Uusi A3 2011/12

Aloittaja Flat, 21.01.10 - klo:14:20

« edellinen - seuraava »

Turbo

Lainaus käyttäjältä: HoXXma - 14.09.13 - klo:20:22
Täytyy muistaa että kyseessä on AUTO jossa on 300 pollea, joten ei se tee kuin 75 heppaa pakoputki ??? Omaan silmään näyttää tosi räyhältä peliltä jonka takanatulijat varmasti noteeraavat.

Jätetään ne ovaaliputket vähän vaatimattomampiin malleihin ;D

Samoilla linjoilla, kyllähän tuollaisen peruskippoa tehokkaamman auton pitääkin näyttää räyhältä myös ulospäin, jotta siinä on jotain ideaa.

Tuomari

Joo jätetään ne hassuhauskat mehupillit siihen teiniräsään. Mitä enemmän putkia, sitä parempi.

Markku J

Minä arvostan enemmän tyyliä kun määrää. Tämäkin auto olisi enemmän asemansa mukainen Audin mallistossa, kun ei ammuttaisi yli. Tuollainen 4 -reikäinen perä ei mielestäni ole kaunis, vaan menee jotenkin liian lähelle teinituuningia minun asteikollani. Kun auto ei kuitenkaan ole mikään 8 -sylinterinen  ;).

Tuomari

Tää on just hyvä  ;D

Pekka T

Ne isot ovaaliputkenpäät tulee sitten kun mennään astetta ylöspäin, eli ovat RS:n tunnusmerkki.

Noissa kuvissa S3:n neljä putkenpäätä on vähän hassunnäköiset, mutta eilen näkemässäni S3:ssa ne
olivat tosi tyylikkään näköiset, eihän itse autoa oikeastaan muuten edes erota A3:sta.
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Lebis

Tulipa käytyä katselemassa uutta A3 Sedania, kun sattui paikallinen Audi liike pyörälenkin varrelle jäämään. Täytyy kyllä sanoa, että on luonnossa näpsäkän näköinen kulkupeli. Jossakin vaiheessa voisin harkita vaihtoa S3 Sedaniin. Onko jollakin tietoa milloin S3 Sedan olisi tulossa myyntiin?

VWonderman

Nuo neljä pakoputken päätähän on ollut jo kymmenkunta vuotta audin S-mallien tunnusmerkki, ja ovaalit päät taas on tosiaan varattu RS-malleille. Löytyyhän neljä vastaavaa päätä Skoda Superbistakin 2.0TSI ja V6-koneiden yhtedestä. ::)
Very Odd Looking Vehicular Object
(•_•)

Peeveli

Jumalauta tämä foorumihan on täynnä pelkkiä pakoputkimiehiä. Sairaan kieroutuneeksi on kansa kasvanut! Mikä siinä pakoröörissä niin helvetisti kiinnostaa?

Turbo

Onko tosiaan niin, että S3 malliin ei saa vetokoukkua ? ? ?

Näkyisi olevan teknisissä tiedoissa pelkkä viiva aisapainon kohdalla: Zul. Dachlast/Stützlast : 75/- kg

Tarviin harrastuksissa koukkua.

MoFFe

Monen näihin "sportti"autoihin ei saa koukkua  :-\
Itse luovuin esim Rä golfista sen takia, koska tarvitsin silloin enemmän sellaista autoa jossa on koukku ja enemmän tilaa.

Peeveli

Moffen aiemmin laittamien mustaa A3 sedania esittävien fotojen lisäksi tässä on yksi saksalaisen automyyntisivuston sedan kuvissa:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=238051670&asrc=st

Markku J

Värit ovat niin puhtaasti makuasioita, että voin vain omasta puolestani kommentoida. Minulle A3:ssa kolahtaa puna-musta yhdistelmä. Se tuo paremmin esiin korin muodot, kuin musta auto. Toisekseen mustan olen laittanut oman autotallin osalta "ei toivottujen värien listalle", kun se näyttää aina likaiselta ja häivyttää auton kauniita muotoja ja pokkauksia - ja näyttää hiusnaarmut niin helposti.

Tämä on nyt vanhan moninkertaista toistoa. Mutta on se briljantinpunainen (tai misano) mustilla listoilla vaan se minun lempiväri A3:een.

A3 voisi hyvinkin olla meidän Polon seuraaja, jos taloustilanne paranee. Tosin mitään erityistä tarvetta ei ole Poloa suurempaan vaihtaa, kun sillä ajaa vain 1+1 henkilön setti, ja auto miellyttää niin pääkäyttäjää kuin minuakin. ACT ja kuivakytkiminen DSG kai pitää laittaa kiertoon takuuajan puitteissa kuitenkin.

topias

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 16.09.13 - klo:19:11
Moffen aiemmin laittamien mustaa A3 sedania esittävien fotojen lisäksi tässä on yksi saksalaisen automyyntisivuston sedan kuvissa:

hienot nuo sporttijakkarat, onko niissä etureunan korkeussäätö, kuten A4:sen vastaavissa istuimissa?

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Markku J - 16.09.13 - klo:19:54
Värit ovat niin puhtaasti makuasioita, että voin vain omasta puolestani kommentoida. Minulle A3:ssa kolahtaa puna-musta yhdistelmä. Se tuo paremmin esiin korin muodot, kuin musta auto. Toisekseen mustan olen laittanut oman autotallin osalta "ei toivottujen värien listalle", kun se näyttää aina likaiselta ja häivyttää auton kauniita muotoja ja pokkauksia - ja näyttää hiusnaarmut niin helposti.

Tämä on nyt vanhan moninkertaista toistoa. Mutta on se briljantinpunainen (tai misano) mustilla listoilla vaan se minun lempiväri A3:een.

Juu älkää pelätkö, en linkitä enää mustan sedanin enkä ylipäänsä sedanmallin kuvia tänne. Huono väri, huono korimalli, uskotaan. Ei tarvitse myöskään pelätä että autotalli-osioon kuvia ja juttua aikanaan laittaisin, ehei. Olisi eri asia, jos olisin tilannut punaisen Räsän. ;D

Markku J

Ã,,läs nyt, Peeveli, noin suhtaudu minun makuni mukaiseen värikommenttiin - autoahan en moittinut - ja värivalintoja ei voi moittia, ne ovat yksilöllisiä. Värikeskusteluahan täällä on käyty monesti. A3 on autona hieno ja minun toivelistallani, kuten kirjoitin.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 16.09.13 - klo:20:14
Juu älkää pelätkö, en linkitä enää mustan sedanin enkä ylipäänsä sedanmallin kuvia tänne. Huono väri, huono korimalli, uskotaan. Ei tarvitse myöskään pelätä että autotalli-osioon kuvia ja juttua aikanaan laittaisin, ehei. Olisi eri asia, jos olisin tilannut punaisen Räsän. ;D

Ei väreistä kannata ottaa stressiä. Ne valitaan oman maun mukaan ja muilla on monesti eri maku. Mä en pidä mustista ja valkoisista autoista, mutta toisaalta moni ei pidä mun pas**nruskeasta autosta, vaikka se on luonnollisesti minun mielestä todella hieno :)

Ja RäSämiehiä pitää vain ymmärtää. Onhan nyt ensimmäistä kertaa (ikinä?) tarjolla tilava, hyvin varusteltu ja tehokas perheauto reilulla 30 tonnilla. Se nyt vaan saa monen mielen sekaisin, kyllä mä sen ymmärrän. Ja yhtä hyvin ymmärrän sen, että skooda ei sovi kaikille.

Markku J

Ei kai tuossa minun kirjoituksessa, josta Peeveli "hermostui", ollut mitään Skoda RS -mausteita ?  ::)
Mistäs se RS -kortti taas nousi esiin, kun ihan värimietteitä kirjoitin - onhan minulla ollut punaista Audia ja Bemaria, ja musta Volkkari, Bemari, Sitikka. Ja nyt tulossa sininen Skoda.

autofanaatikko

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 16.09.13 - klo:20:36
Ei väreistä kannata ottaa stressiä. Ne valitaan oman maun mukaan ja muilla on monesti eri maku. Mä en pidä mustista ja valkoisista autoista, mutta toisaalta moni ei pidä mun pas**nruskeasta autosta, vaikka se on luonnollisesti minun mielestä todella hieno :)

Ja RäSämiehiä pitää vain ymmärtää. Onhan nyt ensimmäistä kertaa (ikinä?) tarjolla tilava, hyvin varusteltu ja tehokas perheauto reilulla 30 tonnilla. Se nyt vaan saa monen mielen sekaisin, kyllä mä sen ymmärrän. Ja yhtä hyvin ymmärrän sen, että skooda ei sovi kaikille.

Ruskea oli minullekin ennen inhokki ja pidin niin pappana, niin pappana. No nytpä on ruskea auto ja on mielestäni kyseisen automallin hienoin perus metalliväri ja siihen ruskeaan väriin olenkin ollut tosi tyytyväinen ja monesti kiitellyt itseäni, että otin sen. Mieluumin ruskea kuin tavallinen valkoinen (tai valkoinen ylipäätään). Jos autoa meinan kauheasti tuunata ja modailla teipein ja räväkän värisin vantein ja mustin osin, niin valkoinen aihio on varmasti siihen hommaan paras ratkaisu.

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: topias - 16.09.13 - klo:20:04
hienot nuo sporttijakkarat, onko niissä etureunan korkeussäätö, kuten A4:sen vastaavissa istuimissa?

Juu on ja etureunan pituussäätökin. Aivan kuten A4:ssa, mutta kolmosen jakkarat ovat vielä huomattavasti paremman tuntuiset.

topias

Lainaus käyttäjältä: Voimasavu - 17.09.13 - klo:07:54
Juu on ja etureunan pituussäätökin. Aivan kuten A4:ssa, mutta kolmosen jakkarat ovat vielä huomattavasti paremman tuntuiset.
pitää käydä kokeilemassa. voi sitten verrata noihin nelkun jakkaroihin, jotka ovat kyllä aika hyvät.

Nudde

Lainaapitää käydä kokeilemassa. voi sitten verrata noihin nelkun jakkaroihin, jotka ovat kyllä aika hyvät.

Minun mielestäni ovat samat nelkussa kun kolmosessa. Mutta en nyt ole satavarma.

Markku J

Minusta A3:n sport -penkit ovat paremmat kuin A4:n tai A5:n vastaavat. Voi olla kyse vaan vartalooni soveltuvuudesta. Noissa isommissa malleissa sivutuet painavat, mutta kolmosessa ei. Erittäin hyviltä A3:n penkit tuntuivat. Jokaisen kannattaa kyllä kokeilla itse. Muistan, kun joskus historiassa Nudden kanssa molemmat kritisoimme A4:n urheiluistuinten istuinosan sivutukien kovuutta.

Nudde

LainaaMuistan, kun joskus historiassa Nudden kanssa molemmat kritisoimme A4:n urheiluistuinten istuinosan sivutukien kovuutta.

Juuri näin, mullahan oli nelosessa penkki hieman "modifioitu" niin oli sitten hyvä. Taitaa mennä tästäkin autosta pajalle penkki, koska on liian kapea, kun ei satu olemaan kukkakeppimallinen vartalo, vaikka nelosen ajoilta onkin noin 20 kg lähtenyt.......... Noi sivutuet ei sovi kuin normivartalolle omaaville ihmisille, no onneksi ei ole mersua, kun niiden penkeille ei voi edes tehdä mitään.

Hawtin

Mutta Nudde, eikö olisi fiksumpaa karistaa se toinenkin 20 kg?  :) Jos yksi lähti, niin miksei toinenkin. Ja sillä olisi paljon laaja-alaisempia myönteisiä vaikutuksia kuin penkin modailulla. Ja ajattele vaikutuksia kiihtyvyyteen.. ;D
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Nudde

LainaaMutta Nudde, eikö olisi fiksumpaa karistaa se toinenkin 20 kg?  Jos yksi lähti, niin miksei toinenkin. Ja sillä olisi paljon laaja-alaisempia myönteisiä vaikutuksia kuin penkin modailulla. Ja ajattele vaikutuksia kiihtyvyyteen..

Hieman offia mutta olet oikeassa, mutta kun paino on nyt niin tasapainoisesti pysynyt tossa, olen kyllä yrittänyt pudottaa lisää, mutta ei niin ei, jotain on syötävä, ja viimeeksi kun yritin oikein kunnolla, ei meinannut pysyä jaloilla. Tämä koska pelaan noin 3-6 kertaa viikossa pöytätennistä, siis ihan oikeaa pingistä, ei kellaripingistä, niistä kerroista kertyy noin 10-20 tuntia viikossa ja sitten vielä keilaukset ym. päälle. On vaan pakkos syödä jotain, joo tiedän kaikki nämä jutut että syö vähemmän kun kuluttaa ym. mutta.........en itse tiedä oikein millä saisi lisää painoa pois, kun jos tästä vähennän syömistä ei vaan jaksa. Ja kiihtyvyyteen se ei kyllä vaikuta niin paljon, äänieristyskin painos enemmän.....mutta nyt on aika hiljainen verrattuna alkuperäiseen.

Hawtin

Jos yksi offi vielä sallitaan, niin tärkeintä on säännöllinen ateriarytmi. 3-4 tunnin välein purtavaa. Eikä edes tarvi vedellä pelkkää höyrytettyä kukkakaalia, vaan tavallista ruokaa. Valkoisen viljan ja perunan mussutusta voi myös vähentää. Toimii ja on helppoa, kun pääsee rytmiin.
Superb Combi Sportline 2.0 TSI ABT 336 4X4 DSG

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Hawtin - 17.09.13 - klo:17:14
Jos yksi offi vielä sallitaan, niin tärkeintä on säännöllinen ateriarytmi. 3-4 tunnin välein purtavaa. Toimii ja on helppoa, kun pääsee rytmiin.

Tämä toteutui itselläni kun jäin työttömäksi, ja siitä 3 kk. eteenpäin ja painoa oli hävinnyt sen 8 kiloa. Eli toimii.

Yksi todella paha este tähän on normi 8 to 4 työtä tekevälle se lounastauon 'ylensyönti' ( tai ainakin mulle oli), sen kun tasaa esim. kehdeksi eri ateriaksi niin olet pitkällä.

Edit: Ihan penkkiin mennäkseni se istuvuus ei välttämättä ole niistä muutamista kiloista kiinni, jos ei istu niin se ei vaan istu.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Nudde

LainaaTämä toteutui itselläni kun jäin työttömäksi, ja siitä 3 kk. eteenpäin ja painoa oli hävinnyt sen 8 kiloa. Eli toimii.

Hienoa!

LainaaYksi todella paha este tähän on normi 8 to 4 työtä tekevälle se lounastauon 'ylensyönti' ( tai ainakin mulle oli), sen kun tasaa esim. kehdeksi eri ateriaksi niin olet pitkällä.

Onneksi teen kolmivuorotyötä, koska tiedän miten vaarallista toi on.

LainaaEdit: Ihan penkkiin mennäkseni se istuvuus ei välttämättä ole niistä muutamista kiloista kiinni, jos ei istu niin se ei vaan istu.

Ja jottei mene ihan offiksi niin aika kaponen saa olla jos siihen penkkiin haluaa mahtua kunnolla, vaikka minä joskus nuorena olin aika oaljon hoikempi niin kumminkin reidet ovat aina olleet "paksut" ja se on juuri niistä kun se on epämukava, lyhyet matkat menee mutta pidemmällä ajalla sitten rupeaa puutumaan, ja se on myös kiinni siitä että koko penkki on vaan liian kapea, myös monet vakiopenkit ovat samoin tehty.

Täytyy nyt kai ottaa itsensä niskasta kiinni ja punnertaa ainakin vaikka 5 kg pois tässä ......... jos se jotenkin onnistuisi ?

Nudde

Eikö kukaan ole löytänyt netistä ohjetta lätäkkövaloista A3:seen, pitääkö itse ruveta soveltamaan, on kyllä jo hieman ideaa siihen....

Nyt Googlettamaan minulle ohjeita, kun en itse ole löytänyt :)

Reiskav

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 17.09.13 - klo:21:33
Eikö kukaan ole löytänyt netistä ohjetta lätäkkövaloista A3:seen, pitääkö itse ruveta soveltamaan, on kyllä jo hieman ideaa siihen....

Nyt Googlettamaan minulle ohjeita, kun en itse ole löytänyt :)

Eikös se mene niin, että sinä Nudde teet ne ohjeet sinne googleen löydettäväksi. :)
"Huumori, sitä pitää olla." -Tommi Korpela

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy