VAGarena.fi - SMF versio 2.0.3 otettu käyttöön

Aloittaja Jyri, 28.12.12 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

KingMo

Lainaus käyttäjältä: Levjsa - 01.01.13 - klo:15:21
Nuo Mikon mainitsemat statuspallukat voisi tosiaan olla hieman pienemmät. Minulla näkyy monen avatarkuvan kohdalla sininen neliö, jonka sisällä valkoinen kysymysmerkki (uusin Safari).

Ne vois muuttaa konsernin autologoiksi :D:
Tulokas on Seat
Jäsen on Skoda
Täysjäsen on Volkswagen
Seniori on Audi
Konkari on Lamborghini
Yleisvalvoja on sitten vaikka Trabant
Skoda Octavia RS 2.0 TSI 2014
Ford Mustang Boss 302 1970 ratapäiväkimppaprojekti

Karvis

Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

jarsiv

Missä on "hyppää ensimmäiseen lukemattomaan viestiin" -näppäin?

Onko Tapatalk-tuki pahasti vaiheessa?
VCDS apua
Passat 3C Luxline 1.9TDI
Passat B8 1.6TDI

Karvis

Lainaus käyttäjältä: jarsiv - 01.01.13 - klo:20:47
Missä on "hyppää ensimmäiseen lukemattomaan viestiin" -näppäin?

Tuo sininen ikoni jossa lukee uusi, klikkaappa siitä :)

Pertsa

Mihinkäs ne autot on hävinny tuolta yläbannerista? Eilen ne kai siellä vielä oli.
No ei sevväliä, ihan OK noinkin, logot riittää.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 01.01.13 - klo:20:56
Mihinkäs ne autot on hävinny tuolta yläbannerista? Eilen ne kai siellä vielä oli.
No ei sevväliä, ihan OK noinkin, logot riittää.

Taisivat itseasiassa lähteä jo toissapäivänä, samalla kun tuota vagarena logoa hierottiin erilaiseksi :)

Pertsa

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 01.01.13 - klo:21:00
^Juu hyvältä näyttää
Joo ihan hyvältä näyttää mut eiks tonne tunnelin päähän ois ollu hyvä vähän laittaa valoa?  ;)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 01.01.13 - klo:21:05
Joo ihan hyvältä näyttää mut eiks tonne tunnelin päähän ois ollu hyvä vähän laittaa valoa?  ;)

Mutta eihän siinä kuitenkaan joudu ajamaan aivan umpitunnelissa :p

VAG!

Pari päivää tässä on nyt totuteltu uuteen ulkoasuun ja olen aina ollut sitä mieltä, että aina pitää hetki totutella ennen mollaamista.

Jotenkin tässä on koko ajan sellainen fiilis, että viestien fontissa on jotain häikkää. Onko se sitten liian pientä tai jotenkin huono fontti selaimeen, en osaa sanoa. Mutta jotenkin tämä on huomattavasti huonommin luettavaa kuin vanha.

VAG!

Toinen juttu mikä hiukan hämää, on tolkuton määrä erilaisia fontteja. Koko sivun yleisvaikutelma on jotenkin suunnattoman sekava, kun sivulla on varmaan 20 erilaista fonttia, kun kaikki laskee mukaan. Yhtenä esimerkkinä tämä voimakkaasti suurennettu yksityiskohta:

Noinkin pienellä alueella on jo viittä eri fonttia ja yksi erittäin suttuinen 'Uusi'-logo.

Mutta nämä ovat toki makuasioita ja joku toinen voi sanoa, että rajallisempi määrä fontteja tekee sivusta kovin tylsän :)

LKo

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.01.13 - klo:00:05
Noinkin pienellä alueella on jo viittä eri fonttia ja yksi erittäin suttuinen 'Uusi'-logo.

Mutta nämä ovat toki makuasioita ja joku toinen voi sanoa, että rajallisempi määrä fontteja tekee sivusta kovin tylsän :)
Ei kai nyt sentään tylsäksi sanota. Kyllä suara ja silee on aina paree ku kovasti kruusattu  :D

Nii, ja se vanha logo oli ainakin kirjanmerkkipalkissa (ilman selitteitä) selvempi. 
Nykyisestä kun ei kirjanmerkkipalkissa olevasta pikkukuvasta saa oikein mitään tolkkua.
Skoda Yeti 2.0 TDI 110 4x4 Active

pokkus

Lainaus käyttäjältä: LKo - 02.01.13 - klo:00:39
Nii, ja se vanha logo oli ainakin kirjanmerkkipalkissa (ilman selitteitä) selvempi. 
Nykyisestä kun ei kirjanmerkkipalkissa olevasta pikkukuvasta saa oikein mitään tolkkua.

Tämä on muuten hyvä huomio. Olen samaa mieltä.

Golfauto

Vielä en ole tottunut, muta ehkä se tästä... ???

re2

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.01.13 - klo:00:05

Menee vähän fontin viilaamiseksi, mutta eikös siinä pääasiassa ole ihan yhtä ja samaa groteskia kirjasinleikkausta (Arial, Verdana) vain lihavoinnilla ja kursivoinnilla varioiden?  :)

Tuo esimerkkinä toiminut osasuurennus sisältää kieltämättä aika paljon variointia, mutta toisaalta sillä on myös selkeä funktio. Siinä on pienellä alueella paljon eri tyyppisiä linkkejä, joiden luonne hahmottuu ehkä paremmin noin esitettynä. Käyttäjänimi erottuu otsakkeesta jne.

Minun silmääni tuo ei ainakaan mitenkään liian levottomalta vaikuta. Ei ainakaan siten, kun Chrome sivun esittää.

Peräkylän Pertti

Minusta nämä erilaiset fonttikoot ja -tyylit tuovat selkeyttä, kuten re2 tuossa jo sanoikin.
Ja mielestäni viestien tekstin fonttikoko ja fontti ovat pysyneet samana kuin edellisessä ulkoasussa, eivätkä ole pienentyneet, vaikka jotkut niin epäilivät tuolla aiemmin. En tosin ole varma. Jos tämä on 10pt kokoista tekstiä, ja tämä on 11pt, niin ei se kyllä näin isoa ollut se fonttikoko.
Tuo favicon-pikkukuva tosiaan on vähän epäselvä, vaikkei se minua haittaakaan. Mutta voi olla vaikeaa keksiä sopiva tilalle, jos ei sitä vanhaa halua laittaa.

RoccoScientist

Sivusto tuntuu raskaammalta kuin vanha. Muuten ei ole kummempia huomioita.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

LKo

Kun Chrome tuli mainituksi, niin kysynkin että rajautuuko tuo oikea yläkulma teillä muilla Chromen käyttäjilla samoin kun minulla?

Tuossa nimittäin ei pysty käyttämään linkkiä: Näytä uudet vastaukset viesteihisi.

Firefox 17.0.1(Ubuntu) rajaa tuon kulman oikein ja linkit ovat normaalisti käytettävissä.

Onko tietoa voisiko/pitäisikö tätä jotenkin itse säätää?

VAG!

Lainaus käyttäjältä: LKo - 02.01.13 - klo:11:45
Firefox 17.0.1(Ubuntu) rajaa tuon kulman oikein ja linkit ovat normaalisti käytettävissä.

Tosin siinäkin piti poistaa vanha Avatar, jotta sai linkit ja Google-haun kunnolla toimimaan.

LKo

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 02.01.13 - klo:11:50
Tosin siinäkin piti poistaa vanha Avatar, jotta sai linkit ja Google-haun kunnolla toimimaan.
Minulla ne oli poistuneet ihan omia aikojaan, ja kun sitten lisäsin tuon uuden syntyi tuo edellä kuvaamani tilanne. Pitääkin koettaa poistaa se vanha avatar vielä kerran.

Rajasitko muuten avatarin koon itse johonkin 70 pikseliin?

Ironic32

Kun Chrome tuli mainituksi, niin kysynkin että rajautuuko tuo oikea yläkulma teillä muilla Chromen käyttäjilla samoin kun minulla?

Tuossa nimittäin ei pysty käyttämään linkkiä: Näytä uudet vastaukset viesteihisi.

Onko tietoa voisiko/pitäisikö tätä jotenkin itse säätää?

Tuohon liittyen tullaan tekemään vielä säätöä. Samalla säätöä tullaan tekemään avatarin kokorajoituksiin.

LKo

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 02.01.13 - klo:12:23
Tuohon liittyen tullaan tekemään vielä säätöä. Samalla säätöä tullaan tekemään avatarin kokorajoituksiin.
Kiitos, odotellaan kärsivällisesti. Kyllä tässä pärjäillään.

Emil Eagle

Minulla näkyy samalla lailla Firefoxissa koneessa jossa ruudun maksimiresoluutio on 1024x600. Linkkiä kyllä pystyy klikkaamaan ongelmitta.
Kiitokset mukavasta foorumista.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: LKo - 02.01.13 - klo:11:55
Rajasitko muuten avatarin koon itse johonkin 70 pikseliin?

Mä otin sen kokonaan pois, kun ei siitä ollut muuta kuin haittaa.

re2

Ainakin minulla tuo ikkuna on näkynyt Chromella koko ajan oikein. Siis siten että teksti on nätisti rivittynyt sille varatun kehyksen sisään. Näkyi vanhalla avatarilla, ilman sitä ja sittemmin näkyy edelleen kun avatarin uudelleen profiiliin liitin. Ei kai tuossa voisi niin yksinkertaisesta asiasta sentään olla kysymys, kuin zoomattu tekstikoko? Eli muuttuuko teksti pienemmäksi jos näppäät "CTRL" + "0"?

Quality

LainaaEi kai tuossa voisi niin yksinkertaisesta asiasta sentään olla kysymys, kuin zoomattu tekstikoko?

Jossain vaiheessa rivitys "hyppää", kun tekstikokoa vaihtaa, minulla kylläkin vasta parin pisteen suurennuksen jälkeen.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

LKo

Lainaus käyttäjältä: re2 - 02.01.13 - klo:13:53
...
Ei kai tuossa voisi niin yksinkertaisesta asiasta sentään olla kysymys, kuin zoomattu tekstikoko? Eli muuttuuko teksti pienemmäksi jos näppäät "CTRL" + "0"?
Mikäli zoomaa CTRL+/- tai 0  niin kuvat, laatikko ja tekstit pienenevät ja suurenevat siten että suhteet pysyvat samana. Eli ei vaikutusta ongelmaan. Mikäli avatar otetaan kokonaan pois, niin silloin linkki muuttuu refressin jälkeen käytettäväksi

Kirjoittelen näistä siksi että olen, ennen eläkkeelle jääntiäni, ollut vuosia ylläpitohommissa ja tiedän  että aina joskus saattaa ylläpidolle olla hyötyä tällaisista tiedoista. Tällaiset ongelmat eivät varsinaisesti juurikaan ole omaa käyttöäni haittaavia. Keksin yleensä aina jonkun kiertokonstin.  :) 

Edit: kirjoituserheitä ja jotain muuta pientä

ePa

Olikos jossakin vaihtoehto sille ettei foorumi heitä automaattisesti ulos X ajan kuluttua? Vanhassa piti laittaa täppä kirjautuessa ettei joudu ulostetuksi, jos on passiivinen liian kauan.

Quality

Lainaus käyttäjältä: ePa - 02.01.13 - klo:18:50
Olikos jossakin vaihtoehto sille ettei foorumi heitä automaattisesti ulos X ajan kuluttua? Vanhassa piti laittaa täppä kirjautuessa ettei joudu ulostetuksi, jos on passiivinen liian kauan.

Kun valitset sen varsinaisen "Kirjaudu sisälle" vaihtoehdon poikittain olevasta valikosta - eli ei aivan yläreunasta - siellä on vaihtoehto: "Pysy aina kirjautuneena sisälle."
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jyri

Tapatalk tuntuu nyt toimivan, ainakin Tapatalk HDlla, mites Tapatalk käyttäjät toimiiko nyt teillä?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy