VAGarena.fi - SMF versio 2.0.3 otettu käyttöön

Aloittaja Jyri, 28.12.12 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

tsiih

Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

vkjoki

1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Taskukeke

Uuden version myötä työpaikan koneella ilmenneet sisäänkirjautumisongelmat ovat ainakin toistaiseksi poissa. Aikaisemmin en siis koskaan päässyt ensimmäisellä yrittämällä sisään, vaikka salasanan kirjoittaisikin oikein. Liitännäisiä ei vieläkään ole päivitetty, mutta homma toimii. :)

Ainoa "miinus" uudessa versiossa ovat mielestäni hymiöt, tykkäsin vanhoista enemmän.

re2

Tapatalk HD iPadillä näkyy ainakin pelaavan. Lienee siis myös normiversio. Kiitos!

Pertsa

VAG!

On tietty ihan makuasia, mutta nyt foorumin luettavuus on mielestäni paljon parempi, kun fontteja on vähemmän.

EDIT:

Eilen näin:

Tänään näin:

tlindstr

Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit -osiossa on luettavuus huono kun siellä on boldilla ketjun aloittaja eikä esim. aiheen otsikko. Silmä hakee väkisellä jatkuvasti tuota boldattua tekstiä.  :o
Saisiko sen vaikka kuten on Etusivulla oleva Viimeisimmät aiheet / viestit ?

Toinen asia on tuo oma avatari, joka ei näy.
Onko siihen tulossa korjausta vai pitääkö itse tehdä jotain asian eteen?  ::)
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

Quality

LainaaToinen asia on tuo oma avatari, joka ei näy.
Onko siihen tulossa korjausta vai pitääkö itse tehdä jotain asian eteen?

Kokonaiskorjausta odotellessa voit kokeilla ottaa kuvan pois ja laittaa takaisin. Mielestäni se on saanut joillain kuvan näkyviin.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: tlindstr - 03.01.13 - klo:14:58
Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit -osiossa on luettavuus huono kun siellä on boldilla ketjun aloittaja eikä esim. aiheen otsikko. Silmä hakee väkisellä jatkuvasti tuota boldattua tekstiä.  :o

+1

Marko_K

Lainaus käyttäjältä: tlindstr - 03.01.13 - klo:14:58

Harvinaisen totta. Ketjun otsikko on oleellista tietoa, ei ketjun aloittaja.

tlindstr

Lainaus käyttäjältä: Quality - 03.01.13 - klo:15:10
Kokonaiskorjausta odotellessa voit kokeilla ottaa kuvan pois ja laittaa takaisin. Mielestäni se on saanut joillain kuvan näkyviin.
Juu sehän se auttoi kummasti eli nyt näkyy taas.
Pihassa majailee Pappa-Pasuuna -15

Zaasa

Edellisen käyntisi jälkeen kirjoitettujen viestien otsikot voisivat olla myös korostettuna.
Nyt näkyy aloittaja korostettuna,aloittaja ei kiinnosta vaan aihe.

RoccoScientist

Lainaus käyttäjältä: Taskukeke - 03.01.13 - klo:06:28
Uuden version myötä työpaikan koneella ilmenneet sisäänkirjautumisongelmat ovat ainakin toistaiseksi poissa. Aikaisemmin en siis koskaan päässyt ensimmäisellä yrittämällä sisään, vaikka salasanan kirjoittaisikin oikein.

Sama juttu muuten täälläkin. En päässyt juuri millään muulla kuin kännykällä ensiyrittämällä sisään, vaikka salasana oli 100%:n varmasti oikein. Kirjautumiseen liittyen olisi sellainen huomio, että sivuilla on nyt kolme eri kohtaa, mistä pääsee kirjautumaan sisälle: päävalikkon kohta "Kirjaudu" sekä oikeassa yläkulmassa olevan boksin tekstikentät ja kohta "kirjaudu" virkkeestä "ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy". Tuntuu vähän overkilliltä, noista ainakin tuon jälkimmäisen voisi minusta poistaa.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

MasTurbo

" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Paha71

Ihan vain ajatustasolla: mitä palstalaiset olisivat mieltä ( ml. ylläpito ;D ), jos "paikalla olevien jäsenten" lista etusivun alalaidassa järjestyisi automaagisesti käyttäjätunnusten aakkosjärjestyksen mukaan..?  ::) En kyllä keksi tälle muuta hyötyä kuin sen, että näkisi pikaisella vilauksella onko joku tietty jäsen kirjautuneena, mutta tulipa vain mieleen ( kun joillain palstoilla näin on )...
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Paha71

Kukaan ei ole mitään mieltä..??  :o ( kts. ed. postaukseni )
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Quality

Nythän sekä etusivun alareunan läsnä olevien lista että tämä lista järjestyvät (a) kirjautumisajankohdan ja (b) viimeisimmän aktiviteetin mukaan. Tämä lienee foorumsoftan oletus enkä tunne, onko sen muuttaminen miten kovan työn takana.

Varmasti hetki vielä odotellaan, josko joku muukin olisi samaa mieltä, minkä jälkeen tehdään päätös, jos jotain päätettävää on (eli jos muutos on ylipäänsä mahdollinen).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Wilburi

Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 03.01.13 - klo:15:51
Edellisen käyntisi jälkeen kirjoitettujen viestien otsikot voisivat olla myös korostettuna.
Nyt näkyy aloittaja korostettuna,aloittaja ei kiinnosta vaan aihe.
Täysin samaa mieltä. Nyt on vaikea hahmottaa otsikot, kun eivät ole korostettuja, kuten aiemmin.
Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic (2023), VW Golf GTE (2016). Ex: Audi S3 2.0 TFSI quattro S-Tronic Sedan (2015), VW Golf 1.4 TSI DSG (2009). Audi A4 2.0 TFSI Business (2010).

vkjoki

Paha71:n kysymykseen on paha ottaa kantaa, mutta näin yhtäkkiä kannatan aakkosjärjestystä.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

tsiih

Nyt meni ihan hassusti, eihän koko lainauskeskustelua olisi tarvinnut siirtää vaan siitä asti vain kun se lähti pois raiteiltaan. Siis tästä : http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7989.msg306578#msg306578
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

tmr97

Uudistuksen jälkeen tekstirivien pituus on liian pitkä. Sivustoa ei voi kunnolla lukea mm iPad minillä tai N9:llä.
Tällä 15" MacBook Prolla resoluutio juuri riittää.

Outoa, että uusi softa ei toimi mobiililaitteilla, kun vanha toimii.

Edit: MacBookilla Firefox näyttäää rivit lyhyempänä kuin iPadin safari. iPadissä rivit liian pitkiä (testattu A3 2011/12 jutulla). Sama ongelma on Macin safarissa. Samoin N9:n nokian selaimessa. Ihme ettei perusjutut toimi kun tehdään uutta ja hienoa softaa .....

Kiviharju

Itse käytän puhelimessa(N8) Operan selainta ja se skaalaa automaattisesti tekstirivit näytön kokoiseksi joka sivustolla.
Audi A4 Allroad quattro -17

Voimasavu

Mulla ainakin tosi usein (melkein aina) herjaa viestiä lähetettäessä, että istunto on vanhentunut eli vaatii uudelleen kirjautumisen.

"Seuraavat virheet tapahtuivat lähetettäessä viestiä: Istuntosi vanheni sillä aikaa kun kirjoitit. Ole hyvä ja yritä lähettää viesti uudelleen."

Silti näyttää, että olisi edelleen kirjautuneena. Täytyy siis kirjautua ulos ja takaisin sisään ja sitten liittää teksti uudelleen.

Sama tapahtuu kun yrittää muuttaa profiilikuvaa (avatar).

"Istuntosi vanheni ja lomakkeen tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä uudelleen."

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Voimasavu - 08.01.13 - klo:09:01
Mulla ainakin tosi usein (melkein aina) herjaa viestiä lähetettäessä, että istunto on vanhentunut eli vaatii uudelleen kirjautumisen.

"Seuraavat virheet tapahtuivat lähetettäessä viestiä: Istuntosi vanheni sillä aikaa kun kirjoitit. Ole hyvä ja yritä lähettää viesti uudelleen."

Silti näyttää, että olisi edelleen kirjautuneena. Täytyy siis kirjautua ulos ja takaisin sisään ja sitten liittää teksti uudelleen.

Sama tapahtuu kun yrittää muuttaa profiilikuvaa (avatar).

"Istuntosi vanheni ja lomakkeen tarkistus epäonnistui. Ole hyvä ja yritä uudelleen."
Itse olen törmännyt tuohon vain kerran ja silloinkin viesti kyllä meni vaikka tuo virhe tuli, mutta selvitellään josko syy selviäisi.

Mr.T

Mulla hävisi avatar ja kun en ole mikään "nörtti" niin en osaa lisätä sitä tähän versioon.
APUVA!!!!!!!!!!!
Skoda Yeti 1.4 TSI Experience-11

Quality

Lainaus käyttäjältä: Mr.T - 09.01.13 - klo:20:02
Mulla hävisi avatar ja kun en ole mikään "nörtti" niin en osaa lisätä sitä tähän versioon.
APUVA!!!!!!!!!!!

Mene tuossa yläpuolella olevasta vaakavalikosta kohtaan Profiili --> Profiili. Valitse kuva joko koneellasi olevasta tiedostosta tai verkko-osoitteesta. Se tulee näkyviin, kun hyväksyt profiilisi muutokset alareunassa olevasta sinisestä painikkeesta Muuta profiilia. Ks. kuva alla.

Leben und leben lassen.

Pertsa

^No mikäs nuo Avatarit nyt sitten hävitti? Vähintään puolet ei näy mullla, omakin hävisi eikä hajuakaan enää mistä löytäis sen saman kuvan mikä mulla oli aiemmin....

Quality

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 09.01.13 - klo:20:46
^No mikäs nuo Avatarit nyt sitten hävitti? Vähintään puolet ei näy mullla, omakin hävisi eikä hajuakaan enää mistä löytäis sen saman kuvan mikä mulla oli aiemmin....

Mulla ne on olleet hävöksissä jo heti uuden version alusta saakka. Ilmeisesti ainoastaan ne, jotka ovat käyneet kuvan muuttamassa, näkyvät. Korjaus on työn alla ...

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy