Yritin keksiä jotain syytä siihen miksi etelässä polttoainelämmitintä ei koodata lämmitämään moottoria. Kait siinä on jokin pakkasraja milloin esilämmittäminen on vielä järkevää. Myös 0W-20 öljy mitä näissä nykyään käytetään on notkeaa kylmässä.

