Lisäilmapumpun tarkoitus on nopeuttaa katin lämpeämistä.
Itsellä on kylmänä käynti aika surkeeta mutta taitaa vaan johtua harisen paskasta kylmäkartasta..
Itsellä on kylmänä käynti aika surkeeta mutta taitaa vaan johtua harisen paskasta kylmäkartasta..



