Octavia III RS

Aloittaja Skoda Octavia 1.2T, 17.01.13 - klo:20:48

« edellinen - seuraava »

Peeveli

Kävin -hullu kun olen- kaivamassa edelleen autokuumevirusta esille eli Metro-Auto Viikissä tsekkaamssa räsän. Hallissa oli vain yksi, valkoinen combi niillä 18" antrasiitti-aluilla. Ulkoisestihan tuo ei hirveästi säväyttänyt (siis tavallinen ok- perheauto sen asiallisessa merkityksessä joskin mustat keulaosat ja ne vanteet piristi), mutta sisusta todella hieno. Kyllä näyttää Auriksen sisusta askeettiselta tuon rinnalla. Ja kyllä, hypistelin kaikkia osia ja muoveja sekä nappuloita. Yksikään nappula ei jäänyt wanhan ajan takatuuppari-Skodille tyypillisesti käteen, vaan niiden toiminta oli täsmällistä ja laadukasta. Ovilokerotkin pehmustettu Golfin tapaan nukkamaisella kankaalla ja samoin oikein kojelaudan vasemmassa alareunassa oleva pikkuluukkukin. Vaihdevalitsin (dsg) todella korumaisesti muotoiltu. Ei häpeä tippaakaan Audin sisustukselle yleislaatuvaikutelmaltaan. Penkki itselleni äkkiseltään hyvän tuntuinen muutoin, paitsi ylijyrkät reunat häiritsi penkiltä poistuessa, ja toisaalta penkki sen verran leveä itselleni ettei korkeista sivutui'sta olisi kaarreajossa itselleni iloa. Niskatuki kiinteä, mutta en pysty ilman pitkää ajomatkaa sanoa miltä se tuntuisi omalle kropalle. Koeajoa en nyt edes kysynyt, ettei vaan tulisi tehtyä taas jotakin äkillistä ja uutta.  ;D

Kyllä tuntui rehellisesti sanottuna masentavalta hypätä Naurikseen, se näyttää nyt sisältä ihan kiinalaiselta tai intialaiselta vehkeeltä ja kuin 90-luvulta. :(

Täytyy todeta, että täällä on porukka tilannut ominaisuuksiinsa nähden edullisen vehkeen.

Ranssi

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 31.08.13 - klo:18:27
Yksikään nappula ei jäänyt wanhan ajan takatuuppari-Skodille tyypillisesti käteen, vaan niiden toiminta oli täsmällistä ja laadukasta.

Kirjoittaja astuu näköjään 1980-luvulta suoraan 2010-luvulle ???

Vastaavia vertauksia kuulee harvoin muista merkeistä.

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 31.08.13 - klo:18:32
Kirjoittaja astuu näköjään 1980-luvulta suoraan 2010-luvulle ???

Vastaavia vertauksia kuulee harvoin muista merkeistä.

Häh? Kirjoitin kyllä tekstini huumorimielessä siksi että niin moni edelleen vierastaa Skodaa sen itäautoleiman takia, vaikka se on jämerää tekoa ja ollut jo pitkään. Eli ne takatuuppari-ajat saisi jo unohtaa.

Ehkä tekstin perään olisi sitten pitänyt laittaa hymiö? Tai sitten skodistit ovat edelleen herkkiä hermostumaan ja näkevät kaikessa haukkumista...

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 31.08.13 - klo:18:27
Kävin -hullu kun olen- kaivamassa edelleen autokuumevirusta esille eli Metro-Auto Viikissä tsekkaamssa räsän.

Kyllä sä olet parantumaton autohifistelijä, ei voi muuta sanoa  8)  .

Mutta noinhan se itse oikea 'tuotekehitys' meneekin oikeassa elämässä, kun uusi malli on putkessa niin sen seuraajaa suunnitellaan jo .......  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

1.8 "APR" Q

LainaaEi häpeä tippaakaan Audin sisustukselle yleislaatuvaikutelmaltaan. Penkki itselleni äkkiseltään hyvän tuntuinen muutoin, paitsi ylijyrkät reunat häiritsi penkiltä poistuessa, ja toisaalta penkki sen verran leveä itselleni ettei korkeista sivutui'sta olisi kaarreajossa itselleni iloa. Niskatuki kiinteä, mutta en pysty ilman pitkää ajomatkaa sanoa miltä se tuntuisi omalle kropalle. Koeajoa en nyt edes kysynyt, ettei vaan tulisi tehtyä taas jotakin äkillistä ja uutta. 
En tiedä mitkä skoda-lasit Peeveliilä on ollut päässä,mutta ei tuo Räsän laatuvaikutelma ole kyllä A3:sen tasolla...ja nuo penkit...kaukana kolmosen sporttipenkeistä...tosin tietynlaiselle kropalle varmaan tuo leveä penkki sopii...ja noissa penkeistä varmasti paikat väsyy pitkässä ajossa,sillä tukea ei ole niin paljon kuin kolmosen sporttijakkarassa.
Ã,,läkä nyt vaan mene koeajolla ja tee mitään tyhmyyksiä...sillä sulle on tulossa hieno pirssi..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 31.08.13 - klo:18:40
Kyllä sä olet parantumaton autohifistelijä, ei voi muuta sanoa  8)  .


Heh! Kyllä minä mielellään edelleen sen A3:n talliini odotan. Se on itselleni nyt erinomainen kokonaisuus. Musta bensaräsä pidetään mielessä sitten seuraavalla autonvaihtokierroksella yhtenä vahvana ehdokkaana. ;)

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Peeveli - 31.08.13 - klo:18:45
Musta bensaräsä pidetään mielessä sitten seuraavalla autonvaihtokierroksella yhtenä vahvana ehdokkaana. ;)

Eli ensi keväänä sellainen, ehtii varmasti sopivasti autokuumeesta alkukesän toimitukseen ;)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Peeveli

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 31.08.13 - klo:18:44
En tiedä mitkä skoda-lasit Peeveliilä on ollut päässä,mutta ei tuo Räsän laatuvaikutelma ole kyllä A3:sen tasolla...ja nuo penkit...kaukana kolmosen sporttipenkeistä...tosin tietynlaiselle kropalle varmaan tuo leveä penkki sopii...ja noissa penkeistä varmasti paikat väsyy pitkässä ajossa,sillä tukea ei ole niin paljon kuin kolmosen sporttijakkarassa.
Ã,,läkä nyt vaan mene koeajolla ja tee mitään tyhmyyksiä...sillä sulle on tulossa hieno pirssi..

Onneksi ei ole minkään merkin lasit jämähtänyt päälle. Silmälaseistakin pääsin kesällä 2010 eroon leikkauksessa.  ;) Mutta kyllä minusta tuo räsän kabiini oli todella laadukas äkkiseltään ja muotoiltu kivasti. Kromia ja kiiltoa mukana, muovit hyvännäköisiä jne, samoin jykevät ovenkahvat ja oviverhoilujen muoto kiinnitti positiivisesti huomiota. Se on eri tavalla muotoiltu kuin minimalismiin tähdätty A3. Toki, jos saivarrellaan, voidaan todeta että Audissa nappuloiden käyttöäänikin on suunniteltu tarkoituksella tietynlaiseksi kuten vaikkapa ne pyöreät ilmasuuttimen sulkimet. Ja A3:n sporttipenkki on koeajon perusteella itselleni erinomainen, mutta ilman pitkää koeajoa en pysty tuomitsemaan myöskään Räsän istuimia. Ã,,kkiseltään ne tuntuivat ihan hyviltä, lukuun ottamatta jyrkänteräviä "kuppireunoja".

Mutta, en tässä tilauksiani vaihtele nyt vaan pidän räsän mielessä jatkossa,  j o s  tuossa lähi v u o si n a tulee vaihto taas eteen.

rambleri

Kävin tänään katsastamassa uuden RS Octavian ja pelkästään positiivinen kuva jäi livenä pällistelystä ja kuivatyypeistä. Ajolle en viitsinyt ottaa kun kakkosautoa olen etsiskelemässä ja kynnet ei siinä kohtaa riitä 35000â,¬ rassiin. Penkit olivat oikein sopivat meikäläisen ei hintelälle ja riittävästi ravitulle ruholle. Viimeistely hyvällä tasolla ja ne tilat! Nyt alkaa pikku hiljaa ymmärtämään nettihehkutusta tän auton suhteen.
Penkki omaan ajoasentoon (184cm) ja takanakin vielä loistotilat istuskella. Kaiken kaikkiaan hieno paketti.
Kakkoskopan facelift RS TDI+DSG tuli viikolla veivattua ja siinä voisi vaikka ollakin ideaa omaan tarpeeseen ja kukkarolle  ::)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 31.08.13 - klo:18:51
Eli ensi keväänä sellainen, ehtii varmasti sopivasti autokuumeesta alkukesän toimitukseen ;)

Ei taida Peeveli silloin uutta hankkia kun on se uusi talokin tulossa ......  ;)
Member of a A(udi) & A(prilia) club

automaattori

#1690
Jos vertaa A3 1.4 TFSI S tronicia uuteen Räsä 2.0 TSI DSG, niin kyllä jää aika paljon miettimistä kumman ottais. Hinnat on aika lähellä toisiaan, varsinkin kun tilat ja tehoetu on Skodan eduksi.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Vice

Lainaus käyttäjältä: 1.8 "APR" Q - 31.08.13 - klo:18:44
En tiedä mitkä skoda-lasit Peeveliilä on ollut päässä,mutta ei tuo Räsän laatuvaikutelma ole kyllä A3:sen tasolla...ja nuo penkit...kaukana kolmosen sporttipenkeistä...tosin tietynlaiselle kropalle varmaan tuo leveä penkki sopii...ja noissa penkeistä varmasti paikat väsyy pitkässä ajossa,sillä tukea ei ole niin paljon kuin kolmosen sporttijakkarassa.
Ã,,läkä nyt vaan mene koeajolla ja tee mitään tyhmyyksiä...sillä sulle on tulossa hieno pirssi..

+1,

Kävin tänään kylmätyypit RS:stä ottamassa ja omat havainnot myös ovat lähellä 1.8 "APR" Q näkemystä.
DSG-keppi, ei omaan makuuni ollut. Samoin vanhan mallinen käsijarru olisi jo voitu sähköiseksi päivittää. Mutta toisin kuin Peeveli itse taas pidin nappuloita ja materiaaleja hiukan halvan oloisina. Toki hintaluokka myös on halvempi (kun esim A3) joten se mielessä pitäen olivat OK.
Lisäksi häiritsi se takakontin oven/luukun muovisuus ja sitten sinne oli laitettu sekä sulku-nappi ja vielä se "kahva" (oli jotenkin tökerö yhdistelmä, IMO). No toisaalta pisteet siitä RS:n puoleen ettei A3 saa sähköistä takaluukkua, joka tuntuu todella erikoiselta.

Esittely autossa olleet 18" vanteet näytti minimi koolta ulkonäöllisesti autoon, eikä 19" varmasti liian iso olisi.

Ehkä odotin vaan liikaa, kun autoa on niin paljon osa hypettänyt mutta itseäni toi ei sytyttänyt. Aiemmin jopa oli mietinnässä jos tekisi "downsize" operaation oman auton kanssa ja vaihtaisi RS:n, mutta nyt kylmätyyppien jälkeen ne ajatukset hävisi täysin. Täytynee kuitenkin joskus vielä koeajo tehdä niin tietää jotain ajo-ominaisuuksistakin...

Hinta/laatu-suhteeltaan varmasti OK auto, mutta ei vaan minulle sopiva (kun ei saa aikaan sitä ostokuumetta)...
Silti toki ymmärrän hyvin ihmisten innostuksen autoon, halvalla paljon hevosia ja hyvä varustelu...

Keke78

Voi vitun laatuvaikutelma, come on, se on Skoda.... Persaukisten Audi. Sitäpaitsi jos vertaa Leoniin niin mä tykkään skodan sisustuksesta, vähemmän Lediä ja muuta härpäkettä ei oo aina pahasta...

Näyttää pahasti siltä että miekin joudun tuon uuden räsän lunastaan itselleni, ei sille vaan voi mitään että siinä on hintaansa nähden aika paljon autoa.
Fabia rs combi -11

Markku J

RS:n kabiinin kytkimien tunnelma on kuin suoraan Golf VII:sta. Ainoastaan ovien muovipaneelit jättävät köyhemmän vaikutelman kuin Golfin kangasverhoilu. Mustat kiiltomuovit sopivat sporttiseen autoon, mutta muuten pidän oman Comfortlinen antrasiitinvärisiä "harjattuja alumiinilook -listoja" arvokkaamman ja laadukkaamman näköisinä. Sama musta listojen väri sitten toistuukin Golfin Highlinessa.

Onneksi ovat laittaneet pehmikettä ovitaskuihin, joka on ollut minulle positiivinen kokemus Golfissa vaikkapa karumpaan Poloon verrattuna. RS:n ratti vaikuttaa laadukkaalta, ja monitoimirullat ovat kuin suoraan Audista lainatut - tuntuvatkin ihan samoilta kuin minun ex-A1/A4/A5/A6/A7 -autoissa.

Karumpaa viimeistelyä löytyy penkkien ja keskikyynärnojan yksityiskohdista. Ei häiritsevässä määrin kuitenkaan.

A3 on Octaviaa ja Golfia laadukkaamman oloinen kabiinistaan kokonaisuutena, ja niin sen kuluu ollakin konsernin huipputuotteeksi profiloituna. Muutenhan tässä merkkien kirjossa ei olisi mitään järkeä VAG -konsernille.


automaattori

Jos VAG-konserni haluaa maailman suurimmaksi valmistajaksi, niin tuskin on haittaa että merkit kilpailee keskenään. Audi-, tai Volkkariuskollisia kyllä riittää Euroopassa ja maailmalla. Skodakin kasvattaa kannatustaan pikkuhiljaa. Jokainen myyty auto tuo rahaa. Joskus ehkä kannattaa tehdä Räsän tapainen liian halvaksi hinnoiteltu kiinnostava auto kilpailemaan esim. GTI:n kanssa varsinkin näille marginaalialueille kuten Suomi.
Skoda Octavia RS 245 DSG LB 2018
Ex Vag: Fabia Monte Carlo HB TSI 110 DSG 2016,  Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG 2014, Yeti 1.8 TSI 4x4 DSG Experience 2012, Fabia Classic 2011, Yeti 1.2 TSI DSG Experience 2010, Roomster Scout Aut 2008.

Voimasavu

Itsekin tuli tänään käytyä kehä III:sen MetroAutossa kun tuli liikuskeltua pääkaupunkiseudulla. Ainoastaan kylmätyypit tuli itsekin otettua kun tuntui "yllättäen" olevan jonoa koeajolle. Olen täysin samaa mieltä 1.8 "APR" Q:n ja Vicen kanssa. Sisällä sellainen kirveellä veistetty ämpärimuovi -look. Ulkopuoli menettelee, mutta ei siitäkään mitään wow -efektiä tule. Ei herätä minkäänlaista omistamisen halua. Tokihan nuo molemmat täytyy vielä käydä joskus koeajamassa. Mutta jos ei ulkonäkö nappaa niin eipä tulisi kauppojakaan vaikka auto olisi kuinka pirteä ja hyvä ajaa.

Oli mukava tunne hypätä kylmätyyppien jälkeen takaisin A3:sen puikkoihin. Oli muuten MetroAutolle tullessa joku pariskunta juuri lähdössä pihasta siirtomerkkikilpisellä R8:lla. Aika kivat soundit!

Temmi_H

Mökillä kuumeessa rommimuki edessä muutama kommentti eilisestä nopeasta koeajosta. Kuume tällä kertaa oikea kuume, ei autokuume :) Koeajossa punainen Combi RS TSI DSG Kuopion Miettisellä.

Moottori / vaihteisto:
Verrattuna 132kw 1.8TSI Leoniin voimaa on alle 3000 kierroksen eri lailla. Kevyesti liikkuu. DSG6 kaiken järjen mukaan pitäisi olla mukavampi kuin DSG7, mutta en koe niin kotoisaksi kuin tuo kuivakytkin DSG7. Lienee puhtaasti tottumiskysymys. Uskon että manuaalivaihteilla paljon maukkaampi :) Kulutus aika samoissa pyöri kuin Leonissa, kun huomioi että auto ajettu alle 500km. Ã,,änimaailma pettymys Sport- moodissakin. Leon mielestäni sisä-ääniltään parempi.

Kori / alusta:
Alusta Leonin FR-alustaan nähden selvästi pintakovempi, pari routamonttua vähän "heitti" auton perää oudon tuntuisesti pystysuunnassa. Vaikuttanee tuo pitkä kori tässä asiassa. Yleisellä tasolla kompaktin tuntuinen ajaa, vaikka kokoa on autolla.

Ulkonäkö / Sisusta:
Tykkäsin kovasti ulkonäöstä, ulkoa varsinkin. Led - päivävalot hienot ja Black-paketti erottaa tavallisesta Ocusta ulkonäöllisesti. Tummanharmaat Geminit muotoilultaan huijaavat pienemmän vanteen illuusion, tämän takia valitsin hopeiset Geminit auton mukaan talvivanteiksi.

Sisusta / tilat:
Tilaa on ruhtinaallisesti! Varmaan keski-ikä puskee jo, kun jotenkin nuo valtavat sisätilat viehättävät. Penkit vaikuttavat edelleen hyviltä omalle ruumiinrakenteelle. Sisustasta negatiivisena nousee esille kiiltävän musta soittimen kehys, joka vaikuttaa halvalta ja pöly näkyy kilometrin päähän :/ Täysin eri paria kuin sisustan muut hiilikuitujäljitelmät. Leonin mattapintaiset sisustapinnat laadukkaamman näköiset

Tuossa noi tärkeimmät, mitä mieleen jäi. Tuttua huttuahan tuo MQB pohjalle tehty Ocu tuo on Leonin jälkeen. Toimii :)
Nykykalusto:
- Seat Leon ST FR 1.4TSI ACT DSG7 (-15)
- Skoda Octavia II Combi 1.2TSI (-12)

Edeltäjät:
- VW Polo BlueGT 1.4TSI ACT (-13)
- Seat Leon X-perience 2.0TDI DSG6 (-15)
- Skoda Octavia III Combi vRS 2.0TSI (-13)
- Seat Leon FR 1.8TSI DSG7 (-13) 
- Skoda Fabia vRS 1.4TSI DSG7 (-10)

Markku J

RS:n ostajissa on varmaan monia (kuten minä), joka on haikaillut Golf GTI:n perään, mutta ei hinnan takia voi/halua sitä hankkia. Tähän ryhmään RS kolahtaa täysillä, ja lisämyyntiä syntyy. Kuten minunkin kohdallani. GTI:tä olen käynyt kuolaamassa ja todennut sen itselleni liian kalliiksi nykytilanteessa. RS:n tultua tarjolle piti vaan yrittää pidätellä vaihtohaluja, mutta eihän se pitkään onnistunut. Siinä mielessä siis VAG:n näkökulmasta oivallinen lanseeraus. Tuskin RS syö GTI:n muutenkin marginaalista myyntiä Suomessa. Enemmän ehkä A3:n ja Golfin "perusmallien" myyntiä.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Petrix - 31.08.13 - klo:14:14
Pimeän aikaan ei koeajo onnistu ollenkaan millään mallilla, ennen kuin kelit on liikkeen aukioloaikaan riittävän pimeät.

TÃ,,H?

Siis autoa ei voi saada vrk:n koeajoon sopimalla ajankohta?

Silloin on kyllä aika vaihtaa oikeasti liikettä.
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Zaasa

#1699
Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 31.08.13 - klo:18:12
Tavallaan on vähän pölvästi myyntipäällikkö, kun höpisee tuollaisia mitä todennäköisimmin täysin epävarman tiedon tai jopa huhun pohjalta.

Jos kaveri on kuitenkin oikeassa, minkä todennäköisyys on ehkä 1-2%, niin täällä varmaan menisi kaikki Räsät uusintaan :)
Toin arenalle ensimmäisenä tiedoksi tulevan RäSä III hinnan laskun.Sitäkään ei pidetty mahdollisena,oli myös myyntipäälikön juttuja :)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1346.msg324407#msg324407

Huppe

Lainaus käyttäjältä: Myhky - 31.08.13 - klo:18:26
Tunnista paikka missä bongattu tämä esittelyauto:


Hyvän näköinen väri tuo harmaa eikä hävettäisi ajella kuten vihreällä tai keltaisella. Sinisiäkin tullee vastaan aika tiuhaan joten rohkeasti steel grayta alle!

Eerikinkatu?
Superb 2.0 TSI 280 4×4 L&K DSG Business Line
ex. Octavia III LB 1.4 TSI DSG, Elegance, Dynamic

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 31.08.13 - klo:19:03
Ei taida Peeveli silloin uutta hankkia kun on se uusi talokin tulossa ......  ;)

Jaa mikä? Nyt on multa mennyt jotain ohi ???
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Myhky

Lainaus käyttäjältä: Huppe - 31.08.13 - klo:20:09
Eerikinkatu?

Voisi oikeastaan sanoa että riittävän lähelle. Lönnrotinkadulle komeasti tissibaarin eteen oli pysäköitynä.
Golf GTI PP -19

exät:
Golf GTI - 14
Skoda Octavia RS Combi -15
VW Golf VI GTI DSG -10
VW Golf VII 1.4TSI 103kw -13
VW Golf VI Variant 1.4TSI -11
Audi A3 Sportback 2.0TFSI -06

Epes

Lainaus käyttäjältä: Keke78 - 31.08.13 - klo:19:24
Voi vitun laatuvaikutelma, come on, se on Skoda.... Persaukisten Audi. Sitäpaitsi jos vertaa Leoniin niin mä tykkään skodan sisustuksesta....................

Kunnon kopinamuovi viimeistelee sisustuksen laadun  ;D

Petrix

Lainaus käyttäjältä: Taky - 31.08.13 - klo:19:52
TÃ,,H?

Siis autoa ei voi saada vrk:n koeajoon sopimalla ajankohta?

Silloin on kyllä aika vaihtaa oikeasti liikettä.


Ei ole kuulemma saatavana, ei RS:ää eikä muutakaan.

Juurikin ko. asian vuoksi kyselinkin, missä järkevän matkan päässä olisi RS combi TDI man. ajettavana.

Ikäväkseni huomasin Skodan sivustolta, että Saarijärven huoltoliike ei ole enää huoltopaikkojen listalla, joten ainoaksi seudulla jää Laakkonen ja se ei taida olla itselleni optio.

Jyväskylän Autotarvike vie Jyväskylässä palvelussa konsernin merkkien sisällä aivan 600-0. Tietenkin takana pitkään jatkunut asiakassuhde.

seatts


En tiedä onko kukaan muu huomannut mutta ne ketkä tässä tuntuvat itkevän että onpas halvan oloinen sisältä niin näyttävät kaikki ajavan Audeilla, kyllä nyt harmittaa kun samalla rahalla olis saanut jotain paljon parempaa.
Korrek pro käsittelyt

VW Passat variant 2.0 tdi 4motion -21
Peugeot E-2008 -23

VAG!

Lainaus käyttäjältä: seatts - 31.08.13 - klo:22:15
En tiedä onko kukaan muu huomannut mutta ne ketkä tässä tuntuvat itkevän että onpas halvan oloinen sisältä niin näyttävät kaikki ajavan Audeilla,

Aivan samaa itsekin juuri mietin, kun pari sivua keskustelua luin. Ja en nyt ota kantaa siihen mistä tämä ajatusmaailmaa juontaa, mutta harvinaisen selvää on, että Audimiehet eivät räsästä pidä.

Mutta miksi Audimiehet ovat edes käyneet Skoodaliikkeessä? Se bolsevikkilemuhan tarttuu vaatteisiin ja sitä myötä sitä saattaa siirtyä omaan Audiinkin?

Todellisen automiehenhän on paljon mukavampaa kaasutella 88 kilowatisella businesskulinelosella pitkin rantabulevardeja.

hapelton1

RS:ssä ei muuta vikaa kuin nelivedon puute. Muuten varmaan ihan ok.

Skula


Lainaus käyttäjältä: seatts - 31.08.13 - klo:22:15
En tiedä onko kukaan muu huomannut mutta ne ketkä tässä tuntuvat itkevän että onpas halvan oloinen sisältä niin näyttävät kaikki ajavan Audeilla, kyllä nyt harmittaa kun samalla rahalla olis saanut jotain paljon parempaa.

Enemmän tehoa ja tilaa. Ei hirveästi muuta. Materiaalien laadut, yms on sitten enemmän tai vähemmän vaikeampia juttuja määritellä. Mutta toistaiseksi Audi on ns.lippulaiva-brändi, vai onko tämä muuttunut sitten uuden ocun myötä, on eri keskustelu.. Anteeksi OT. Ja kyllä, omistan yli 20 vuotiaan Audin, joten saatan olla Audin lumoissa 😎
Romurautaa ja paalivehkeitä.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Skula - 31.08.13 - klo:22:29
Enemmän tehoa ja tilaa. Ei hirveästi muuta.

Vaikka tämän foorumin perusteella on varmasti vaikea uskoa, niin todella moni epeli antaa näille kahdelle asialle enemmän arvoa kuin nippelien tuntovasteelle tai ovipaneelien yläosan pintamateriaalille ;)

88kW A4 Businesskuli 35 tonnia
162kW Ocu varsin hyvin varusteltuna 33 tonnia.

Siinä sitä on monelle automiehelle pähkinä purtavaksi...

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy