Audi A4 B8 MMI versiot

Aloittaja subbe, 17.09.12 - klo:09:06

« edellinen - seuraava »

subbe

Terve,

Hieman hämmennystä aiheuttanut MMI versiot. Kun olet kelannut tuolta Saksan maalta vaihtoehtoja, joita olisi tarkoitus lähteä keskiviikkona hakemaan, mutta pitäisi saada selvyys, että mitä eroa on eri MMI paketeilla?

Näytöissä löytyy kahta mallia ainakin, mitä itse olen katsonut eli tämä puna/musta ja sitten värillinen hieman isompi näyttö. Sitten ohjausnappuloiden määrä ja sijoittuminen eli pelkästään keskipanelissa tai sitten vaihdekepin ympäristössä. Tähän vaikuttanee se, että onko paketissa Navi ominaisuudet mukana vai ei?

Eli jos joku voi rautalangasta heittää nopeasti erot noiden välillä ja mistä erottaa?

Kiitos etukäteen

//V

Flat

tuolta saa asiaan hieman lisävalaisua

http://a6retrofit.tripod.com/articles/a4a5varusteet.html

Jutut näytöstä on ripoteltu valitettavsti hieman sinne tänne, mutta käytä vaikka hakua, niin MMI jutut löytää tuolta helposti.

rob-s

LainaaNäytöissä löytyy kahta mallia ainakin, mitä itse olen katsonut eli tämä puna/musta ja sitten värillinen hieman isompi näyttö. Sitten ohjausnappuloiden määrä ja sijoittuminen eli pelkästään keskipanelissa tai sitten vaihdekepin ympäristössä. Tähän vaikuttanee se, että onko paketissa Navi ominaisuudet mukana vai ei?

Saksassa kiteytetysti 4 vaihtoehtoa tarjolla (nimiä en tiedä kaikille versioille):

1)mmi basic pienellä puna näytöllä (concert radio/cd/sd muistikorttipaikka, ei navia, napit ilmastoinnin yläpuolella)

2)mmi basic 6,5" värinäytöllä (concert radio/cd/sd muistikorttipaikka, ei navia, napit ilmastoinnin yläpuolella)

3)mmi plus pienellä puna näytöllä (radio/cd, navilla, napit vaihdekepin luona)

4)mmi plus 7" värinäytöllä (radio/cd, navilla, napit vaihdekepin luona)
   tästä 2 versiota: MMI2 ja MMI3

Tarkemmat speksit voit lukea Flat:n linkistä
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

subbe

Tämä selvensi vallan mainiosti!

Kiitos

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 17.09.12 - klo:09:34
Saksassa kiteytetysti 4 vaihtoehtoa tarjolla (nimiä en tiedä kaikille versioille):

1)mmi basic pienellä puna näytöllä (concert radio/cd/sd muistikorttipaikka, ei navia, napit ilmastoinnin yläpuolella)

2)mmi basic 6,5" värinäytöllä (concert radio/cd/sd muistikorttipaikka, ei navia, napit ilmastoinnin yläpuolella)

3)mmi plus pienellä puna näytöllä (radio/cd, navilla, napit vaihdekepin luona)

4)mmi plus 7" värinäytöllä (radio/cd, navilla, napit vaihdekepin luona)
   tästä 2 versiota: MMI2 ja MMI3

Tarkemmat speksit voit lukea Flat:n linkistä

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy