VAGarena.fi - SMF versio 2.0.3 otettu käyttöön

Aloittaja Jyri, 28.12.12 - klo:12:29

« edellinen - seuraava »

Bisti

Pitäisikö tapatalkin toimia? Itselläni ei ainakaan futaa  :(
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...

VW ID.4 Pro Performance 150kW 2021
VW Caddy Maxi 1.4 TSI 96kW Trendline Business -19
VW Golf 1.5 eTSI 110kW First Edition -20 (ex)
Seat Leon ST FR 1.4 TSI 110kW -16 (ex)
Seat Exeo 2.0 TDI CR 105 kW Style -12 (ex)
VW Polo 1.2 TSI 66 kW Comfortline -14 (ex)
Touran 1.6 75 kW Conceptline -07 (ex)
Jetta 1.6 75 kW Comfortline -06 (ex)
Skoda Fabia Combi 1.4 74 kW (ex)

vkjoki

^ Tapatalk ei toimi vielä, mutta päivittäjät ovat kertoneet sen olevan työlistalla.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

Ironic32

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:10:08
Ongelmana on, että auto ja samalla sen merkki ei ole ikuinen. En ole "päiväperhonen" enempää auton kuin fooruminkaan valinnassa, mutta tässä on hiukan "muna - kana" -ongelma. Pitääkö häipyä foorumilta, jos merkki vaihtuu, tai onko pakko vaihtaa konsernin sisällä ellei halua lentää ulos sivustolta?

Lisäksi tuota BMW / Volvo -asiaa on pääsäntöisesti kahdessa aiheessa. Muita aiheita löytyy vajaat 8000 kpl. Rohkenen siis väittää, että tuota Off Topicin jargonia on huomattavasti enemmän kuin pelkästään muista merkeistä keskustelua.

Ja kuinka rajoittunut autoforum pitää olla, jos siellä ei saa muista merkeistä keskustella? Onko täysin kiellettyä vertailla edes ominaisuuksia muihin merkkeihin, vai pitääkö heti antaa bannia tuollaiselle käyttäjälle?

Jos joku valitsee automerkkinsä jonkin forumin perusteella, niin se hänelle sallittakoon. Myös merkkiuskollisuus on sallittua, mutta turhan fanaattinen ei kannata olla.

DyyD

Keneltä muuten voi pyytää viestin poistoa johon ei ole itsellä kirjoitusoikeuksia enää?

Ja saan edelleen kokoajan noita virheilmoituksia, joista hieman aikasemmin kirjoitin.

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 31.12.12 - klo:10:21
Keneltä muuten voi pyytää viestin poistoa johon ei ole itsellä kirjoitusoikeuksia enää?

Ja saan edelleen kokoajan noita virheilmoituksia, joista hieman aikasemmin kirjoitin.
Mulle  kanssa pukkas virheilmoa tässä aiemmin.

Quality

LainaaKeneltä muuten voi pyytää viestin poistoa johon ei ole itsellä kirjoitusoikeuksia enää?

Keneltä tahansa valvojalta, joka sitten harkitsee, onko poistamiseen aihetta. Asiattomia viestejä joudutaan aina silloin tällöin poistamaan, samoin sellaisia myynti-ilmoitusviestejä, joiden kohde on myyty, tuplaviestejä, joissa on sama sisältö sekä tyhjiksi jostain syystä jääneitä viestejä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 31.12.12 - klo:10:04
Juuri näin, komppaan tätä ideaa. Olen aika kohtuullisen varma omien kokemuksieni kautta että tällä saadaan kerättyä jopa hyvin rahaa, jää myös ylläpitäjille hieman palkkaakin.

Myös "fanituotteet" on hyvä lisä. Esimerkiksi vagarena tarra 2 eur, tai vagarena tarra sekä tue toimintaa 2.5eur. Vaihtoehtoja on monia.

Mikä järki tuollaisessa monimutkaistamisessa? Homma selvästi toimii nyt ylläpitoa tyydyttävästi mainoksilla?

Minulla on taas kovin huonot kokemukset noista lahjoituksista, ne ei pidemmän päälle ole toimineet ja internetissä jostain maksaminen on aika monelle täysin vieras ajatus.

Mutta minä en tästä tämän enempää jauha, kun tämä ei meille ilmaista palvelua käyttäville edes mitenkään kuulu. Sen vielä sanon, että ellen nyt ihan väärin tämän sivuston liikennemääriä arvioi niin tuo zonerin suurin webhotelli käy aika nopeasti pieneksi.

Quality

Lainaaellen nyt ihan väärin tämän sivuston liikennemääriä arvioi niin tuo zonerin suurin webhotelli käy aika nopeasti pieneksi.

Niinhän se on.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Jonde

Kannattaa kääntyä nebulan puoleen, siellä ovat aina ymmärtäneet autoharrastajia ja tukeneet foorumeita.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:10:08
Ongelmana on, että auto ja samalla sen merkki ei ole ikuinen. En ole "päiväperhonen" enempää auton kuin fooruminkaan valinnassa, mutta tässä on hiukan "muna - kana" -ongelma. Pitääkö häipyä foorumilta, jos merkki vaihtuu, tai onko pakko vaihtaa konsernin sisällä ellei halua lentää ulos sivustolta?

Onhan se selvää että osa fanaattisimmista vag-ihmisistä inhoaa ei-vag-autoja (ja niiden kuskeja) ja toivottaisivat tervemenneiksi, mutta tosiaan se merkki voi vaihtua lopulta sitkeimmälläkin kaverilla. Tai sitten joku voi palata taas vagiin. Koska monimerkkisyys on teemana mielestäni toiminut erinomaisesti täällä, miksei nimeä voisi muuttaa vaikkapa AutoAreenaksi? (taisin sohaista muurahaispesää....)

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 31.12.12 - klo:13:30
Kannattaa kääntyä nebulan puoleen, siellä ovat aina ymmärtäneet autoharrastajia ja tukeneet foorumeita.
Kiitos vinkistä, tosin neuvottelut on jo aika pitkällä kahden toimittajan kanssa, eiköhän niistä jomman kumman kanssa päästä kohtuu diiliin.

Taky

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 31.12.12 - klo:03:10
Nyt ainakin etusivulla viimeisten viestien listauksessa olevat aiheiden otsikot ovat boldattuna.

Juu,, kun vielä olisi  Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit. listauksessa jota aktiivisesti tulee käytettyä.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

VAG!

On kyllä ihme ulinaa mainoksista. On niin tyypillistä suomalaista mentaliteettia kuin olla ja voi.

Mä aina välillä klikkailen noita mainoksia, ihan vain sen takia, että se on helppo ja konkreettinen tapa auttaa foorumin ylläpitoa. Ei niissä mitään kiinnostavaa ole, mutta klikkailen silti ja suljen ikkunan heti perään.

Ehkä tämä on vain sitä modernia MINÃ,,, MINÃ,,, MINÃ,, kulttyyria, missä ei muuta tehdä kuin valiteta.

Ja itse aiheesta sen verran, että käyttäjien blokkausmahdollisuus oli kyllä erittäin tervetullut lisä. Siitä on paljon apua meikäläiselle, kun välillä tulee nielaistua syötti vähän liian helpolla ;)

mremonen

Lainaus käyttäjältä: Jonde - 31.12.12 - klo:13:30
Mulla ei valitettavasti Nebulasta ole kovin hyvää kokemusta. Juuri siirsin omat sivuni sieltä pois neljän vuoden asiakkuuden jälkeen. Ainakaan yksityisasiakkaalle palvelut eikä hinnoittelu ollut tätä päivää. Mutta tämä on menossa nyt jo OT:ksi.

Tsemppiä ja Hyvää Uutta Vuotta modeille, tämä(kin) harrastus käy aina välillä työstä.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Neppis

Lainaus käyttäjältä: Cyclic Stig - 30.12.12 - klo:22:49
Yksi parannus on myös se, että nyt Safarikin tajuaa jättää kirjautumistiedot muistiin. Ei kyllä edes kysynyt lupaa... Aiemmin Safarilla kirjautuessa on pitänyt näpytellä käyttis ja salasana joka kerta erikseen. Tai siis jos ihan tarkkoja ollaan, niin edelleenkään tuon yläpalkin "kirjaudu"-linkin kautta Safari ei syötä noita kirjautumistietoja automaattisesti. Sen sijaan etusivun oikean yläkulman kirjautumispalkin näyttää Safari tunnistavan ja täyttävän käyttiksen & salasanan siihen automaagisesti. Hyvä juttu. :)

Tulipas epäselvä sepostus...

Edit; Nexus7 tabletilla (chrome) pelaa kanssa siinä missä vanhakin versio. Chrome ei valitettavasti tunnista kirjautuessa kuin kohdan "käyttäjätunnus". Salasanan joutuu syöttämään aina erikseen. Näin oli jo vanhalla kin alustalla.

Mulla Mac:ssä Safari on aina ollut suoraan sisäänkirjautuneena, sekä uudella että vanhalla foorumisoftalla. Sama juttu myös tämän Nexus 7:n Chromen kanssa.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Neppis

Onko fonttikoko sama tällä uudella softalla, kuin oli vanhallakin? Mielestäni tekstit näyttävät pienemmiltä. Tällä Nexuksen 7" ruudulla kyynäretäisyydeltä luettuna leipäteksti on vielä luettavaa, mutta lainauksia saa jo tosissaan tihrustella.
A6 Sedan 3.0 TDI 150kW quattro S-tronic -12
Ex: A6 Sedan 2.0 TFSI 125kW multitronic -07

Emil Eagle

Joskus ihmettelemäni hiiren rullan sutimisongelma katosi tämän päivityksen myötä, mainiota.

Uusi ongelma on puhelimessa Opera Minillä selatessa sivun leveyden jaottuminen profiili-, leipäteksti- ja mainospalstojen kesken. Profiilikentät saavat leveämmän osuuden kuin itse viesti, vierittämistä riittää. Tämän selaimen käyttäjänä lienen yhden käyttäjän vähemmistössä, joten en odota korjautumista kuin sattumalta :)

Hyvää työtä silti.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Quality

Ihan testikysymyksenä: Miten teillä näkyvät avatar-kuvat? Minulla näkyvät tällä sivulla vain Emil Eaglen, Jyrin, Peevelin, oma, LuppaKorvan  ja Ironic32:n kuvat, ei muiden. Selaimena Firefox 10.0.11.

Leben und leben lassen.

tsiih

Kaikki näkyy ja toimii hienosti (paitsi se tapatalk). Selain Firefox 17.0.1
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Wekotin

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:16:40
Ihan testikysymyksenä: Miten teillä näkyvät avatar-kuvat? Minulla näkyvät tällä sivulla vain Emil Eaglen, Jyrin, Peevelin, oma, LuppaKorvan  ja Ironic32:n kuvat, ei muiden. Selaimena Firefox 10.0.11.

Mulla ei näy Firefox 17.0.1.

KingMo

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:16:40

Mulla avatar oli "pudonnut pois päältä". Lisäsin manuaalisesti tänään.
Skoda Octavia RS 2.0 TSI 2014
Ford Mustang Boss 302 1970 ratapäiväkimppaprojekti

tsiih

Onko teillä firefoxissa joku teema? Voisiko se vaikuttaa? Itse laitoin vakioteeman, kun ilmeni vieritysongelmia viimeisimmän ff:n päivityksen jälkeen.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Wekotin

Lainaus käyttäjältä: KingMo - 31.12.12 - klo:16:48
Mulla avatar oli "pudonnut pois päältä". Lisäsin manuaalisesti tänään.

Näköjään joo hävinnyt tuolta profiilisivulta.

Quality

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:16:45
Kaikki näkyy ja toimii hienosti (paitsi se tapatalk). Selain Firefox 17.0.1

Ei näy sinunkaan profiilikuvasi.

Leben und leben lassen.

tsiih

Näkyypäs  ;D Miksi sulla noin vanha versio?

Quality

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:12
Näkyypäs  ;D Miksi sulla noin vanha versio?

Jaa-a. Tämä on työkone, ja työpaikan updatet on ohjattu sieltä käsin. Noh, jos koneeni valikoi kuvia, niin toivottavasti kuorii "kermat päältä" ;D.

Tehdäänpä, tsiih, sellainen testi että vaihdat profiilikuvasi, josko sitten alkaisi kelvata. Sinähän tunnetusti rakastat (myös) profiilikuvien vaihtoa ;).

Leben und leben lassen.

Tikka

Käyttäjien Neppis ja Bisti avatarit eivät näy minulla, kaikken muiden (tällä sivulla olevien viestien lähettäjien) kuvat näkyvät.

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Quality - 31.12.12 - klo:17:15
Jaa-a. Tämä on työkone, ja työpaikan updatet on ohjattu sieltä käsin. Noh, jos koneeni valikoi kuvia, niin toivottavasti kuorii "kermat päältä" ;D.

Tehdäänpä, tsiih, sellainen testi että vaihdat profiilikuvasi, josko sitten alkaisi kelvata. Sinähän tunnetusti rakastat (myös) profiilikuvien vaihtoa ;).

Jos sinua oikein ahdistaa voin laittaa profiilikuvani spostissa ;) ;D
Onko toivomuksia mistä päin profiili, vasen, oikea, pää, kokovartalo?

:D

Onkohan noi kuvat mulla jossain välimuistissa yms. (Ei niin mun heiniä nää jutut...)

tsiih

Lainaus käyttäjältä: Tikka - 31.12.12 - klo:17:17
Käyttäjien Neppis ja Bisti avatarit eivät näy minulla, kaikken muiden (tällä sivulla olevien viestien lähettäjien) kuvat näkyvät.
Nyt täytyy myöntää että harvinaisen läpinäkyvä on sunkin ava...

Quality

Lainaus käyttäjältä: tsiih - 31.12.12 - klo:17:18
Jos sinua oikein ahdistaa voin laittaa profiilikuvani spostissa ;) ;D
Onko toivomuksia mistä päin profiili, vasen, oikea, pää, kokovartalo?
:D
Onkohan noi kuvat mulla jossain välimuistissa yms. (Ei niin mun heiniä nää jutut...)

En pyydä erityiskohtelua, vaan saman, minkä kaikki muutkin saavat ;). Eli pistät vaan kiltisti uuden profiilikuvan paikoilleen, muuta en toivo.

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy