Saitko tämän vian aikoinaan korjattua? Korjaantuiko kytkimen vaihdolla?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuViestit - CaddyMaxi2011Sivuja1
#1
Caddy / Vs: CADDY 1.6tdi vm 2013 peilit ei säädy eikä lämpiä15.12.16 - klo:21:49
Saitko tämän vian aikoinaan korjattua? Korjaantuiko kytkimen vaihdolla?
#2
Caddy / Eberspächer 2011 Caddyyn15.12.16 - klo:20:44
Sattuisiko kenelläkään olemaan automallikohtaista (VW CADDY III Kasten (2CH) 1.6 TDI, 2011) asennusohjetta jollekin Eberspächer-lämmittimelle? Asennusohje on olemassa käsittääkseni suomeksikin, mutta toki myös saksan- tai enkunkielinen versio kelpaisi. Ei tunnu kohtuudella löytyvän googlettelemalla automallikohtaisia asennusohjeita kuin Webastolle. Yleisasennusohje löytyy, mutta letkujen katkaisussa ja telineen teossa mallikohtainen ohje olisi suureksi avuksi.
Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |