Pohdiskelua VAGarenasta ja julkisuudesta

Aloittaja Urlaub, 10.08.12 - klo:07:24

« edellinen - seuraava »

mol

Lainaus käyttäjältä: Docw - 25.08.12 - klo:05:28
Minulla mainostaa Macy's :) ...taitaa nuo yläbannerin mainokset tulla jotain muuta kautta kuin suoraan tälle sivulle osoitettuna mainoksena?

Minulla ei mainosta kukaan mitään. Johtunee siitä että käytän Firefoxia ja minulla on adblock asennettuna...

Peräkylän Pertti

Lainaus käyttäjältä: mol - 25.08.12 - klo:10:27
Minulla ei mainosta kukaan mitään. Johtunee siitä että käytän Firefoxia ja minulla on adblock asennettuna...

:) Näin minullakin.

RTWteam


Quality

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 26.06.13 - klo:09:43
Vagarena-sivusto on jälleen kerran noteerattu mediassa.

http://www.talouselama.fi/uutiset/suunnitteletko+auton+ostoa+jata+nama+kauhukertomukset+lukematta/a2188876

Ihan positiivinen juttu, ainakin VAGarenan näkökulmasta. Fordin kuluneet letkautukset vaikuttivat jo naiiveilta.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Tos®

Autotalli:
Golf 2025 GTE
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

Geo902

Tämä on kyllä hyvä kommentti! Jos jollain on haikailua tähän hienoon journalismin maailmaan ja lisäksi kovasti pelkää oman egonsa murtumista naapurin edessä autolehtien julkaistaessa meidän vaggineiden ongelmia meidän kirjoituksista, niin eiköhän laiteta foorumille 20 euron pääsymaksu ja samalla Keskolle ja Helkama Autolle moderointioikeudet.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy