3.6 fsi v6 putkisto --> 2.0tdi

Aloittaja Janneh, 08.07.12 - klo:10:09

« edellinen - seuraava »

Janneh

Kuinkahan kivuttomasti tämmönen muutos sujuisi putkiston loppupäähän. Kukaan koskaan kuullut kenenkään tekevän?

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 08.07.12 - klo:10:09
Kuinkahan kivuttomasti tämmönen muutos sujuisi putkiston loppupäähän. Kukaan koskaan kuullut kenenkään tekevän?
Eikö tohon saa jonkinlaista valmista catbackiä niin voisi mennä helpommalla työstämisellä?

Janneh

Mä taas luulen että on kovempi työmaa alkaa tarvikepöntöistä ja pätkistä rakenteleen jotain hökötystä ja siihen ei lähdetä...

3.6 putkisto kuitenkin (mun mielestä) yhdistyy jossain vaiheessa eikä tulisi kahtena erillisenä alusta asti.

Korvaton

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 08.07.12 - klo:10:21
Mä taas luulen että on kovempi työmaa alkaa tarvikepöntöistä ja pätkistä rakenteleen jotain hökötystä ja siihen ei lähdetä...

Tohon sun autoon jos on tehty catbackejä se on katin jälkeen loppuun asti yhtä putkea että sitä ei tarvi pätkiä eikä mitään tarvikepönttöjä :D

Janneh

Joo ymmärsin mut silti pitäis olla vähäniinku alkuperästä osaa eikä mitää tarvikkeita mitkä ei koskaan istu kunnolla  8)

Korvaton

Onnea projektin parissa  ;)
Haetaanko tässä ulkonäköä vai sitä +2hp?

Mike Holder

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 08.07.12 - klo:10:21
3.6 putkisto kuitenkin (mun mielestä) yhdistyy jossain vaiheessa eikä tulisi kahtena erillisenä alusta asti.

Ex-Passatissani (3.6 VR6) putkisto yhdistyi ennen taka-akselia ja jakautui taas ennen ulostuloa kahteen. Jotain metrin pätkä oli yhtä putkea. Superbissa lienee samanlainen järjestely?

nikob

Lainaus käyttäjältä: Janneh - 08.07.12 - klo:10:31
Joo ymmärsin mut silti pitäis olla vähäniinku alkuperästä osaa eikä mitää tarvikkeita mitkä ei koskaan istu kunnolla  8)
Voi nuo laatumerkin putkistot istua tuohon paremminkin kuin tuo V6.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

RSOCUstin

Karvis

2.0TSI:n putkisto voisi istua helpommin, rakenne voisi olla jo valmiiksi sopivampi kun molemmat pannut on vajaamukisia.
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Male80

Joskus asiaa kysäisin omistajalta ja muistaakseni tuon VIPin putkisto on "itse tehty". Ainostaan takahelma on V6:sta.
VW 1302 -71 / Volvo V60 D3 R-Design -12

eesti_vw

Tämän alan firmat tekevät halutunmukaiset pakoputket kohtuuhinnoin. Esimerkki firma löytyy Helsingissä:

http://www.ristotiittanen.fi/pakoputki.htm

Janneh

Lainaus käyttäjältä: LuppaKorva - 08.07.12 - klo:10:34
Onnea projektin parissa  ;)
Haetaanko tässä ulkonäköä vai sitä +2hp?

Puhtaasti komian tähäre :D

Korvaton

Jos custom putki kelpaa niin tossa olisi yksi guru mikä tekee taidetta putkella ;)

jaaskmi

Skoda Superb Combi L&K 2.0TSi 272 DSG 4x4 FL2020.
Skoda Fabia Combi Monte Carlo 1.0TSi 110 DSG, 2018.

rob-s

LainaaTämän alan firmat tekevät halutunmukaiset pakoputket kohtuuhinnoin. Esimerkki firma löytyy Helsingissä:

http://www.ristotiittanen.fi/pakoputki.htm

Ihan kauhean näköinen putka Kannelmäen ostarilla mutta osaa hommansa ammattitaidolla! Olen siis käyttänyt ko. firman palveluita.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy