Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - sepu79

#1
Lisäilmapumpun tarkoitus on nopeuttaa katin lämpeämistä.
Itsellä on kylmänä käynti aika surkeeta mutta taitaa vaan johtua harisen paskasta kylmäkartasta..
#2
Lainaus käyttäjältä: poujo - 18.01.15 - klo:21:53
Itsellä 1.8tsi:n kanssa samaa... En ole keksinyt vinkkejä. Eli lienee ominaisuus? Ei kyllä kauhean mieltä ylentävä...
Tuo ominaisuus on jopa 1koppasessa rs octaviassa...

jarrut vain yksinkertaisesti jäätyy  :P

#3
Map anturin vois testata ajamalla/käyttämällä ilman anturia.
#4
Lainaus käyttäjältä: Keni1 - 04.01.15 - klo:11:08
Tämmöstä se on noitten paskojen kanssa, varmaan joku salaliitto tämänkin takana, luotettavaa VAG autoa saa hakea ja kaukaa!
:)
#5
Omassa 1.8t motissa ei ole ollut ainuttakaan vikaan viiden vuoden omistus suhteessa aikana.
Öljyä joutuu lisäämään sillontällön. :D
Auto -03 rs octavia.
#6
Navigointi / Vs: Tabletti autossa
04.01.15 - klo:08:49
Lainaus käyttäjältä: Kapteeni - 04.01.15 - klo:07:11
Mihis ootte saanu tabletin mahtumaan kojetaululle? Itellä suunnjtelmia juuri tuon 7" sijoittelusta superbiin.
Octaviaan laitoin sellaisen telineen jossa voi "päitä " vaihdella joka on siinä keskisuulakkeiden yläpuolella.siinä on sellainen mutkainen varsi jonka saa sillai suulaikkeiden eteen tai paremmin sanottuna yläpuolelle niin ei haittaa näkyvyyttä.
Harmittaa vaan kun on nexus 7" wifi malli niin joutuu hotspotin kautta nettiä käyttään.
#7
Itsellä eka vaggilainen ollu alla vuodesta 2009.-03 rs octavia.mitään ihmeellisiä vikoja ei ole ilmennyt.
Perheessä ollu ford,ooppeleita,tojota,mazda ja honda.
Ja näistä surkein on ollu ylivoimaisesti 6 mazda. Sähkö ja ruoste ongelmaa oli vaikka muille jakaa.
Tällä hetkellä siis -05 sporttiwagon accord ja tuo -03 rs octavia.
#8
Sisätilat / Vs: Auton imurointi
26.12.14 - klo:13:01
Omia autoja tulee liian harvoin puunattua ihan tallin puutten takia.
Ei kiinnosta pakkasessa puunailla.kesällä puunaillaan sitten kyllästymiseen saakka ;D
talven jäljiltä nuo rs ocun vaaleet penkit aika mielenkiintoisen väriset..
Oma talli ois tarkotus tehdä jossain vaiheessa.
#9
1.-03 1.8t vrs octavia jolla survottu 230 tkm.
2. 2009 keväästä
3.+jämäkkä ajettava.
   +kulutus
   +viritysten tuoma teho :)
   +osien halpuus ja saatavuus.
   +melko varmatoiminen tekniikka
   - kovien puslien myötä ilmaantuneet tärinät,resenoinnit yms.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy