VAGarena.fi - SMF versio 2.0.3 otettu käyttöön

Aloittaja Jyri, 28.12.12 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 31.12.12 - klo:20:36
Paha71:n avatarille uuden vuoden erityisekstraboonus kehut!!! ;D Vain sana "sport" puuttuu...

Kiitän ! Vaikka OT:ksi meneekin...  :o  ;D

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.12.12 - klo:20:58
Jos vaihtaa viestien järjestyksen toisinpäin, niin noin siinä näyttää käyvän. Viestejä kuitenkin luulisi olevan sama määrä lajittelusta huolimatta, joten jotain ongelmaa tuossa laskulogiikassa lienee.

Minulla on AINA ollut järjestys sama...  ::)  Check, check, and check one more time...  :P
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Quality

No, joko ratkaisitte ongelman? Härifrån tvättas ....
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:21:10
Minulla on AINA ollut järjestys sama...  ::)  Check, check, and check one more time...  :P

Jos sun järjestys on uusin viimeisenä, niin postauksesi nro = 210 ja tämän postin numeron 211 (Quality ehti väliin, eli 212). Mutta kun kääntää listan toisinpäin, niin homma muuttuu, eli laskennassa joku sokkaa... Eiköhän se Quality kerro, kun saa tuon autonvaihtopohdiskelu-topicin kahlattua helmitaulun kans läpi (tämä lienee vasta 2. varoitus) ;)

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:21:12
No, joko ratkaisitte ongelman?

Nyt mennee OT:ksi, nyrkkeilykehäksi, tai peräti banniksi. V***AKO minulta kysyt, sinä se tässä "yleisvalvoja" olet !!!  ???  ;D

Tuo screenshotti oli loud and clear miten se minulla näkyy...  ::)

Ironic32

Palatakseni aiheeseen: Ongelma johtuu siitä, että jos profiilista valitsee viestien näyttämisen uusin ensimmäisenä, niin forumin softa tulkitsee alkuperäisen aloitusviestin vastaus nro:ksi 1 ja jos taas viestien järjestys on oletus (=uusin viimeisenä), niin alkuperäinen aloitusviesti on vastaus nro 0, joka sinänsä on oikea tapa.

Eli forumin bugi.

Quality

Vastaus on OIKEIN!
Kuitataan varoitukset  8)
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.12.12 - klo:21:13
Jos sun järjestys on uusin viimeisenä, niin postauksesi nro = 210 ja tämän postin numeron 211 (Quality ehti väliin, eli 212).

Joo, me ollaan synkronissa, mutta olisi kiva tietää miten muille palstalaisille näkyy tuo ed. sivulle postaamani screenshotin viestit threadin sivusta #6...  :)

Quality

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:21:23
Joo, me ollaan synkronissa, mutta olisi kiva tietää miten muille palstalaisille näkyy tuo ed. sivulle postaamani screenshotin viestit threadin sivusta #6...  :)

No ne näkyvät juuri siten kuin heidän valitsemansa viestien järjestys ohjaa.

Olisi muuten kiinnostava tietää, miten moni on valinnut tuon käänteisen järjestyksen, jota itse käytän.

Leben und leben lassen.

Jonde

Tälläiseen ilmoitukseen törmää usein kun lähettää viestiä.
"Wrong value type sent to the database. Array of integers expected. (quoteids)"
ja ihan uusin seamonkey/winxp käytössä.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 31.12.12 - klo:22:31
Tälläiseen ilmoitukseen törmää usein kun lähettää viestiä.
"Wrong value type sent to the database. Array of integers expected. (quoteids)"

Samanlaisen viestin sain kerran itsekin tänään. Ja se oli ainoa kerta.

Leben und leben lassen.

DyyD

Zeta

Hieman tuntuu silmällä kestän tottua tähän uuden layout:n värimaailmaan.. Vanha yksinkertaisuudessaan jotenkin toimi paremmin. Lisäksi, Jotenkin tuntuu että mobiililaitteilla sivujen lataaminen kestää pitempään kuin aikaisemmin.

VW Passat 3c Variant 2.0TDI 4Motion.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Neppis - 31.12.12 - klo:16:29
Onko fonttikoko sama tällä uudella softalla, kuin oli vanhallakin? Mielestäni tekstit näyttävät pienemmiltä. Tällä Nexuksen 7" ruudulla kyynäretäisyydeltä luettuna leipäteksti on vielä luettavaa, mutta lainauksia saa jo tosissaan tihrustella.

Olen kanssa samaa mieltä, että fonttikoko on pienentynyt.
Onko mitään helppoa keinoa että fontit saisi automaattisesti suurennettua koskemaan vain tätä sivustoa?
Ihan normi tietsikkanäytölläkin kaipaisin hieman isompaa fonttia.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Quality

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 01.01.13 - klo:09:01
Olen kanssa samaa mieltä, että fonttikoko on pienentynyt.
Onko mitään helppoa keinoa että fontit saisi automaattisesti suurennettua koskemaan vain tätä sivustoa?
Ihan normi tietsikkanäytölläkin kaipaisin hieman isompaa fonttia.

Pistetään korvan taakse. Itsekin pidän asiaa tärkeänä. (Arial) Yksi vaihtoehto on kokeilla viestivalikosta löytyviä eri tekstityyppejä ja määritellä oletusfontti uudelleen. (Impact) Kokeilla voin itsekin, pysyvästä määrittelystä en vielä osaa sanoa. (Verdana)

Vielä näyttää löytyvän lisää vaihtoehtoja. (Georgia) Entä sitten tämä? (andale mono) Tai tämä? (Trebuchet ms)

Yksinkertaisinta olisi suurentaa vain fonttikokoa, esim. näin. Olikohan nykyinen 10 pistettä? Kokeilemalla selviää. Luulisin, että 11 p voisi olla sopiva.

Leben und leben lassen.

Quality

Kuten äskeisestä koeviestistä näkyy, on aika helppo valita tekstityyppi, joka on ylipäätään mahdollinen. Jos nykyistä 10 pisteen Verdanaa suurennetaan yhdellä pisteellä, voisi lopputulos olla optimaalinen. Kokemuksesta vain tiedän, että tässäkään kaikkien mielipiteet eivät kohtaa, joten edelleen, pistetään harkintaan.

Leben und leben lassen.

Arcca

Lainaus käyttäjältä: Quality - 01.01.13 - klo:09:15
Kuten äskeisestä koeviestistä näkyy, on aika helppo valita tekstityyppi, joka on ylipäätään mahdollinen. Jos nykyistä 10 pisteen Verdanaa suurennetaan yhdellä pisteellä, voisi lopputulos olla optimaalinen. Kokemuksesta vain tiedän, että tässäkään kaikkien mielipiteet eivät kohtaa, joten edelleen, pistetään harkintaan.

Jep tuo yhden pisteen kasvatus olisi minulle hyvä. Nykyinen fonttityyppi on ok. Hoksasin että selaimen zoomaus toimii aika näppärästi (ctrl+), se on ehkäpä ihan ok minulle alkavasta ikänäöstä kärsivälle jos enemmistö on ihan tyytyväinen nykyiseen fontin kokoon.

VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Quality

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 01.01.13 - klo:09:25
Jep tuo yhden pisteen kasvatus olisi minulle hyvä. Nykyinen fonttityyppi on ok. Hoksasin että selaimen zoomaus toimii aika näppärästi (ctrl+), se on ehkäpä ihan ok minulle alkavasta ikänäöstä kärsivälle jos enemmistö on ihan tyytyväinen nykyiseen fontin kokoon.

Juuri tuota selaimen zoomausta olen itsekin tottunut käyttämään. Mutta jos näyttö pitää säätää joka kerta erikseen VAGarenaa varten, se ei ole tyydyttävä ratkaisu.

Leben und leben lassen.

Kosti K Kelju

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 01.01.13 - klo:09:25
selaimen zoomaus toimii aika näppärästi (ctrl+), se on ehkäpä ihan ok minulle alkavasta ikänäöstä kärsivälle jos enemmistö on ihan tyytyväinen nykyiseen fontin kokoon.
Ikänäkö, täällä vaivaa myös vaikka en tunnusta  ;D
Varovaisen myönteisesti olen ottanut uudistuksen vastaan, kaikkeen tottuu aikanaan kun aikansa katselee. Käytettävyyteen tulleisiin uudistuksiin/parannuksiin en osaa ottaa sen paremmin kantaa.
Päivitetyssä versiossa ei ole mahdollista muokata foorumin ulkoasua vai enkö vain ole löytänyt sitä mahdollisuutta?

Tikka

Mistä te nuo viestien numerot saatte näkyviin. Nyt kävin jo asetuksetkin (pikaisesti) läpi enkä huomannut mitään asetusta tuon suhteen.

Juspe

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 01.01.13 - klo:09:55
Mistä te nuo viestien numerot saatte näkyviin. Nyt kävin jo asetuksetkin (pikaisesti) läpi enkä huomannut mitään asetusta tuon suhteen.

Ne numerot on tuossa topicin otsikon alla sopivasti piilossa  ;)

Quality

Leben und leben lassen.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Quality - 01.01.13 - klo:09:33
Juuri tuota selaimen zoomausta olen itsekin tottunut käyttämään. Mutta jos näyttö pitää säätää joka kerta erikseen VAGarenaa varten, se ei ole tyydyttävä ratkaisu.
Ei tarvitse säätää joka kerta, sehän jää "muistiin" selaimeen. Mun mielestä tekstin koko on oikein hyvä, oikeastaan ihan sama kuin ennenkin. En tiedä vaikuttaako mun adblock jotenkin, ehkäpä tekstialueella on enemmän tilaa sivusuunnassa  ???
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Quality

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 01.01.13 - klo:13:01
Ei tarvitse säätää joka kerta, sehän jää "muistiin" selaimeen. Mun mielestä tekstin koko on oikein hyvä, oikeastaan ihan sama kuin ennenkin. En tiedä vaikuttaako mun adblock jotenkin, ehkäpä tekstialueella on enemmän tilaa sivusuunnassa  ???

Tarkoitin sitä, että jos täällä tekstikoko on suheessa pienempi kuin muilla sivustoilla, joutuu säätämään joka kerta tänne erikseen. Mutta jos tämä on linjassa yleisen tason/koon kanssa, silloin ei ole ongelmaa.

Leben und leben lassen.

Mikko

Nyt kun tuo avatarkin on näköjään kokoa kärpäsenkakka (miksi toisilla on edelleen isommat?) niin eikös tuota käyttäjäpalkkia voisi vähän pienentää. Fonttejakin voisi siinä muuttaa pari luokkaa pienemmiksi ja nuo statuspallukatkin (nyypiö, konkari...) voisi olla pienemmät. Muutenhan täällä alkaa olla kaikki kohtuuhyvin kunnossa, estolistatkin saatiin näköjään päivityksen myötä. :)

Peräkylän Pertti

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.01.13 - klo:15:03
(miksi toisilla on edelleen isommat?)

Minulla on ainakin tällä sivulla kaikkien profiilikuvien leveys 65 pikseliä, niinkuin sinunkin kuvallasi.

Mikko

Nopeasti vilkaisemalla ainakin käyttäjillä skula, eGetin, Zaasa, pokkus ja Karvis on 100 px leveät kuvat. :o

Quality

Minulla näkyy Karviksen kuva, skulan ei ::)

Leben und leben lassen.

Mikko

Tuleekohan noi sitten vielä jostain välimuistista.

Peräkylän Pertti

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 01.01.13 - klo:15:13
Nopeasti vilkaisemalla ainakin käyttäjillä skula, eGetin, Zaasa, pokkus ja Karvis on 100 px leveät kuvat. :o

Katsoin myös, eli ainakin Skulalla, Karviksella ja Erkalla oli 100 pikselin levyiset kuvat, mutta Skulan kuva katosi kokonaan, kun sivun päivitti, mutta muiden koko ei muuttunut.

Levjsa

Nuo Mikon mainitsemat statuspallukat voisi tosiaan olla hieman pienemmät. Minulla näkyy monen avatarkuvan kohdalla sininen neliö, jonka sisällä valkoinen kysymysmerkki (uusin Safari).

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy