VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: Mikko83 - 03.12.09 - klo:12:18

Otsikko: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 03.12.09 - klo:12:18
Tälläinen kampe toimii päivittäisenä käyttöautona. Ajettu n.529tkm. Vuonna 2001 pääsin tälläisellä mk1 ajamaan ja siitä lähti minun volkkarin fanittaminen. 7vuotta tuli etsiskeltyä tällaista 2ovista coupe Jettaa,ja kun viimeinkin sopiva yksilö sattui kohdalle niin pitihän se poimia talteen.

Tekniikkahan on Volkkarin pomminvarmaa ydinsodan kestävää 1.6 dieseliä 4vaihteisella askilla varustettuna. Kulutus siinä 4-5l/100km.

Tämä on oikein hauska auto ajaa,ja yllättävän hyväkin. Isommastakin vauhdista uskaltaa kädet irroittaa hetkeksi ratista,sillä auto menee luotisuoraan,ei vempuile yms,mitä näin vanhasta voisi luulla.

Tähän on niin kiinnytty,että tästä ei tulla luopumaan ikinä.  ;)

(http://img204.imageshack.us/img204/5038/dsc01151p.jpg)

(http://img18.imageshack.us/img18/2397/dsc01115n.jpg)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 03.12.09 - klo:12:34
Hieno on Jettasi ja taustalla näkyvä huoltsikka upean RETRO!

Mahtaneeko olla kuvattu Tampere-Lahti väliltä.....paikkakunnan nimeä en saa nyt palautettua mieleen??
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 03.12.09 - klo:13:05
Kyllä. Hauhon Shelli on kyseessä. Kesän olin Heinolassa ja eukon kanssa käytiin sitte Tampereella rellestämässä ja kun huomattii tämä Shell niin päätettiin paluumatkalla käydä ihmettelemässä  :D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Pertsa - 03.12.09 - klo:13:47
(http://yoursmiles.org/tsmile/rulez/t2001.gif)

Tässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


(http://i3.photobucket.com/albums/y61/pmj/Jetta.jpg)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 03.12.09 - klo:13:51
LainaaKyllä. Hauhon Shelli on kyseessä.

Just, Hauhohan se olikin! Tutulta näytti...
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 03.12.09 - klo:20:07
Kiitos Pertsa hienosta kuvamuokkauksesta  8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Kiviharju - 03.12.09 - klo:20:10
Aivan upea retrokuljin ;D
Jos arvostelut olisi käytössä, tulisi ehdottomasti 5 tähteä! tai tuleehan näin kuitenkin.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 03.12.09 - klo:21:57
Tuo "sepia" efekti on kuin suoraa mummon valokuvista: "Kun auto tuli kylään"   :P

+++++++++++++++
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Pertsa - 04.12.09 - klo:10:42
Itse asiassa se ei ole sepia, vaan väreihin on vaan lisätty hiukan keltaista ja punaista, eli yritetty saada aikaan hiukan kellastunut vanha valokuva.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 06.12.09 - klo:09:37
Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Eurokilvet?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Karvis - 06.12.09 - klo:10:33
Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52
LainaaTässä pieni lisäannos retroa tuohon Mikon Jettan kuvaan


jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Tuolla bensapumpun ja nurkan välissä pilkistää jonkun liika tuoreen riisikipon keula :D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:11:55
Tos: ei näy kilvet tuossa retrotussa kuvassa;)

Karvis: en tiedä mikä tuo punainen on, mutta jos sekin unohdetaan;)

Virhe loistaa.... ;D

Jos tuo kuva olisi otettu aikoinaan uudesta Jetasta, kuvasta näkyy asioita joita ei ollut olemassakaan tuohon aikaan...heh ::)

Karviksen ikää en tiedä, Tos lienee silloin ajellut polkutraktorilla Golfien sijaan:D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Reneto - 06.12.09 - klo:12:00
Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 06.12.09 - klo:01:52

jos hiotaan kuvia, YKSITYSKOHTIA, tuossa hienossa kuvassa on 1 vakava virhe!!

Hmmmmmm...mikä

arvauksia????

Liian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

E: lisätään vielä yksi arvaus: Roiskeläpät puuttuvat!
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Karvis - 06.12.09 - klo:12:08
Takalasissa on UVW:n tarra :o
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:12:10
LainaaLiian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

E: lisätään vielä yksi arvaus: Roiskeläpät puuttuvat!

Reneto, ehkä nuokin, mutta EI;)

Vihje: virhe on kahdessa paikassa :P
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:12:14
LainaaTakalasissa on UVW:n tarra

Ei sekään, koska joku tarra olisi voinut olla takalasissa eikä kuvasta saa selvää mikä tarra on!

Vihje #2: "virhettä" ei suomessa ollut vielä tuohon aikaan....
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Reneto - 06.12.09 - klo:12:19
Metallirunkoiset lyhtypylväät. Taisivat aikoinaan olla myrkyllä kyllästettyjä puupölkkyjä.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:12:30
Reneto....

Ei sekään... kyllä metallisia tolppia varmaan tuohon aikaan jo oli...olikin!

Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 06.12.09 - klo:12:31
Vihje #3:

Virhe liittyy tavalla tai toisella autoiluun ???
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 06.12.09 - klo:12:59
LainaaLiian uudesta autosta pölärit?

Valkoiset takavalovilkut?

pölärit? Nuo on VWn alkuperäsiet aluvanteet joita tuohon aikaan on saanut merkkiliikkeestä ostettua  ;D

Takavalot on originaalit joista aurinko polttanut vilkun lasit kirkkaaksi, melkoista luomutuningia?

Autossa on nykyään aluperäiset rekisteritunnukset. Ei EU kilpiä.  8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Reneto - 06.12.09 - klo:13:06
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 06.12.09 - klo:12:59

pölärit? Nuo on VWn alkuperäsiet aluvanteet joita tuohon aikaan on saanut merkkiliikkeestä ostettua  ;D


Sori  :-[  On niin peittävää mallia ja kaukaa otettu kuva että hämäsi.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Pertsa - 06.12.09 - klo:19:27
Jaahas.....
LainaaTuolla bensapumpun ja nurkan välissä pilkistää jonkun liika tuoreen riisikipon keula
LainaaTakalasissa on UVW:n tarra


(http://i3.photobucket.com/albums/y61/pmj/Jetta_2.jpg)   
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Kiviharju - 06.12.09 - klo:20:24
Vihreät letkun bensapumpuissa?

äh... Lisää vihjeitä!
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Erkka - 06.12.09 - klo:20:34
Pysäköinti liikennemerkki?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Hege - 06.12.09 - klo:20:37
Liian uudet bensapumput taaimmaisella mittaripaikalla?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Ironic32 - 06.12.09 - klo:20:38
Korttiautomaatti?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Pertsa - 06.12.09 - klo:20:44
Jettan renkaissa on vuoden 2009 ilmaa?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Erkka - 06.12.09 - klo:20:44
Ironic32 taisi vetää pisimmän korren?  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Erkka - 06.12.09 - klo:20:46
Pertsa, sä oot hauska. Mä repesin... ;D

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 06.12.09 - klo:20:44
Jettan renkaissa on vuoden 2009 ilmaa?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Kiviharju - 06.12.09 - klo:21:03
Missä tuossa kuvassa on korttiautomaatti? Se tuli itsellänikin ensimmäisenä mieleen, mutta en sellaista kuvasta löytänyt.

Ja kun vihje 2 oli, että löytyy kahdesta paikasta...
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 06.12.09 - klo:21:59
"Väärä" Shellin logo
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 06.12.09 - klo:22:13
Kuvassa ei näy mutta tuulilasissa on verotarra vuodelta 96  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Pertsa - 06.12.09 - klo:22:44
Juu tuolla aiemmin mainitut liian uudet mittarit siellä taaimmaisessa rivissä on tosiaan "virhe" kuvassa, samoin kuin vihreät letkut. Mutta haetaankohan tässä vielä jotain muuta...ei keksi...
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 07.12.09 - klo:00:53
en kyllä itsekään keksi...Saa kyllä "Sciroccomies" kertoa vastauksen  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 07.12.09 - klo:09:56
Varmaan niitä virheitä olisi viestiketjun perusteella löytynyt enemmänkin, mutta tarkoitin nimenomaan tuota

ekan pumpun vihreää letkua ja pumpussa näkyvää vihreää tarraa, joka ilmaisee oktaaniluvun 95 :D

Lyijytön 95-oktaaaninen alkoi yleistyä suomessa vasta 1988 paikkeilla!
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Kiviharju - 07.12.09 - klo:23:06
Lainaus käyttäjältä: SciroSJK - 07.12.09 - klo:09:56
ekan pumpun vihreää letkua ja pumpussa näkyvää vihreää tarraa, joka ilmaisee oktaaniluvun 95 :D

Lyijytön 95-oktaaaninen alkoi yleistyä suomessa vasta 1988 paikkeilla!
No perketi minähän olin sitten tuurilla oikeassa :D Mitäs oli kisan palkintona? ;)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 08.12.09 - klo:16:23
LainaaNo perketi minähän olin sitten tuurilla oikeassa Hymyilee leveästi Mitäs oli kisan palkintona? Iskee silmä
ä

Lupaan tarjota pullakahvit tai huurteisen kun nähdään :D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: tn62634 - 27.12.09 - klo:16:00
Täytyy tuottaa foorumilaisille pettymys, että tuokin idylli on mennyttä. Saastamoisen Shellillä Hauholla on nykyisin siniset kirkkaat Seon neonvalomainokset. :(
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 29.12.09 - klo:13:54
menty sitten pilaamaan sekin.... tuo minun kuva on otettu 2009 heinäkuussa..
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Jak3 - 23.01.10 - klo:23:07
Tuostahan (http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2438358.jpg) tämä pelastettiin -08 keväällä lapista, reilun 3 vuotta oli seissyt ja juminu kuskinpuolen etujarrun aika huolella. Ei muuta kuin pakoputki rautalangalla kiinni (roikkui), työntämällä käymään ja tankkauksen kautta 100km kotimatkalle ;D Toki ne siirtolaputki tuli haettua ennen baanalle lähtöä, ja hyvin kulki koko matkan kun ei turhia hipelöiny jarrupolinta. Startti ja etujarru kuntoon, sitten auto jatkoi kaverille joka sen leimasi lopulta ja nyt sitten nykysellä omistajallaan.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 24.01.10 - klo:17:55
JOo niinhän se meni. Kesällä vaihdoin keulaan levyt ja palat (yh.27e) ja oli kuskin satula melko tiukassa kiinni ;D

Startti kuoli lennosta Rovaniemen Nesteelle. Tankkauksen jälkeen ei mitään eloa, Kemiin päästyäni laitoin kakkoskopan startin kiinni ja hyvin on pelannu  8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 14.02.10 - klo:16:55
kilometripäivitys 14.2.2010

ja yhä workkii, vaikka on kovalla (oikealla) pidolla ollutkin  ;D

532 000 pyörähti mittariin, kuluneen viikon aikana jetta on nähnyt tietä, käyty Oulussa,Kempeleessä ja pari kertaa Rovaniemellä  8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 14.02.10 - klo:21:31
Jostain syystä en usko millään samoja kilometrejä tästä omasta käyttiksestä...
Avokkaalla vois päästäkkin tuon verran ;)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Markku J - 14.02.10 - klo:21:57
Minun just ostamani Audi 80 on sitten ihan noviisi 249 tkm lukemallaan. Ihmetten vaan, kuka siihen vanhukseen jaksaa ajaa nuo puutuvat kilometrit. En minä ainakaan, on se sen verran vanhan oloinen auto.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 14.02.10 - klo:22:26
Tänään kävin ajamassa äitimuorin 90jetalla 1.8flair. Herraisä että tuntu niin uudelta ja modernilta..ohjaustehostimet ja kaikki  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 08.04.10 - klo:12:36
kilometripäivitystä... 534100 km nyt lasissa, ei muuta,kuin kovaa ajoa  8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tuksuu - 08.04.10 - klo:14:49
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 08.04.10 - klo:12:36
kilometripäivitystä... 534100 km nyt lasissa, ei muuta,kuin kovaa ajoa  8)

Kunnoitettava lukema. Jos auto kestää puolimiljoonaa niin kyllä sillä vielä toiset samanlaiset ajaa  ;)

Komia jetta muuten..
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 19.04.10 - klo:22:06
Oijoi! kaikkea jännää "unohtunutta" sitä löysi kun siivosi Jetan hanskalokeron. Pari vuotta sitten ostamani Ckasetit jotka luulin hukanneeni. Ja löyty myös jänniä "asiakirjoja". Jettaan tehty luovutushuolto ja luovutettu asiakkaalle 14.06.1983 :D Myös orkkis takuutodistukset sun muut löyty mapin seasta jossa oli katsastuslappuja yms.. katsastus jossakin vaiheessa ollut 210mk.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Reneto - 19.04.10 - klo:22:19
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 19.04.10 - klo:22:06
.. katsastus jossakin vaiheessa ollut 210mk.

Varmaankin juuri ennen eurojen tuloa.. Muistelisin, etten koskaan maksanut katsastuksesta noin paljon markka-aikana. Nykyhintoihin kun vertaa.. huh huh.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 28.04.11 - klo:13:03
Jotain päivitystä tännekin. Mittarissa on 553tuhatta. Jetta on pelannut kuin enkeli *Koputtaa puuta*

Ensimmäistä kertaa tuli vahattua auto. Kyllähän tuo maalipinta parani  :) Vielä viimeisiä sipistelyitä pitää tehdä ja saapua Lahteen VAGarenan miittiin 7.5.  :D

(http://img856.imageshack.us/img856/9080/dsc00954z.jpg)

Alla uudet kesärenkaat ja pitihän nuo retrovanteet kaivaa varastosta ja laittaa uudet kumit niille.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 03.05.11 - klo:12:37
Jetan aurauskulmat säädetty. Löytyi väljä alapallonivel. Mutta on ennen tehty kestäviä osia. Selvisi että se on alkuperäinen (niitattu kiinni) Annettakoon nivelen korkkaaminen anteeksi kun on ikää 28vuotta ja ajettu 553 tuhatta
;D

Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Jonde - 03.05.11 - klo:16:28
No ei siellä sitten alkuperäinen pallo ollut jos niitattu kiinni. Noi kun on aina ollut pulteilla kiinni, jossain välissä tainnut osua vaan korjaaja kun niitannut uuden kiinni tai ostanut tukivarren missä niitattuna pallo.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 03.05.11 - klo:17:25
Voipi hyvin ollakki. Liikkeessä vain meinasivat että onpi  :P
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 25.09.11 - klo:10:56
Tänään 25.9.2011 Jetta laitettu seisontaan. Erään aikakauden loppu,kun minun käyttiksenä ollut luottopakki pääsee (joutuu) osa-aikaeläkkeelle. 99 Saab palvelee talviautona.

Mittarissa 564tkm.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: VWonderman - 03.10.11 - klo:22:24
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 25.09.11 - klo:10:56Tänään 25.9.2011 Jetta laitettu seisontaan. Erään aikakauden loppu,kun minun käyttiksenä ollut luottopakki pääsee (joutuu) osa-aikaeläkkeelle.
Samoille parruille mihin Kupla ennen jätettiin? ::)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 19.11.11 - klo:13:29
Jetta on ajossa taas! Ei sitä mies osaa olla lman rakasta luotettavaa "luottopakkia"  ;D Talvilook, kattoteline irroitettu ja nastat peltivanteilla alla.

Kyllä oli piiiiitkästä aikaa niin mahtava käydä ajamassa. Hellu meni junalla lappiin ja tuli Bellalla takaisin. Levottomana odottelin,niinkuin pikkupoika  ;D

Pieni videopätkä,kun Bella palaa takaisin kotia. (biisi on Christine elokuvasta)


Jetta mk1 diesel. (http://www.youtube.com/watch?v=MTb6a3zGdRA#ws)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: eGetin - 19.11.11 - klo:13:39
Mahtavaa! ;D Mihis se saapikas jäi?
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 19.11.11 - klo:13:40
Ysiysi on myös ajossa. Tuli pari muuttujaa (löyty ihana nainen käsipuoleen, ja tarttee kahta autoa). Muka Jetta liian meluisa auto,kun toinen tottunut ajelemaan 2000luvun autoilla  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 19.11.11 - klo:16:13
meluisa!?
Ainakin poolo on hiljasempi kuin golf  ::)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Karvis - 19.11.11 - klo:16:16
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 19.11.11 - klo:16:13
meluisa!?
Ainakin poolo on hiljasempi kuin golf  ::)

Jos se on tottunu ajamaan jollain tojotalla tms nipponilla...
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 19.11.11 - klo:16:28
Lainaus käyttäjältä: Karvis - 19.11.11 - klo:16:16
Jos se on tottunu ajamaan jollain tojotalla tms nipponilla...
heh itse pystyn tekemään käytännön vertailua
http://tos.pp.fi/images/album/polotin/ (http://tos.pp.fi/images/album/polotin/)
vs
http://tos.pp.fi/images/album/golf/ (http://tos.pp.fi/images/album/golf/)


;D

e: copypaste virheet
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 19.11.11 - klo:20:00
Lainaameluisa!?
Ainakin poolo on hiljasempi kuin golf   

Ei voi olla.. noh..Jetta on ainakin diesel  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 20.11.11 - klo:09:56
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 19.11.11 - klo:20:00
diesel  ;D
(http://multiply.com/mu/sarcastik1/image/1/photos/55/500x500/94/thumbs-up.gif?et=Oa7xr%2BknjNPu4JTpZjwEJQ&nmid=388550596)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 20.11.11 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: Mikko83 - 19.04.10 - klo:22:06
Oijoi! kaikkea jännää "unohtunutta" sitä löysi kun siivosi Jetan hanskalokeron. Pari vuotta sitten ostamani Ckasetit jotka luulin hukanneeni. Ja löyty myös jänniä "asiakirjoja". Jettaan tehty luovutushuolto ja luovutettu asiakkaalle 14.06.1983 :D Myös orkkis takuutodistukset sun muut löyty mapin seasta jossa oli katsastuslappuja yms.. katsastus jossakin vaiheessa ollut 210mk.

Samalla paatilla ovat varmaan Jetat suomeen matkanneet, oma Jetta on rekattu 10.6.1983
Samainen päivä sattuu olla myös syntymäpäiväni :D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 20.11.11 - klo:11:59
Varmasti sama paatti ollut. Pitäs joskus järjestää miitti. Saavat Jetatkin treffata reilun 28vuoden jälkeen  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 20.11.11 - klo:14:20
Hivenen se on aika päässyt kumpaakin tärväämään. Löytyikö sulta tietoa, mistä se on ostettu silloin?
Mulla on kauhtunut tarra takalasissa, VW Lento. Taitaapi olla VW-center airport nykynimeltään toi Vantaan volkkari.
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 21.11.11 - klo:10:34
Käsittääkseni uutena mennyt Kajaaniin. Ja Kemijärvelläkin ollut. Onhan se aika päässyt tärv....patinoimaan. 565tkm mittarissa,eikä tunnu missään  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 26.08.12 - klo:13:41
(http://desmond.imageshack.us/Himg577/scaled.php?server=577&filename=dsc0381h.jpg&res=landing)

8)
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Tos® - 26.08.12 - klo:17:19
Lainaatavaratilaa siinä on tuhlailevan paljon
;D
Penttilä ei suostu myymään omaansa....
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: SciroSJK - 27.08.12 - klo:16:02
Lainaus käyttäjältä: Tos® - 26.08.12 - klo:17:19
;D
Penttilä ei suostu myymään omaansa....

Ladot vaan vaatimani summan kokonaisuudessaan tiskiin ja Jetta on sun  ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: Mikko83 - 01.06.13 - klo:07:46
Operaatio kattotelineen halkaisu kuljetuskuntoon! Käsivoimat eivät riittäneet, niin otettiin Jartsan kans kovemmat otteet käyttöön!

(http://oi39.tinypic.com/b3lctk.jpg)

(http://oi39.tinypic.com/148ouqd.jpg)

Toinen puoli irtosi, mut toinen on niin lujassa että tulee opeli perässä  ;D

Mmm.. Ehkäpä pyykkitelinettä voisi hyödyntää. Ei muuta, kuin teline kiinni ja viäntelemään -> irtosihan se toinenkin puoli. Jes!

(http://oi41.tinypic.com/2u6csi1.jpg)


;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Vw Jetta mk1 "oldschool"
Kirjoitti: RTWteam - 01.06.13 - klo:16:18
Tää menis sellaiseen toppiin kun päivän paras kuva!  ;D