VW Polo Classic -00 naputus jostain???

Aloittaja Lokero, 09.12.12 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

Lokero

Morjesta. Ihme naputus kuuluu satunnaisesti tämmöisen osan alta:



Mikä osa on kyseessä ja mikä vaivaa autoa ? Autoinsinööri kun en ole, niin kysellään täältä apuja :)

tsiih

En ole insinööri minäkään mutta jos asentajan vastaus kelpaa niin tuo on aktiivihiilisäiliö magneettiventtiileineen ja sen kuuluu pitää napsuvaa ääntä.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Lokero

Homma selvä  ;D ;D
Mitä tököttiä suosittelette käyttämään venttiilivarren nostimien puhdistamiseen ?

tsiih

2 putelia forte motor flushia vanhaan öljyyn ja pullo top end treatmenttia uuden joukkoon.
Enkä minä hurjan luantoni tähren päätäni alaha paina, iloonen ja irti maasta meinaan olla aina.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy