Etelä Suomen kauneimmat paikat auton kuvaukseen

Aloittaja Jycke, 13.06.12 - klo:19:06

« edellinen - seuraava »

Jycke

Noniin, yritin vähän etsiä mutta eipä tullut vastaavaa ketjua esiin. Kysymykseni on siis missä paikoissa saa oikein hienot maisemat auton kuvaamista varten. En ole varmaan ainut foorumilla joka tykkää aina välillä tehdä pientä photoshootia rakkaasta #2? Itse kun netistä katselen kansainvälisten foorumeiden käyttäjien kuvia niin on kyllä niin paljon kauniita paikkoja joita en ainakaan itse oikein Suomessa tiedä mistä vastaavia löytäisi.
Kertokaa esim missä itse käytte kuvaamassa :)  Itsellä on ihan hyviä kokemuksia mm keilaniemestä

Levjsa

Hyvä topicci! :)
Hernesaaressa on joitain kertoja tullut käytyä, eritoten auringonlaskun aikaan näyttää parhaat puolensa. Keilaniemessä löytyy tosiaan myös hyviä paikkoja.

Marco_m

Ottaa autosta kuvan ja photoshopilla laittaa sellasen taustan mikä silmää miellyttää. Tolleen aika moni tekee, varsinkin jos asuu betonien keskellä.

Quality

En nyt keksi absoluuttista totuutta tähän kysymykseen, mutta ehkä sallitaan pieni spekulointi sillä, mikä ylipäänsä on kaunis tausta. Olen pannut merkille, että kovin erilaisia taustoja täälläkin suositaan.

1. Kallio / louhikko. Luo fiiliksen varmasta, päättäväisestä ja luotettavasta. On myös elävä ja vaikuttava, varsinkin, jos kallion takaa näkyy taivas.

2. Järvi tai meri. Näkymä joko sisältää rantaa tai sitten ei. On moni-ilmeinen ja horisonttiin, taivaaseen ja pilviin yhdistettynä tarjoaa nautinnollisia elämyksiä. Hyvällä maulla auto istuu maisemaan upeasti.

3. Kesänvihreä luonto, johon voi olla liitettynä vanha puuveräjä tms. Aina varma valinta.

4. Kauniita rakennuksia. Näissä on valinnan varaa laidasta laitaan, aina leikkimökistä linnaan. Löytyy jokaiseen makuun.

5. "Ruma" ympäristö, joka korostaa auton hienostuneita piirteitä. Taustalla voi olla graffiteja, ratapihaa, kuormalavoja, risukasa jne. Itselle nuo eivät oikein kolahda, mutta ilmeisen usein toimivat.

6. Tie - la strada. Suora - mutkainen, leveä - kapea, asfaltoitu - sorapintainen, kaunis pihakäytävä, ruohoinen mökkitie ...

Otsikossa ei haastettu esittelemään vaihtoehtoja, vaan kertomaan suoraan totuus. Koetan vain sanoa, että yhtä ainoaa totuutta ei ole. Oma valinta voisi olla jotain kakkosen ja nelosen väliltä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy