Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - CaddyMaxi2011

#1
Saitko tämän vian aikoinaan korjattua? Korjaantuiko kytkimen vaihdolla?
#2
Caddy / Eberspächer 2011 Caddyyn
15.12.16 - klo:20:44
Sattuisiko kenelläkään olemaan automallikohtaista (VW CADDY III Kasten (2CH) 1.6 TDI, 2011) asennusohjetta jollekin Eberspächer-lämmittimelle? Asennusohje on olemassa käsittääkseni suomeksikin, mutta toki myös saksan- tai enkunkielinen versio kelpaisi. Ei tunnu kohtuudella löytyvän googlettelemalla automallikohtaisia asennusohjeita kuin Webastolle. Yleisasennusohje löytyy, mutta letkujen katkaisussa ja telineen teossa mallikohtainen ohje olisi suureksi avuksi.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy