VAGarena.fi - SMF versio 2.0.3 otettu käyttöön

Aloittaja Jyri, 28.12.12 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

Tikka

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:19
Nyt täytyy myöntää että harvinaisen läpinäkyvä on sunkin ava...
Häh, eihän minulla edes ole mitään avataria asetettukaan.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 31.12.12 - klo:17:22
Häh, eihän minulla edes ole mitään avataria asetettukaan.
Mitäs meitä sitten täällä kiusaat, kun ongelman tiedät  :D
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Tikka

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:25
Mitäs meitä sitten täällä kiusaat, kun ongelman tiedät  :D
Ero on siinä, että heillä joilla ei kuvaa ole, sitä ei ole, mutta aiemmin mainitsemillani käyttäjillä näkyy ruutu, jossa on rasti.  ;)

Quality

A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:17:21
En pyydä erityiskohtelua, vaan saman, minkä kaikki muutkin saavat ;). Eli pistät vaan kiltisti uuden profiilikuvan paikoilleen, muuta en toivo.
Laitoin sitten uuden kuvan lipaston päälle, en kyllä ymmärrä mikä vika vanhassa oli mutta tapojeni vastaisesti tein kerrankin niinkuin pyydettiin  :)
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

tsiih

Quality

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 31.12.12 - klo:17:26
Ero on siinä, että heillä joilla ei kuvaa ole, sitä ei ole, mutta aiemmin mainitsemillani käyttäjillä näkyy ruutu, jossa on rasti.  ;)

No jopas näkyy monella tavalla. Mikä selain?
Voisitko sinäkin, Tikka, tehdä palveluksen ja lisätä itsellesi jonkin profiilikuvan? Silloin alkaisi selvitä, näkyvätkö uudet, lisätyt kuvat kaikilla.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Quality

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:27
Jos monty python-kuvilla saa pusuja niin...

... tällä kertaa en ole kovin kranttu - mikä tahansa kelpaa, kunhan näen, että se näkyy ;).

Leben und leben lassen.

Tikka

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:17:28
No jopas näkyy monella tavalla. Mikä selain?
Voisitko sinäkin, Tikka, tehdä palveluksen ja lisätä itsellesi jonkin profiilikuvan? Silloin alkaisi selvitä, näkyvätkö uudet, lisätyt kuvat kaikilla.
Explorer selaimena.

Noniin, näkyykö kuva?

Quality

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 31.12.12 - klo:17:30
Explorer selaimena.

Noniin, näkyykö kuva?

Kiitos - kyllä näkyy! Taitaa tosiaan olla niin, että pitää tehdä jotain kuvalle, että se tulee selaimellani näkyviin.

Leben und leben lassen.

Paha71

Testi: laitoin itselleni avattaren, näkyykö..?  :)  8)

OT: Miten teillä joillain on vanhat versiot Firefoxista käytössä?  :o  ;D Minulla Firefox päivittää itsensä ihan oletuksena, nyt siis käytössä v18.0.  :P
Ex-VAG: Golf IV Variant 1.9 TDI A & Touran 2.0 TDI DSG

Quality

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:17:35
Testi: laitoin itselleni avattaren, näkyykö..?  :)  8)

OT: Miten teillä joillain on vanhat versiot Firefoxista käytössä?  :o  ;D Minulla Firefox päivittää itsensä ihan oletuksena, nyt siis käytössä v18.0.  :P

Hyvin näkyy - kiitos! Firefoxin versiosta ks. viesti 176.

Leben und leben lassen.

Filixon

Jos haluaisin vähän suurentaa avatar-kuvaani, Mustia ja sen veljeä, miten suurentaminen tapahtuisi?
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:17:48
Hyvin näkyy - kiitos! Firefoxin versiosta ks. viesti 176.

No jääköön mokoma siihen.  ;D Ja tarkoitit varmaan viesti #175...  ;)

Quality

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:18:13
No jääköön mokoma siihen.  ;D Ja tarkoitit varmaan viesti #175...  ;)

Minulla viesti 175 on tsiih:n kirjoittama ja 176 omani? Sillä, että olen valinnut viestien järjestykseksi vanhemmasta uudempaan eli alhaalta ylös, ei pitäisi olla vaikutusta.

Leben und leben lassen.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Filixon - 31.12.12 - klo:18:07
Jos haluaisin vähän suurentaa avatar-kuvaani, Mustia ja sen veljeä, miten suurentaminen tapahtuisi?

Tällä hetkellä kuvan maksimileveys / korkeus uusille kuville on rajattu 65 pikseliin. Aikomuksena olisi muokata sallittua kokoa hieman isommaksi.

Peräkylän Pertti

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:12
Miksi sulla noin vanha versio?
Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:17:15
Jaa-a. Tämä on työkone, ja työpaikan updatet on ohjattu sieltä käsin.
Off topiccia nyt vähäsen, mutta eikös Firefoxista ole tuollainen pitkän elinkaaren versio, joka on juurikin yrityksille jne. suunnattu. Kyseessä voi olla tällainen.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:18:18
Minulla viesti 175 on tsiih:n kirjoittama ja 176 omani? Sillä, että olen valinnut viestien järjestykseksi vanhemmasta uudempaan eli alhaalta ylös, ei pitäisi olla vaikutusta.

Minulla ainakin viesti #175 on Sinun postaamasi, ja #176 jäsen Tikkan postaama..?

Quality

Lainaus käyttäjältä: Peräkylän Pertti - 31.12.12 - klo:18:24
Off topiccia nyt vähäsen, mutta eikös Firefoxista ole tuollainen pitkän elinkaaren versio, joka on juurikin yrityksille jne. suunnattu. Kyseessä voi olla tällainen.
Kiitos tästä tiedosta - luultavasti kyse on juuri tuosta versiosta.

Leben und leben lassen.

Quality

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:18:26
Minulla ainakin viesti #175 on Sinun postaamasi, ja #176 jäsen Tikkan postaama..?

Tikan viesti on minulla jo 177 ;)

Leben und leben lassen.

Paha71

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:18:29
Tikan viesti on minulla jo 177 ;)

Merkillistä ? Ylläpito, valistunut arvaus miksi näin ??  :o

Emil Eagle

Tänään päivällä minäkin huomasin lähes kaikkien avatarien puuttuvan. Qualityllä oli uusi ja sitten jollakulla muulla. Päättelin että kuva pitää ladata uudestaan, joten vaihdoin omanikin.

Yläbannerin baana on nykyään lähes tyhjä, vain yksi auto tunnelin toisella puolella :)
Kiitokset mukavasta foorumista.

Filixon

Lainaus käyttäjältä: Filixon - 31.12.12 - klo:18:07

Omaani lainaten... palautin edellisen avatar-kuvani. Tuskin Mustin velipoika pahastuu, vaikka hän ei kuvassa näy. Hyvä kissa sekin... :)
Meidän Musti on karjalankarhukissa.

Cyclic Stig

Paha71:n avatarille uuden vuoden erityisekstraboonus kehut!!! ;D Vain sana "sport" puuttuu...
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Paha71 - 31.12.12 - klo:18:37
Merkillistä ? Ylläpito, valistunut arvaus miksi näin ??  :o
Jos vaihtaa viestien järjestyksen toisinpäin, niin noin siinä näyttää käyvän. Viestejä kuitenkin luulisi olevan sama määrä lajittelusta huolimatta, joten jotain ongelmaa tuossa laskulogiikassa lienee.

Quality

Leben und leben lassen.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:21:01
Ok - tuota vähän arvelinkin.

Nyt vain Quality laskemaan yksitellen, että missä menee vikaan ;)

Quality

Lainaus käyttäjältä: Ironic32 - 31.12.12 - klo:21:02
Nyt vain Quality laskemaan yksitellen, että missä menee vikaan ;)

Taidan ottaa jonkun lyhyen viestiketjun, jonka kanssa on helpompi testata, jos järjestyksen vaihtaa (jossa lukemat taatusti stemmaavat ;)).

Leben und leben lassen.

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:21:05
Taidan ottaa jonkun lyhyen viestiketjun, jonka kanssa on helpompi testata, jos järjestyksen vaihtaa (jossa lukemat taatusti stemmaavat ;)).

Tuossa on lyhyt ketju: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2480.0

;)

Quality

Tämä on Ironic32:lle 1. varoitus - kolmesta tulee b a n .... a :P

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy