Eberspächer 2011 Caddyyn

Aloittaja CaddyMaxi2011, 15.12.16 - klo:20:44

« edellinen - seuraava »

CaddyMaxi2011

Sattuisiko kenelläkään olemaan automallikohtaista (VW CADDY III Kasten (2CH) 1.6 TDI, 2011) asennusohjetta jollekin Eberspächer-lämmittimelle? Asennusohje on olemassa käsittääkseni suomeksikin, mutta toki myös saksan- tai enkunkielinen versio kelpaisi. Ei tunnu kohtuudella löytyvän googlettelemalla automallikohtaisia asennusohjeita kuin Webastolle. Yleisasennusohje löytyy, mutta letkujen katkaisussa ja telineen teossa mallikohtainen ohje olisi suureksi avuksi.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy