Millä autolla sinä ajat ?

Aloittaja pondicorner, 20.11.14 - klo:16:01

« edellinen - seuraava »

sepu79

#30
1.-03 1.8t vrs octavia jolla survottu 230 tkm.
2. 2009 keväästä
3.+jämäkkä ajettava.
   +kulutus
   +viritysten tuoma teho :)
   +osien halpuus ja saatavuus.
   +melko varmatoiminen tekniikka
   - kovien puslien myötä ilmaantuneet tärinät,resenoinnit yms.

Husky

Lexus IS 300h F sport, uutena ostettu 5/14, nyt mittarissa 13 tkm, ei moitittavaa, toimii kuin se kuuluisa junan vessa-
Ford Transit sportvan -10, aj 127 tkm, ostettu 10/13, moitittavaa: liian paljon pikkuvikaa, hyvää: tehokas ja näppärä paku, tosin uusi paku tulossa 1/15, joten seuraavalle joutaa tämä auto.
Kesällä kupla-65, kesäauto sanan varsinaisessa merkityksessä.

Sf

Vielä reilun viikon ajan:

VW golf variant 1.2 tsi comfortline plus:

- mukava, hyvin arkiajossa vääntävä pikkumoottori
- minun rauhallisessa ajossa vähäkulutuksinen ( sekalaisessa ajossa 6.5-7 l/ 100km)
- luotettavan ja jämäkän oloinen
- miinuspuolena jarrut ovat oikea pikkukivimagneetti :P
VW Tiguan 1.5 TSI DSG Style 2022

Sf

VW Golf Variant 1.2 TSI comfortline 40 edition

- valkoinen
- käyttöönotto 19.2.2015
- ajettu nyt 60km
- vielä ei pysty kommentoimaan hyviä / huonoja puolia ;)
VW Tiguan 1.5 TSI DSG Style 2022

Eka Golf

Farmarigolfilla nyt ajellut pari kuukautta, joskus myös vaimon Kialla!  8)

skriko

Lainaus käyttäjältä: skriko - 20.11.14 - klo:17:27
1. Volkswagen Scirocco 1,4TSI 118 kw manuaali. _vm 2010 ja ajettu 43 600 km.

2. Auto ollut minulla 4 v 2 k 10 pv

3. Hieno moottori, ajettavuus, ulkonäkö, halva ylläpitokustannukset esim. vakuutukset, huollot ja pieni polttonesteenkulutus.

  Liikaa vikoja.

Peugeot RCZ 1.6 THP. Vuosimalli 2013 facelift, ajettu 15 600 km. Helmiäisvalkoinen.
Vikoja ei ole vielä kerinnyt tulemaan. Auto vaihtuu ensi vuonna Kia Pro Ceed GT 1.0 turboon. Sekin helmiäisvalkoinen.

qla_

Juuri eilen tuli vaihdettua autoa, ja tällä hetkellä pakaroiden alla vm -06 Skoda Octavia RS..  :P Mittarissa 160tkm.
Skoda Octavia TFSI RS -06

Telehell

Emännyydellä on ajossa minun toinen auto Volvo V40 T4 1,9l vm.2001, ripeä peli ajella, 200hv moottori jossa säädetty ahtopaineet 1,0bar;iin ruuvilla niin ei kyykkää pidemmässäkään vedossa. Miinuksena voinee sanoa, että alunperinhän tuo oli 2,0 koneella josta sittemmin halkesi lohko, vaihdoin sitten tuon 1,9 koneen tilalle (tässä on vahvempi lohko).

Sitten omassa ajossa on tämä Passatti. Hyvinhän tuo kuleksii eikä liikenteessäkään jalkoihin jää, tyylikkään näköinen (musta) highline varusteilla. Miinuksena voinee luetella tuon DMF;n, kytkimen ja ehkä dsg;n mekatroniikassa (?) oleva vika joka ilmenee liikkeelle lähtiessä.

Offtopic; Mikähän noita Skodia vaivaa, kun pyytävät RS Skodista 10 000euroa vaikka autoilla ajettu yli 250tkm ja moottorina usein 2,0TDI PD 170hv (sama kuin passatissa) - eikä edes nelivetoja yleensä ole? Mitä "är ässää" niissä oikein on? <-- siirsin oikeaan topicciin kun sellainenkin löytyi.
Mitsubishi Outlander PHEV 2014
Ex: Skoda Superb Combi 2.0Tdi 170HV DSG 2013
Ex:VW Golf 1,4tsi DSG 90kw 2009 CAXA
Ex: BMW E61 525d 130kW Automaatti 2005
Ex: Volvo V40 1,9 T4 147kW Automaatti 2001
Ex: VW Passat 2,0TDI PD 125kW DSG Highline 2007
Ex: Nissan Primera 1,8 2001
Ex: Nissan Sunny 1,6 1994

JakeS

Enimmäkseen 9 vuotta vanhalla Cayennella sekä -14 mallisilla fordeilla fiesta st ja s-max.
Bemari m135 -16,  Renault Clio  -17, S-max 2,0 tdci -18, Vw Polo sedan -19

silverado

Chevy Sportside -91 / Polo bgt-14

pirkkawolkkari

-09 superb 2,0cr  ml204000
2 v ajeltu
suht tilava yksin ajellen  8)
ex-24 enyaq 80x sportline-23 octavia 1,5tsi etec dsg style-21 octavia 1,5tsi e-tec dsg style-16 superb 2,0tdi dsg-09 caddy maxi 1,9tdi dsg -09 superb 2,0cr tdi 170 -05 octavia 2,0tdi dsg -02 octavia 1,9tdi

B8VW

Liisariautona A4 Avant 1.8 TFSI 88kW multitronic, vm 2013, mittarissa 60000km
Viime viikolla vaihtui oma vastaava vm2009 A4:n Q5:ksi (vm 2013), 2-litranen dieseli, mittarissa 90000km
VW Tiguan 1.4TSI ehybrid Style (2023)
MB GLC 220d 4matic A Premium Business AMG styling (2016)

Kuiders

Audi A4 B5 1.8T -98

ajettu: 227tkm

omistuksessa ollut 2 vuotta

jkrh

Audi jätti kerran liian monesti tienposkeen, nyt mennään 95% sähkön voimalla eikä voisi pieni ihminen olla tyytyväisempi:
1. Chevrolet Volt
2. Nissan Leaf

Melkeinpä osaisi suositella. Rumahan tuo Leaf tietysti on, mutta ei se mitään. Sitä odotellessa että tekevät nätimpiä.

Antti

Tolla 530xd:llä enimmäkseen ajelen.
Plussaa hiljaisuudesta ja yleisestä tukevuudesta. Ohjaus on myös hyvä. Laivadieseliä muistuttava kutonen on myös makuuni.

Jostakin syystä noista sporttijakkaroista on tosi tarkka löytää itselleni hyvät säädöt, yleensä tällaista ongelmaa ei mulla ole ollut.

Hyllyssä odottelee Bilsteinin B6:set alle pääsyä ja muutama muukin juttu on mielessä mitä tuohon olen ajatellut laitella.

Jos kaikki menee nappiin niin olen ajatellut parin vuoden päästä hankkia X5:sen.
i3 120Ah, F250 7.3 International
KTM 1290SAR, 950SE, 660Rally
BMW r80g/s, R75/5

teemur

Golf Variant 4mot 2.0TDI 2014. Tarjoukset uudesta A4:stä ja BMW 3- ja 4-sarjalaisesta taskussa polttelee... Ilman varsinaista syytä tosin, palvelu paikallisessa ollut aina ykkösluokkaa, sekä huollossa että myynnissä. Ainainen autokuume...
Kulkupeli: Audi Q5 Offroad TDI LoQ S-Tronic

Exät: VW Golf Variant mk7 4mot TDI -14; VW Golf mk6 GTI -10; VW Golf mk7 4mot TDI -13; VW Scirocco TSI -11; Seat Leon FR TDI -10; VW Tiguan 4mot T&F -08; VW Golf mk5 GTD -07

www.tjr.fi

ATV

1. Toyota Auris Touring Sports Hybrid vm.2013 ajettu 45000km

2. Omistanut kaksi vuotta.

3. Hyvää: lämmin, luotettava, muunneltava tavaratila, vaivaton ajettava ja pieni kulutus sekä kaupungissa että maantiellä. Kesärenkailla vähän äänekäs mutta kitkarenkailla menee kuin sukkasillaan.


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy