Seat Leon FR DSG 2007 Emocion Red ja TSW Nürburgring (bronze, forged)

Aloittaja Tuukka, 15.10.12 - klo:21:34

« edellinen - seuraava »

Tuukka

Edit: nyt MYYNNISSÃ,,:
http://www.nettiauto.com/seat/leon/5896221

Elikkäs ekana postauksena oma FR, johon tuli hommattua törkykeveät TSW:n takovanteet. Painoa 8.6 kg/kpl koossa 18x8 :)

Lisäksi Eibachin Sport-Kit.

Ja rekkarivaloiksi vaihdettu Japanin LED:it :)

Pari kuvaa:

Norjasta:

Helsingistä:

teemur

Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

ePa

Cyclic Stig

Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

Tuukka

sakal83

Mahdoitko kuvata tossa ekassa kuvassa nyt autoa?  ;) Kuvat pienemmäksi olis jees. Auto näyttää hyvältä!
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: sakal83 - 15.10.12 - klo:21:43
Mahdoitko kuvata tossa ekassa kuvassa nyt autoa?  ;) Kuvat pienemmäksi olis jees. Auto näyttää hyvältä!

Toi koikkelehtija on vaimo joka oli Norjassa reissukaverina, eli kaks kärpästä yhdellä iskulla :)

Kasis

Nice, siis toi sun auto. ::)  ;D
Ainakin parissa ekassa kuvassa ei näy autoa(si) laisinkaan (mobiililaitteella).  ;)
Scirocco & VI Golf Variant

teemur

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 15.10.12 - klo:21:44
Tänks! :)

On mun mielestä valittu vanteen malli ja koko + madallus just eikä melkeen oikeen  :)
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: teemur - 15.10.12 - klo:21:54
On mun mielestä valittu vanteen malli ja koko + madallus just eikä melkeen oikeen  :)

8) *respect!*

Tuukka

Suvikumit on muuten Vredesteinin Ultrac Sessantat 225/40-18.

Voin suositella, aivan törkeen hyvät rillat. Hiljaset, tuntuu kestävän ja pitoa on kuivalla ja märällä.

Camskillistä alle 100£/kpl :)

Timpe85

Hieno Seatti! Olin suunnitellu samoja vanteita omaan Golffiin, en tiennytkään että ne on noin kevyet. Aina parempi.  :)
Audi A3 8Y 40TFSIe

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Timpe85 - 15.10.12 - klo:22:12
Hieno Seatti! Olin suunnitellu samoja vanteita omaan Golffiin, en tiennytkään että ne on noin kevyet. Aina parempi.  :)

On kevyet, about luokkaa OZ Ultraleggera. Kaikin puolin tyytyväinen noihin :)

Kiviharju

Hyvältä näyttää Leon jo pienilläkin muutoksilla, eihän auto melkein muuta tarvitse kuin hienot vanteet ja madalluksen :D
Iltakuvista päätellen sitä on jaksettu "vähän" puunatakkin ;)
Audi A4 Allroad quattro -17

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Kiviharju - 15.10.12 - klo:22:16
Hyvältä näyttää Leon jo pienilläkin muutoksilla, eihän auto melkein muuta tarvitse kuin hienot vanteet ja madalluksen :D
Iltakuvista päätellen sitä on jaksettu "vähän" puunatakkin ;)

Joo, ihan perus Sonaxin joku nanovaha.

Zainoa käytin aikoinaan Volvossa, mutta sitä ei enää Suomessa myydä. Pitää tilata ennen talvea. Zaino on... siis äärimmäisen hyvää :)

Ton-1

Kieltämättä tässäkin tapauksessa on tuo punaisen yhdistäminen tummanpuhuviin vanteisiin onnistunut t:toinen TSW:hen luottava vag-kuski  ;)  Kerran koeajanut tämmöisen värkin (joskin disuna), ei jäännyt muuta ku hyvä fiilis joskin hieman melulla höystettynä.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Peak

On kyllä hieno Leon. Törkeen hyvin istuu vanteet ja madallus.

nikob

Lainaus käyttäjältä: teemur - 15.10.12 - klo:21:39
Törkeen hieno!
+1
Maukkaan näköinen kokonaisuus, itsekin noita vanteita miettinyt ja jos noin kevyet niin kiinnostus nousi niitä kohtaan  :D
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 15.10.12 - klo:22:46
Kieltämättä tässäkin tapauksessa on tuo punaisen yhdistäminen tummanpuhuviin vanteisiin onnistunut t:toinen TSW:hen luottava vag-kuski  ;)  Kerran koeajanut tämmöisen värkin (joskin disuna), ei jäännyt muuta ku hyvä fiilis joskin hieman melulla höystettynä.

Keväällä mennään Tallinnaan melunpoistokäsittelyyn ;)

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: nikob - 15.10.12 - klo:22:59
+1
Maukkaan näköinen kokonaisuus, itsekin noita vanteita miettinyt ja jos noin kevyet niin kiinnostus nousi niitä kohtaan  :D

Tänks!

Itse tilasin DRW:n kautta. Oli selkeesti edullisempi kuin esim. Autotek (TSW:n virallinen jälleenmyyjä).

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 15.10.12 - klo:23:10

Itse tilasin DRW:n kautta.

Eli ulkolainen toimittaja ?

Omat tilasin n. vuosi sitten kotimaiselta jälleenmyyjältä, hinta oli mielestäni ok, joku toiselta saitilta oli kevään loppuessa kysässyt tarjousta ja oli kuulemma ollut 'karmiva', kenties kurssimuutosten takia ??

Koska Autotek on 'tukku' (?) niin ne pyytää mitä pyytää jotta jälleenmyyjät saisivat kauppoja aikaiseksi?
Member of a A(udi) & A(prilia) club

nikob

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 15.10.12 - klo:23:10
Tänks!

Itse tilasin DRW:n kautta. Oli selkeesti edullisempi kuin esim. Autotek (TSW:n virallinen jälleenmyyjä).
Noissa vanteissa varmasti hinta laatusuhde kohdallaan.
Onkos autoon tulevaisuudessa tulossa viellä jotain?
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Peak

Taskukeke

Lainaus käyttäjältä: Peak - 15.10.12 - klo:23:47
Mikä on kyseisten vanteiden ET?

Jostain netistä löysin arvoksi 45, en tiedä saako useammilla arvoilla mutta tuon ainakin löysin.  :)

Mikko

TSW:n sivujen mukaan varastokokoina 18" 5/112 jaolla löytyy:

TSW NURBURGRING 18x8.0 5/112 ET45 MATTE BRONZE ALLOY WHEELS   
TSW NURBURGRING 18x8.5 5/112 ET32 MATTE BRONZE ALLOY WHEELS
TSW NURBURGRING 18x9.5 5/112 ET40 MATTE BRONZE ALLOY WHEELS
TSW NURBURGRING 18x9.5 5/112 ET53 MATTE BRONZE ALLOY WHEELS

Itsekin tykkään kovasti noista vanteista, oli omalla listalla myös 19" kokoisina, mutta nuo ET:t eivät olleet Sciroccoon ihan täydelliset niin jäi hankkimatta.

Joens

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 15.10.12 - klo:23:27
Eli ulkolainen toimittaja ?

Omat tilasin n. vuosi sitten kotimaiselta jälleenmyyjältä, hinta oli mielestäni ok, joku toiselta saitilta oli kevään loppuessa kysässyt tarjousta ja oli kuulemma ollut 'karmiva', kenties kurssimuutosten takia ??

Koska Autotek on 'tukku' (?) niin ne pyytää mitä pyytää jotta jälleenmyyjät saisivat kauppoja aikaiseksi?

Ettei olisi kuitenkin Puotilassa toimiva Dr Wheel Goods. (http://drwheelgoods.fi/). Itse olen sieltä yhdet vanteet tilannut ja on kyllä toimiva putiikki.
Seat Leon 1.4TSI FR-Edition -12 (28.2.2012)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7564.0

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Joens - 16.10.12 - klo:08:32
Ettei olisi kuitenkin Puotilassa toimiva Dr Wheel Goods. (http://drwheelgoods.fi/). Itse olen sieltä yhdet vanteet tilannut ja on kyllä toimiva putiikki.

Jep, sama lafka :)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy