Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

VAG!

Lainaus käyttäjältä: LEMMY - 24.09.13 - klo:11:09
Ota tosta sitten selvää :)

Eihän tuossa ole yksityishenkilöiden kohdalla mitään epäselvää. Vaggineiden kauppahinta voi muuttua jälkikäteen vain siinä tapauksessa, että verot muuttuvat. Ei maahantuojan ilmoittamat uudet hinnat vaikuta mitään jo sovittuihin kauppoihin. Toki jos hinnat laskevat, niin autoliike voi ehdottaa asiakkaalle, että mitäs jos vähän laskettaisiin sun auton hintaa. Jää sitten asiakkaan tehtäväksi hylätä tai hyväksyä tämä ehdotus.

Viime vuodenvaihteessahan oli tällainen tilanne, kun alvi nousi prosentilla.

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.09.13 - klo:11:10
Piti lopettaa jo aiemmin mutta lopetan nyt tähän. Kahdesta aiheesta olin jo itselleni luvannut, että en tänne koskaan kirjoita. Toinen tämä tammikuussa rekisteröinti (ja vuosimalli), toinen tavaratilan riittävyys. Yritän pitää lupaukseni vastaisuudessa paremmin. ;)

Ei tuollaisia lupauksia kannata tehdä. Tämähän on keskustelufoorumi ;)

EDIT: Joku hämärä muistikuva mulla on jostain japskimerkistä, joka korotti tilauksessa olleiden autojen hintoja 3,9 prossaa valuuttakurssimuutosten johdosta. Eli juuri sen maksimin mitä voi korottaa ilman, että asiakas voi kuluitta perua kaupan.

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.09.13 - klo:11:10
Ã,,lä yksinkertaista asiota liikaa. Jos vanha auto on myyty pois eikä ole ilmaista korvaavaa kulkupeliä käytössä niin kustannuksiahan syntyy. Ja autokuume on minusta myös ihan riittävä syy. Kyllähän moni muutenkin maksaa hyvästä fiiliksestä rahaa, miksei autonvaihdossa...

Se mikä minua tässä (ja monessa muussa asiassa) ärsyttää, että ei edes haluta katsoa kokonaisuutta. Katsotaan vain yhtä lukua monen vuoden päässä ja tehdään sen perusteella ehkä kokonaisuuden kannalta epäedullisiakin päätöksiä. Vielä kun tuo luku ei ole edes mikään oikea luku vaan osa kokonaisuutta.

Piti lopettaa jo aiemmin mutta lopetan nyt tähän. Kahdesta aiheesta olin jo itselleni luvannut, että en tänne koskaan kirjoita. Toinen tämä tammikuussa rekisteröinti (ja vuosimalli), toinen tavaratilan riittävyys. Yritän pitää lupaukseni vastaisuudessa paremmin. ;)
Ã,,läs nyt ihan kiva että kommentoit, vaikka toki nyt ollaan aikalailla OTssa, mutta pakko silti jatkaa sen verran, että annoit kyllä ajattelemisen aihetta, siis noiden kaikkiena muiden kulujen osalta suhteessa tuohon rekisteröintivuoteen.

jrinnes

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 24.09.13 - klo:11:25
Vaggineiden kauppahinta voi muuttua jälkikäteen vain siinä tapauksessa, että verot muuttuvat.

Tämähän ei Skodan ja nimenomaan Skodan, ei muiden vaggien, kohdalla taida pitää paikkaansa..? Ainakin viimeisimmän tiedon perusteella Tšekeissä on valuuttana koruna, eikä euro.
Skoda Superb 2.0 TDI


Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

VAG!

Lainaus käyttäjältä: jrinnes - 24.09.13 - klo:11:42
Tämähän ei Skodan ja nimenomaan Skodan, ei muiden vaggien, kohdalla taida pitää paikkaansa..? Ainakin viimeisimmän tiedon perusteella Tšekeissä on valuuttana koruna, eikä euro.

Touché!

Allekirjoittanut poistuu paikalta häntä koipien välissä.

jrinnes

Lainaus käyttäjältä: VAG! - 24.09.13 - klo:11:56
Touché!

Allekirjoittanut poistuu paikalta häntä koipien välissä.

No, äläs nyt! :) Taitaa kuitenkin olla aika marginaalinen mahdollisuus, jotta tuo realisoituisi. Oli (taas) vaan pakko päästä pätemään, se on se minun pikkusieluinen luontoni. Pahoittelut! :)
Skoda Superb 2.0 TDI


Passat 3C Comfortline 1.8 TSI

pikkuvika

Auton hyvityshinta on vähän kuin veteen piirretty viiva. Otin kolmelta myyjälta tarjouksen tähän Skodaan. Vaihdokkina oli Kia vm -11.
Huonoimman ja parhaimman välirahan ero on 3500. Huonoimman tarjouksen antanut laski Kian hinnan siihen, kun vaihdokki on heillä. Heillä tämä ajankohta olisi ollut 1/14. Pienimmän välirahan haluaja (Miettinen) laski vaan tarjouksen, eikä Kialle muuta ehtoa kuin max 60000km. ( Nyt 53000km) Onneksi on muita autoja millä paikattu kilometrejä. Yhdellä kaksi vaihtoehtoa. 1.vaihtoehto väliraha sama kuin ensimmäisellä ja auto joskus vuodenvaihteen tienoilla. 2. vaihtoehto Kia heti heille ja 1500 pienempi väliraha.
Kian vaihtoaikaan sen jonotusaika oli n ½ vuotta. Silloin sain 2500 enemmän, jos annan heti vaihdokin heille. Näin tein, koska oli kesä ja ajelin mersulla. Sattui vaan olemaan hyvä tuuri ja auto valmistui 2 kk kuluessa, joten sain auton paljon etuajassa.

vkjoki

Lainaus käyttäjältä: Mikko - 24.09.13 - klo:11:10
Ã,,lä yksinkertaista asiota liikaa. Jos vanha auto on myyty pois eikä ole ilmaista korvaavaa kulkupeliä käytössä niin kustannuksiahan syntyy. Ja autokuume on minusta myös ihan riittävä syy. Kyllähän moni muutenkin maksaa hyvästä fiiliksestä rahaa, miksei autonvaihdossa...

Se mikä minua tässä (ja monessa muussa asiassa) ärsyttää, että ei edes haluta katsoa kokonaisuutta. Katsotaan vain yhtä lukua monen vuoden päässä ja tehdään sen perusteella ehkä kokonaisuuden kannalta epäedullisiakin päätöksiä. Vielä kun tuo luku ei ole edes mikään oikea luku vaan osa kokonaisuutta.

Piti lopettaa jo aiemmin mutta lopetan nyt tähän. Kahdesta aiheesta olin jo itselleni luvannut, että en tänne koskaan kirjoita. Toinen tämä tammikuussa rekisteröinti (ja vuosimalli), toinen tavaratilan riittävyys. Yritän pitää lupaukseni vastaisuudessa paremmin. ;)

+1 !

Miellyttävää tosiaan lukea tekstiä, jossa hahmotetaan kokonaisuutta eikä optimoida monimutkaista asiaa vain yhtä kriteeriä tuijottaen!
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

maher

#2557
Lauantaina allekirjoitin tilaussopimuksen.

Combi 2,0 TDI RS DSG (RS Seam Red)
- metalliväri, Brilliant Silver
- Black-paketti
- Canton Sound System
- Intelligent Parking Distance Assistant
- RS Performance Mode Selection
- Nokia Hakka 8 225/45R17
- webasto

Kesäksi 225/45R17 Hawk:it hyllystä alle tehdasDenomien sijaan. Arvostan ajomukavuutta niin korkeampi 17" riittää.

Pitkään arvoin manuaalin ja DSG:n välillä, mutta mukavuus vei voiton koeajolenkkien jälkeen. TDI:n koin itselle järkevämmäksi korkeammasta verosta huolimatta. Myös mahd. parempi kestävyys ja jälleenmyyntiarvo painoi vaakakupissa dieselin eduksi.

Yhteensä pyysin neljä tarjousta paikanpäällä vaihdokin kanssa käymällä. Tampereella kova paikallinen kilpailu Vehon ja konkurssikypsän MetroAuton kesken ja päädyin tekemään hankinnan Vehosta. Pekka Hildenille pisteet palvelusta ja asioiden hoidosta!
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

makkis

Joo, kyllä se minun osalta kilvet saa heti kun saapuu tänne sudettimaille.

Emil Eagle

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 21.09.13 - klo:18:55
Mitä etua nuori mies saa siitä että kattokaiteita ei ole?

Keskenkasvuinenkin yltää harjaamaan lumet katolta paremmin :P Vitsivitsi eikä kehenkään nimenomaisesti osoitettu. Näin persjalkaisena vaan ihan tosielämän ongelma.
Kiitokset mukavasta foorumista.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 24.09.13 - klo:09:50
^Olisiko liikekohtainen asia, minulla kyllä suostuivat siihen että sovittiin jo elokuussa toimitusajankohdaksi tammikuun ensimmäinen viikko.

Huhtikuussa 2013 tilattu sovittu toimitettavaksi/haettavaksi liikkeestä 14.1.2014.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

lumimiäs

Lainaus käyttäjältä: Taky - 24.09.13 - klo:19:47
Huhtikuussa 2013 tilattu sovittu toimitettavaksi/haettavaksi liikkeestä 14.1.2014.
Huhtikuussa sait jo RS:n tilattua ?

vorkki

Lainaus käyttäjältä: GTI - 24.09.13 - klo:08:35
Kyllä siinä pari tonnia voittaa,jos rekisteriin ensivuonna.Vaihdossa seuraavan kerran on suuri ero onko se rekisteröity 2013 vai 2014!
Mutta vaihdossa saattaa juuri sen saman voittaa nykyisen auton hyvityksessä koska se on joulukuussa liikkeellekin "vuoden uudempi" kuin tammikuussa. Ainakin minun pyytämissä tarjouksissa on ollut eroa sillä onko vanhan auton luovutus autoliikkeelle ennen vai jälkeen vuodenvaihteen. Toimitusajan voi kyllä sopia tilauksen yhteydessä vuodenvaihteen yli mutta se vaikuttaa kyllä vaihturin "arvoon". Ilman vaihtoautoa tilanne saattaakin olla ihan toinen. Sori OT koska ei nyt taida enää uusia RS-tilauksia koskea kun mennevät automaattisesti ensi vuodelle.
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

makkis

LainaaHuhtikuussa sait jo RS:n tilattua ?

Kyllä itsekin aikoinaan tilason Gen. kakkosen ennen koko mallin julkaisua. Tokihan liike ei voi sitä tilata, kun sitten tuli saataville niin asia tehtiin "virallisesti" eli siis voinhan minä vaikka nyt laittaa mailia myyjälle että tilaan Generaatio nelosen heti kun se tulee saataville. Sitten noin laittaa ellkirjoitukseen pitkäksi aikaa että RäSä Gen 4. - tulossa.

Taky

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 24.09.13 - klo:20:23
Huhtikuussa sait jo RS:n tilattua ?

Ei, MB, vaikka OT olikin, niin komenttini tilaus-luovutus aika-akselia autokaupassa.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

deeaa

Lainaus käyttäjältä: pikkuvika - 24.09.13 - klo:12:11
Auton hyvityshinta on vähän kuin veteen piirretty viiva. Otin kolmelta myyjälta tarjouksen tähän Skodaan. Vaihdokkina oli Kia vm -11.
Huonoimman ja parhaimman välirahan ero on 3500. Huonoimman tarjouksen antanut laski Kian hinnan siihen, kun vaihdokki on heillä. Heillä tämä ajankohta olisi ollut 1/14. Pienimmän välirahan haluaja (Miettinen) laski vaan tarjouksen, eikä Kialle muuta ehtoa kuin max 60000km. ( Nyt 53000km) Onneksi on muita autoja millä paikattu kilometrejä. Yhdellä kaksi vaihtoehtoa. 1.vaihtoehto väliraha sama kuin ensimmäisellä ja auto joskus vuodenvaihteen tienoilla. 2. vaihtoehto Kia heti heille ja 1500 pienempi väliraha.
Kian vaihtoaikaan sen jonotusaika oli n ½ vuotta. Silloin sain 2500 enemmän, jos annan heti vaihdokin heille. Näin tein, koska oli kesä ja ajelin mersulla. Sattui vaan olemaan hyvä tuuri ja auto valmistui 2 kk kuluessa, joten sain auton paljon etuajassa.

Elä muuta viserrä. Juuri kysellyt eri liikkeistä mitä hyvittävät, ja saanut ocusta 18, 17 ja 13teur hyvitystarjoukset. Aika skaala...viis donaa parhaan ja huonoimman väli...toki se mikä tulee loppusummaksi ratkaisee, mutta silti...damn!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4


lumimiäs

Minäkin pyysin muistaakseni kymmenen eri tarjousta. Pienin väliraha oli 6.350 ja suurin 17.900  :o
Saatiin kavereiden kesken hyvät naurut tuosta Pö... autoliikkeen  tarjouksesta.  ;D

Jyri

Lainaus käyttäjältä: lumimiäs - 25.09.13 - klo:08:21
Minäkin pyysin muistaakseni kymmenen eri tarjousta. Pienin väliraha oli 6.350 ja suurin 17.900  :o
Saatiin kavereiden kesken hyvät naurut tuosta Pö... autoliikkeen  tarjouksesta.  ;D
Samaa suuruusluokkaa siis erot tarjousten välillä kuin minulla, itselläkin oli yli 10.000 â,¬ eroa parhaan ja huonoimman välirahatarjouksen välillä ja jokunen tonni enemmän rajoituskulujen kanssa.

maher

Lainaus käyttäjältä: Pumpeli - 06.09.13 - klo:14:37
Kumman sisustan värin tilanneet on muuten ruksanneet? Punaisen/vaalean!?

Punaisen ilman muuta! Kaikissa koeajamissani yksilöissä oli vaalea ja mielestäni tosi mitäänsanomaton, jopa ruma "harmaa" sisusta.
Octavia 2,0 TSI RS 230 DSG MY2016 - Black Magic
Ex-WAG: Octavia Combi 2.0 TDI RS DSG 2014 - Brilliant Silver

Leonardo

Punainen kans hopeiseen  RSään.
Hyundai IONIQ Hybrid 2017
Ex Skoda Fabia 2016

Homer

RS oli kolmatta kertaa koeajossa ja lupasin myyjälle että tämä riittää, olenhan jo tehnyt tilauksen :P :P

Joka tapauksessa tällä kertaa testailin automaatin ja ACC:n yhdistelmää aamuruuhkassa. Voin kertoa teille tomaatin tilanneille että enää ei tarvitse ruksia kuin automaattinen kaistanvahti niin auto ajaa itsekseen. Tosiaan jos joutuu ajamaan jotain väylää pitkin päivittäin ruuhkassa töihin ja takaisin, niin tämä on aivan lyömätön yhdistelmä!

Itse tavoittelen manuaalilla jotain oheisen videon kaltaista ajotuntumaa, vaikka kaupungissa manuaali onkin puuduttava eikä liikenteessä videon kaltainen ajotyyli olekaan suotavaa. Toisaalta jos radalle joskus pääsee kokeilemaan, veikkaan että tomaatti ei tuohon vauhtiin taivu:

Skoda Octavia RS 2013 - full Nürburgring Nordschleife BTG lap on semi-wet track

Niin ja penkkien kangas ei enää tuntunut niin halvalta leggings -kankaalta minkä vaikutelman ekalla koeistunnalla sain. Ehkä kangasvalinnalla suunnittelija oli tavoitellut nahkaa muistuttavaa ulkonäköä (ohut lanka = materiaali ei tunnistettavissa kauempaa ja sulautuu siten nahkaisiin reunoihin ja niskatukeen). Lisäksi penkki antaa tosi hyvän sivuttaistuen ainakin tällaiselle 190 cm kaverille, joka on ollut ruoka-aikoina kotosalla. Uskaltauduin testaamaan sivuttaistukea eräällä teollisuusalueella alueen hiljennyttyä pimeän aikaan. Auto muuten pysyy mutkissa tiessä kiinni kuin juna raiteilla -ilmeisesti sen etupään lukon (vai mikä se nyt olikaan) ansiota, ei puske eikä yliohjaudu.

Kertakaikkisen upea paketti tuo RS otti sitten millä kokoonpanolla tahansa:)

TeHoKo

#2571
Leggings rules!!! 
Homerilta hienot kommentit. Mukava odotella omaa kun ei ole tullut käytyä koeajollakaan.
Käyttöönotto kyllä tapahtuu itsellä niin pian kuin mahdollista. Ei hermot riitä joutaviin odotteluihin.

Markku J

Hyvältä kuulostaa, kiitokset raportista, Homer !

Noista automaattisista systeemeistä liikennemerkkien tunnistus on kiinnostava, mutta ellei se suoraan pysty ohjaamaan ACC -vakkaria, niin sitten en ole siitä kovin kiinnostunut. Ja jos ohjaisikin, niin pitäisi pystyä ohjelmoimaan mittarivirhe merkin nopeuden päälle.

vkjoki

Minulla oli Volvossa ja Fordissa nopeusrajoitusten näyttö mittaritaulussa. Pidin suuresti siitä toiminnosta. Kaipaan sitä vieläkin Golf Seikaan, vaikka takana on jo melkein vuosi ja 30 000 km Seiskalla.
1.4MPI; 1.9TDI; 2.0TDI 103 kW; 2D-4D 130 kW; 1.4TSI 103 kW DSG-6; 1.8TSI 118 kW DSG-7;  2.0 D3 5-syl. 120 kW Geartronic-6; 2.0 TDCi 120 kW Powershift-6; 1.4TSI ACT 103 kW DSG-7; V40 2.0 D3 5-syl. 110 kW Geartronic-6

lasol

Morjensta pöytään kaikille! Olen lasol ja tuleva räsäfiili. Aiheesta innostuneena päätin rekisteröityä forumillenne vaihtamaan kokemuksia ja näkemyksiä liittyen Skodailun ihmeelliseen maailmaan.

Pitkällisen säästökuurin ja pähkimisen (lue vaimon ylipuhumisen) tuloksena päädyin uuteen RS Ocuun. Viisinkertaisen tarjouskierroksen jälkeen sain tiputettua lähtöhinnasta ~13%, eli tyhmä ei ole se joka kysyy. Kyseessä tulee olemaan suora käteiskauppa, en edes kysellyt vaihtoritsasta tarjousta. Huvittavana erikoispiirteenä muutama myyjä kehtasi valehdella autolle toimitusajaksi reilut 10vko. Kun ilmaisin epäluuloni aiheesta, nousivat odotusajat odottamalleni 4-5kk tasolle. Minimissään ketjujen kannattaisi päivittää tarjouksiin liittyvät asiakirjapohjansa. On ne veijareita..

Koeajelin DSG mallin jonka käskyttäminen oli tavan riisikupeilla ajaneelle suklaatimainen kokemus. Olen vain saanut käsityksen, että automaattilaatikoissa on ollut jonkin verran ongelmia, joten päädyin lopulta tuttuun ja turvalliseen manuaaliversioon.

Auto lähtee tilaukseen seuraavin speksein:

Combi 2,0 TSI RS
- candy white
- Black-paketti
- Sunset tummennukset takalaseihin
- Gemini 18" 225/40R18 antrasiitti aluvanteet
- RS Performance Mode Selection
- vararengas takapaksiin


Talvinakeista tuli sen verran köykäinen tarjous, että tilaan ne toisaalta. Lohkolämppäri pitää myös asennuttaa jahka saan kartoitettua järkevimmän vaihtoehdon. Tätä forumia troolatessani sain käsityksen, että tehdasasennettuna sille tulisi hintaa reippaat 900â,¬. Nopea katsaus alan yleisiin toimijoihin antoi tuloksen ~400-500â,¬. Jos jollain on antaa vinkkiä PKS luotettavista putiikeista, niin valistakaapas eksynyttä.

Talvesta ja odottelusta tulee pitkä, varsinkin kun joudun ostamaan max 500â,¬ maksavan romun vara-autoksi. No.. ajelut keväällä tulevat olemaan yhtä juhlaa tuon kovetuskauden jälkeen  ::)


Mahonkiset kahvat, staattinen ratti.

Markku J

Tervetuloa foorumille, lasol !

Ja onnittelut RS -kaupoista. Olet saanut aivan uskomattoman hyvän alennuksen.

Lämmittimistä sen verran, että tuolla mainitsemallasi n 900 eurolla saa tehdasasenteisen Webaston kaukosäätimellä (polttoainetoiminen lämmitin siis). Sähkölämmittimiä ei saa tehdasasenteisena. Kotimaassa asennettuna se on toki Webastoa halvempi ja maksanee 500-600 eur sisäpistokkeen kanssa. Hintaeron ollessa pieni, päädyin Webastoon, joka tarjoaa myös moninkertaisen lämmitystehon.

Devl

Lainaus käyttäjältä: lasol - 26.09.13 - klo:10:48
Morjensta pöytään kaikille! Olen lasol ja tuleva räsäfiili. Aiheesta innostuneena päätin rekisteröityä forumillenne vaihtamaan kokemuksia ja näkemyksiä liittyen Skodailun ihmeelliseen maailmaan.

Pitkällisen säästökuurin ja pähkimisen (lue vaimon ylipuhumisen) tuloksena päädyin uuteen RS Ocuun. Viisinkertaisen tarjouskierroksen jälkeen sain tiputettua lähtöhinnasta ~13%, eli tyhmä ei ole se joka kysyy. Kyseessä tulee olemaan suora käteiskauppa, en edes kysellyt vaihtoritsasta tarjousta. Huvittavana erikoispiirteenä muutama myyjä kehtasi valehdella autolle toimitusajaksi reilut 10vko. Kun ilmaisin epäluuloni aiheesta, nousivat odotusajat odottamalleni 4-5kk tasolle. Minimissään ketjujen kannattaisi päivittää tarjouksiin liittyvät asiakirjapohjansa. On ne veijareita..

Koeajelin DSG mallin jonka käskyttäminen oli tavan riisikupeilla ajaneelle suklaatimainen kokemus. Olen vain saanut käsityksen, että automaattilaatikoissa on ollut jonkin verran ongelmia, joten päädyin lopulta tuttuun ja turvalliseen manuaaliversioon.

Auto lähtee tilaukseen seuraavin speksein:

Combi 2,0 TSI RS
- candy white
- Black-paketti
- Sunset tummennukset takalaseihin
- Gemini 18" 225/40R18 antrasiitti aluvanteet
- RS Performance Mode Selection
- vararengas takapaksiin


Talvinakeista tuli sen verran köykäinen tarjous, että tilaan ne toisaalta. Lohkolämppäri pitää myös asennuttaa jahka saan kartoitettua järkevimmän vaihtoehdon. Tätä forumia troolatessani sain käsityksen, että tehdasasennettuna sille tulisi hintaa reippaat 900â,¬. Nopea katsaus alan yleisiin toimijoihin antoi tuloksen ~400-500â,¬. Jos jollain on antaa vinkkiä PKS luotettavista putiikeista, niin valistakaapas eksynyttä.

Talvesta ja odottelusta tulee pitkä, varsinkin kun joudun ostamaan max 500â,¬ maksavan romun vara-autoksi. No.. ajelut keväällä tulevat olemaan yhtä juhlaa tuon kovetuskauden jälkeen  ::)

Combissa on tummennukset vakiona.

Q.Atro

Lainaus käyttäjältä: lasol - 26.09.13 - klo:10:48
"Viisinkertaisen tarjouskierroksen jälkeen sain tiputettua lähtöhinnasta ~13%, eli tyhmä ei ole se joka kysyy. Kyseessä tulee olemaan suora käteiskauppa..."

Verottomasta hinnasta? Oliko suurikin hintahaarukka ja mistä päin sait parhaat tarjoukset?
VW CC 2.0TDI 130 -14
Ex-vag: Seat Leon FR 1.4 TSI, Audi 100 2.3 C4, Skoda Superb 2.0 TDI

voipa

Lainaus käyttäjältä: lasol - 26.09.13 - klo:10:48
Talvinakeista tuli sen verran köykäinen tarjous, että tilaan ne toisaalta. Lohkolämppäri pitää myös asennuttaa jahka saan kartoitettua järkevimmän vaihtoehdon. Tätä forumia troolatessani sain käsityksen, että tehdasasennettuna sille tulisi hintaa reippaat 900â,¬. Nopea katsaus alan yleisiin toimijoihin antoi tuloksen ~400-500â,¬. Jos jollain on antaa vinkkiä PKS luotettavista putiikeista, niin valistakaapas eksynyttä.
Eipä ole vinkkiä antaa mutta Tampereen Metroautossa maksaa 690â,¬:
- Moottorilämmitin Defa Bensiini 2,0 TSI: 380â,¬
- Sisätilapistokesarja Defa: 180â,¬
- Sisätilalämmitin Termini 1350 Defa: 130â,¬

Tampereen Veholla olisi kaksi ensinmainittua maksanut 550â,¬ eli samoissa mennään.

Mieluusti asennuttaisin jälkeenpäin jossain muualla halvemmallakin jos mahdollista.
Octavia Combi 2.0 TSI RS DSG Black Magic

VAG!

Lainaus käyttäjältä: lasol - 26.09.13 - klo:10:48
Viisinkertaisen tarjouskierroksen jälkeen sain tiputettua lähtöhinnasta ~13%, eli tyhmä ei ole se joka kysyy.

Meidän persaukisten pitää näitä kysymyksiä aina autokauppiaille esitellä 8)

Tervetuloa foorumille!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy