Moi, onko kokemuksia Passat B8 korottamisesta näillä:
https://seksuspension.eu/products/vw-passat-b8-lift-kit
20mm korotusta meinasin ja korotustoimenpiteen jälkeen täytyy ilmeisesti ohjauskulmat säädättää oikeaksi?
https://seksuspension.eu/products/vw-passat-b8-lift-kit
20mm korotusta meinasin ja korotustoimenpiteen jälkeen täytyy ilmeisesti ohjauskulmat säädättää oikeaksi?




