Minkä sitä sitten uskaltaa ostaa...

Aloittaja SKODA Fabia -12, 30.08.14 - klo:21:13

« edellinen - seuraava »

SKODA Fabia -12

TSI ei voi ostaa, DSG ei voi ostaa  :-[

Passatin tai Suberbin haluaisi ostaa, edellämainittujen lisäksi voiko niitä 1.9 TDI koneisenakaan ostaa...

Ehkä pitää luopua koko ajatuksesta siirtyä takaisin VAG-konsernin tuotteeseen.

Ajatuksia/ehdotuksia?


-Mikko

Gulf

Osta tojoloota tai jos on paksumpi lompsa, niin johtotähti, vaikka uusi c-sarjalainen.

DSL

#2
Mikä on budjetti?
Odota uutta Passattia, jos tilavaa perheautoa haet. ;)

Täällä yksi 1.9 TDI Passat ollut 200 tkm pelkät huollot ja kulutusosat riitti kulupuolella.

SKODA Fabia -12

Budjetti on käytetyn auton budjetti. Tärkeimmät kriteerit on toimivuus, käyttökulut sekä luotettavuus.

Naapurille ei ole tarvetta näyttää, muutakuin p******ä.

hapelton1

Lainaus käyttäjältä: SKODA Fabia -12 - 30.08.14 - klo:21:45
Budjetti on käytetyn auton budjetti.

Kyllä ihan ok käytetyn saa 25-40t â,¬. Pitää vain tyytyä +5 vuotta vanhaan.


RSOCUstin

1.9tdi manuska turvallisin. 2002-2009 väliltä.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy