 875 eur / kpl. Toki ne olivat leveämmät ja muutenkin spesiaalit tuotteet (ontot puolat).

Audin tehdastilausvanteiden päivityshintoja pidän aivan järkyttävinä. RS:ään taas tuo on halpaa. Premium maksaa  ;).

tapanixxx

Niin, tänä päivänä moni ihminen on valmis maksamaan mielikuvista. Ilman todellista katetta rahoilleen.

Siksi Audi on erittäin kannattava yksikkö konsernille. Volkswagen taas kannattaa muttei erityisen hyvin.

Ishvan

Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 06.09.13 - klo:13:52
Niin, tänä päivänä moni ihminen on valmis maksamaan mielikuvista. Ilman todellista katetta rahoilleen.

Siksi Audi on erittäin kannattava yksikkö konsernille. Volkswagen taas kannattaa muttei erityisen hyvin.

Kyllähän vaikkapa kun Audeja tuolla vaihto-autohalleissa katselee niin aikamoisia bisneskulimalleja ne kaikki ovat. Pakko saada premium niin sitten otetaan se vaikka ilman varusteita. Olen monasti täälläkin todennut, että nämä Saksalaiset premiumit ovat hinnoitelleet lisävarusteensa ihan kieliposkella ilman järjen häivää. Jokainen perus tingeltangeli mikä löytyy jokaisesta idän ihmeestäkin vakiona, joutuu esim. Audiinkin ruksimaan erikseen.
MY -17 Volvo S60 D4AWD R-Design "Polestar 220hp/440nm" + Renault Clio 0.9Tce GTLine
ex.Volvo V60 D4A Ocean Race
ex.Volvo V60 D5 R-Design "Polestar"
ex.Volvo V60 D5A Summum

Pumpeli

Kumman sisustan värin tilanneet on muuten ruksanneet? Punaisen/vaalean!?

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 06.09.13 - klo:14:37
Valkoiseen autoon vaalean harmaat tikkaukset.

lumimiäs

Punaisen. Ei se harmaa tylsyys miellytä sisä- eikä ulkopuolella....

Markku J

Punaisen ilman muuta. Se harmaa on ihan liian pliisu minun makuuni.

Leonardo

Hopeanväriseen punaiset tikkaukset, piristää mustaa sisustaa.
Hyundai IONIQ Hybrid 2017
Ex Skoda Fabia 2016

TeHoKo

Mustaan ulkokuoreen harmaat tikit. Synkkä luonne...

JanMec

No niin, RäSä tilattu  :)

Combi Tsi DSG
Väri Candy White

Lisävarusteet:

Canton
Media-in
Panoraama katto
Black-paketti
Irroitettava koukku
Lämmitettävä tuulilasi
Webasto kaukolla
RS-nahat punaisilla tikkauksilla
Tutkat edessä ja takana
18" Geminit antrasiitti
230V pistoke
Säilytystasku suojapeitteen alla
RS performance mode selection
Traveller assistant (Columbus navi, liikennemerkkitunnistus jne.)

Talveksi 17"

Sovittu toimitusaika maaliskuun alku

ex. BMW 520d Xdrive -16, ex. Ocu RS 2.0 tsi -14, ex.Ocu 1.8TSi Combi DSG Elegance -11,
ex. Ibiza -99, Golf IV 1.6-99, Cordoba Tdi-01, GolfIV Variant 1.6-00, Golf IV Variant Tdi-01, Golf IV Variant 1.6-04, Octavia Combi RS Tdi -07, Golf V 1.4 TSi Variant -08

Markku J

Onnittelut ! Onpas täydellisesti varusteltu paketti.

Zaasa

Arenalaiset tilanneet useita upeita RäSiä, onneksi olkoon kaikille RäSän tilanneille ja tuleville tilaajille :).Onko kukaan laskenut montako on jo tilattu?

Pidättehän ensi kesänä kokoontumisajot jossain jotta me muut pääsemme ihailemaan toinen toistaan komeampaa RS?  :)

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:16:47

On. Tommosen vois pistää sitten kun sillä on kalleimmat kilsat takana.
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

JanMec

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:16:47

Kiitos, 3 vuotta ajetaan tuolla sitten, kilsoja tulee about 50k vuoteen.
Ajamista vartenhan ne on tehty
ex. BMW 520d Xdrive -16, ex. Ocu RS 2.0 tsi -14, ex.Ocu 1.8TSi Combi DSG Elegance -11,
ex. Ibiza -99, Golf IV 1.6-99, Cordoba Tdi-01, GolfIV Variant 1.6-00, Golf IV Variant Tdi-01, Golf IV Variant 1.6-04, Octavia Combi RS Tdi -07, Golf V 1.4 TSi Variant -08

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 06.09.13 - klo:16:54
Arenalaiset tilanneet useita upeita RäSiä, onneksi olkoon kaikille RäSän tilanneille ja tuleville tilaajille :).Onko kukaan laskenut montako on jo tilattu?

Pidättehän ensi kesänä kokoontumisajot jossain jotta me muut pääsemme ihailemaan toinen toistaan komeampaa RS?  :)
Tuollahan tuota on tilastoitu, 25 kpl näyttäisi olevan saldo tällä hetkellä, eli palstalaisten autojen valmistus vie 2,5 viikon kiintiön ;)

Kokoontuminen ensi kesänä ei ole lainkaan hassumpi ajatus...

JanMec

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 06.09.13 - klo:17:33
Tuollahan tuota on tilastoitu, 25 kpl näyttäisi olevan saldo tällä hetkellä, eli palstalaisten autojen valmistus vie 2,5 viikon kiintiön ;)

Kokoontuminen ensi kesänä ei ole lainkaan hassumpi ajatus...

Täälläkin kannatetaan kokoontumista  :D

kuvaustakin

Tarvii käydä kokeilemassa tuo Räsä jahka aikaa saa hieman varattua että kerkiää rauhassa kokeilla. Saattaa olla että kuitenkin odotan vielä lumien tuloa ja hiukan liukkaampia kelejä.
Suoraan sanottuna minua ei vielä jaksa kiinnostaa tuo räsä koska vaikka siinä tuo 220 hv:aa onkin tarjolla se on kuitenkin lähtökohtaisesti jo tämän hetkisen suunnittelunsa pohjalta aivan toivottoman hidas.
Heti kun tämä asia saadaan kuntoon ja uskon että varmasti ihan lähitulevaisuudessa, kenties jo ensi vuoden aikana niin kiinnostus saattaa muuttua jo ratkaisevasti ja voi tilauslappukin lähteä manuaalilla vetämään.
Mutta odotellaan nyt rauhassa kuitenkin että saavat tuon ajettavuuden vielä rakenneltua kohdalleen. Moottorihan on sinänsä jo ihan ok.

Hawtin

Lainaus käyttäjältä: kuvaustakin - 06.09.13 - klo:17:35
Tarvii käydä kokeilemassa tuo Räsä jahka aikaa saa hieman varattua että kerkiää rauhassa kokeilla. Saattaa olla että kuitenkin odotan vielä lumien tuloa ja hiukan liukkaampia kelejä.
Suoraan sanottuna minua ei vielä jaksa kiinnostaa tuo räsä koska vaikka siinä tuo 220 hv:aa onkin tarjolla se on kuitenkin lähtökohtaisesti jo tämän hetkisen suunnittelunsa pohjalta aivan toivottoman hidas.
Heti kun tämä asia saadaan kuntoon ja uskon että varmasti ihan lähitulevaisuudessa, kenties jo ensi vuoden aikana niin kiinnostus saattaa muuttua jo ratkaisevasti ja voi tilauslappukin lähteä manuaalilla vetämään.
Mutta odotellaan nyt rauhassa kuitenkin että saavat tuon ajettavuuden vielä rakenneltua kohdalleen. Moottorihan on sinänsä jo ihan ok.

Siis onkos räsän ajettavuudessa olevinaan jotain vikaa, paitsi siis vajaavetoisuus?
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Pumpeli

Kummasti muuttuu ulkonäkö paremmaksi,kun alle laitetaan 19"Xtrem vanteet :)

Markku J

Nuo Xtrem -vanteet ovat niin rumat, että ne muuttuvat jo lähes kauniiksi minun silmissäni. Erilaiset... siksi tilasin ne. Moni niitä kammoksuu, mutta ei haittaa.

toukopouko

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:20:30
Nuo Xtrem -vanteet ovat niin rumat, että ne muuttuvat jo lähes kauniiksi minun silmissäni.

Ensisilmäyksellä kyllä näyttävät aivan hirvittävän rumilta rinkuloilta. Mutta mutta, kun pidempään niitä silmäilee niin ei ne siitä miksikään muutu.

Zaasa

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:20:30
Nuo Xtrem -vanteet ovat niin rumat, että ne muuttuvat jo lähes kauniiksi minun silmissäni. Erilaiset... siksi tilasin ne. Moni niitä kammoksuu, mutta ei haittaa.
Kammoksun(kummeksun) minäkin ::) Tuleeko noin ohuilla kumeilla?

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 06.09.13 - klo:20:35
Kammoksun(kummeksun) minäkin ::) Tuleeko noin ohuilla kumeilla?

225/35,on suositeltu rengaskoko!

herra neljäkymmentä 7

Näyttävät vanteet.

Markku J

225/35-19 ajattelin minäkin renkaiksi tilata. Edullisia settejä näytti olevan Camskilissä tarjolla.

Pumpeli

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 06.09.13 - klo:20:39
225/35-19 ajattelin minäkin renkaiksi tilata. Edullisia settejä näytti olevan Camskilissä tarjolla.
.          tuolta juuri itsekkin tilasin keväällä 225/35/19 goodyearin renkaat!

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 06.09.13 - klo:20:28
Kummasti muuttuu ulkonäkö paremmaksi,kun alle laitetaan 19"Xtrem vanteet :)
Onko se vain minä vai näyttääkö tuo jotenkin oudon korkealta, siis maavara ja auton katto jæ toisaalta renkaat (kumit ja vanteet) näyttävät oudon isoilta, siis jotain oudon näköistä tuossa on, johtuisiko vain tuosta jyrkästä valosta ja sen luomista terävistä varjoista???

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy