Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Passat B8 (14-) / Vs: Passat GTE
« Uusin viesti kirjoittanut suihkis tänään kello 14:13 »
Nyt tarvitaan viisaampien apua, -18 Passat käytössä, 72tkm mittarissa. Viime viikon puolella pidempää matkaa ajaessa yhtäkkiä näyttöön pamahti jalankulkijatunnistuksen virhettä, AFS-virhettä ja täten myös ACC tippui käytöstä pois. Takaisin ajaessa ajoittain toimi ja ajoittain ei, ei mitään logiikkaa siinä milloin olisi toiminut tai milloin ei.

Tällä viikolla olen testaillut ja näyttäisi siltä, että kun auton käynnistää -> tulee virheilmoitukset näytölle -> muutaman kerran kun auton käynnistää uudelleen -> kaikki toimii ajon ajan, ACC, lane assista yms. aivan normaalisti.

Olen putsaillut keulan VW-logoa, antuireita ja kaikkea mahdollista, mutta ei vaikutusta. Liekö kyseessä jokin kytkentävika? Onko tullut vastaavaa vastaan? Parin viikon päähän sovittu marmoritiskille aika kampanjoiten kera.
https://imgur.com/a/z6SuLPp

Itse itselleni vastaten, kuten pahoin pelkäsin tuli marmoritiskiltä tuomioksi "tuulilasikamera uusittava" á 1800e pelkkä kameramoduli. Sattuisiko kellään olemaan tuon kameramodulin osanumeroa? Merkkihuolto oli kysellyt valmistajaltakin kuulemma onko vastaavaa tullut ilmi, ei tietenkään ollut  ::)
2
Ostetaan / ABS yksikkö
« Uusin viesti kirjoittanut Matis tänään kello 13:26 »


Ostettais surullisen kuuluisa abs yksikkö

1ko 614 517 BD
1ko 907 379 AD
3
ID.3 / Vs: VW ID.3
« Uusin viesti kirjoittanut John_Galt tänään kello 13:23 »
Tämän tiedon mukaan akunesilämmitystä laturille navigoidessa ei ole tulossa talvelle 22/23. Edes 3.1 softassa sitä ei ole. En tiedä mikä siinä on niin vaikeata saada tuo ominaisuus toimimaan. Toimiihan se kylmänilmaston älytön akunpakkolämmitys lyhyillä matkoilla.
Tämä on kyllä ensimmäinen kunnon harmituksen aihe autossa. En ymmärrä miten hankalaa olisi lisätä edes sitten napilla tehostettu esilämmitys, varsinkin jos akun lämpötilaa tiputetaan uudessa päivityksessä. 77kwh akku ottanut tuolla 11 asteen lämmityksellä sen noin 50 kw vastaan myös talvella, mutta jos tuo lämmityksen tiputtaminen hidastaa latausta tuosta, niin alkaa talviautoilu olla kyllä tuskaa tämän kanssa. Nyt jo kerran pari joutunut odottamaan autoa talvella. Vajaan 100 kw latausteholla ei omalla käytöllä sähkö hidastaisi polttomoottoriautoon verrattuna.
4
Born / Vs: Cupra Bornin tuotantoaikataulu
« Uusin viesti kirjoittanut tgotj tänään kello 12:42 »
En osaa sanoa, että ovatko nuo lukumäärät kyseisen K-auton lukuja vai peräti maahantuojan lukuja, mutta yhtä kaikki, vaikealta vaikuttaa autojen valmistus...
Eikös K-auto = maahantuoja?  ;)
5
Mulla kävi eilen kennon vaihdossa. Ei vaikutusta. Puhaltaa siltikin oikealle viileää. Vikakoodeja ei löytynyt.
6
A3 8P (03–) / S3 2009 Kampiakselinpultin ja nokkapyörän kiristysmomentit
« Uusin viesti kirjoittanut ukormi tänään kello 12:26 »
Olisiko kyseiset tiedot jollakulla tallessa? Netistä ei tunnu löytyvät.
Pitää saada tuo pirssi nyt pikaisesti kasaan ja liikenteeseen.
7
Born / Vs: Cupra Bornin tuotantoaikataulu
« Uusin viesti kirjoittanut Pihistelijä tänään kello 12:21 »
^Oma tilanne alkoikin näyttämään ihan hyvältä. Vahvistettu tuotantoviikko on 23 eli kolmen viikon päässä. Voisi odottaa luovutusta heinäkuun alkuun. Toki tässä on odotettu jo yli 5 kuukautta.
8
Born / Vs: Cupra Bornin tuotantoaikataulu
« Uusin viesti kirjoittanut newhouse tänään kello 11:53 »
Tiedustelin automyyjältä tilannetta yleisesti Bornien saapumisesta maahan ja vastaus oli seuraavanlainen:
tällä hetkellä tilauksella on 51 autoa, näistä 7 on valmistunut, näistä 4 on jo maassa,
42 on vielä ilman suunnitteluviikkoa ja loput 2 on tällä hetkellä tehtaalla suunnittelussa.
Sodan jälkeen valmistuneiden autojen matka tuotannon aloituksesta Suomeen asti on kestänyt noin kuukauden päivät.

En osaa sanoa, että ovatko nuo lukumäärät kyseisen K-auton lukuja vai peräti maahantuojan lukuja, mutta yhtä kaikki, vaikealta vaikuttaa autojen valmistus...
9
Octavia II (04-13) / Sumuvalojen kiinnikkeet rikki
« Uusin viesti kirjoittanut jarmoke tänään kello 11:23 »
2012 vuoden Octaviassa sumuvalot joissa kaksi polttimoa, ja auto herjasi lopputalvesta muistaakseni "daylight" palaneita polttimoita. Irroitin lamput "luottokorttikikalla" ja silloin vasen lamppu oli tosi lujassa saada irti. Totesin polttimoiden kannan sulaneen kuten monella muullakin on käynyt ja eikun lamput paikoilleen ja ostamaan polttimot. Kun sitten irroitin lamput uudelleen, vasemmasta oli mennyt se klipsi poikki mitä painamalla lamppu irroitetaan. No, pienellä teippipatentilla laitoin paikalleen siksi aikaa että viitsin hommata uudeni. Oikea lamppu oli silloin kunnossa. Eilen sitten oli samainen klipsi katkennut oikeasta lampusta ja se roikkui johtojen varassa kun auton pysäköin.

Liekö tämä yleistä että nuo rikkoontuu, miksiköhän ne tuollain katkesivat...

No, tilasin netistä uudet Hellan valot. Ihmetyttää vain kun molemmat itsekseen katkesivat...  ::)
10
Leon Mk4 (20-) / Vs: Seat Leon KL, VCDS ym. koodaaminen.
« Uusin viesti kirjoittanut Le.ON tänään kello 11:20 »
Itse valitsin suoraan 7+8:n ja ainakin tuli tuo PHEV:n mittari kuten kuuluukin. En kokeillut muita ja jäin miettimään vain, mikähän ero kun missään ei sen enempää mainittu.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10


www.autodoc.fi
www.euvaraosat.fi
Custom-Garage.fi
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy
Auton omistaminen on helpompaa autopecasonline24.pt: n avulla
Hifitalo.fi